Wat je even kwijt wil #60

Ik ben vier dagen vrij, morgen jarig, zie al mn lievelingsmensen dit weekend en ik zit nu in de zon op een dakterras met koffie en een macaron. Kan wel janken! :sunny:

39 likes

Als ik gestrest ben, word het een grote teringzooi

3 likes

Zo die zien er zeker leuk uit!
Ik gebruik nu niet een receptenboek maar A4 notitieboeken, deze.

1 like

OMG yes ik krijg net een uitnodiging voor een sollicitatiegesprek a.s. dinsdag voor die leuke functie! Waaa vet leuk en spannend!

107 likes

Yes girl! Is dit die droombaan waar je t over had?

Edit; o staat er al haha sorry

4 likes

Oh ik dacht vanwege het filmpje dat ze had gemaakt.

1 like

Ik heb me gisteren laten verleiden op het terras een paar uurtjes op zo’n houten picknickbank te zitten. Vandaag: rugpijn :older_woman:

1 like

Ik moest opeens denken aan een jaar of 10(?) geleden, minitrampolines waren toen opeens helemaal populair om als volwassene op te trainen. Hoeveel % zou dat nu nog doen van degene die begonnen 2%?

En nu zie ik in mijn hoofd honderden achtergelaten trampolines op zolders, in schuren, op rommelmarkten :sob:

9 likes

Alles gaat mis vandaag. Echt alles.
Groetjes van mij en de ANWB :wave:

3 likes

Ik zit al 2 dagen op t werk bijna letterlijk niks te doen. Easy money

5 likes

Geen appels jatten?

1 like

Nee ik heb een sinasappel gejat

3 likes

Zit het woord appel wel in :thumbsup:

3 likes

Ik had deze week een salarisonderhandeling met een potentieel nieuwe werkgever. Achterlijk hoog ingezet (wel met motivatie waarom ik vind dat ik dat bedrag waard ben) en kreeg net telefoon dat ze akkoord gaan :partying_face::partying_face::partying_face::partying_face:.

102 likes

Ik heb gister een ijsje gegeten met slagroom in t hoorntje @George dat postte jij toch?
Ik vond het succesvol, ga ik vaker doen als ik slagroom wil :sunglasses::ok_hand:

12 likes

Door nare familieomstandigheden heb ik een verre reis moeten annuleren.
Ik had geen recht op een refund van Airbnb maar ik zie net dat de host toch alle kosten heeft teruggestort (ruim 400 euro).

Dat vind ik echt zo lief! Had ik totaal niet verwacht.

100 likes

Echt een idiote benaming eigenlijk Sinaasappel. “Het is rond, net zoals een appel maar een citrusvrucht, sinaasappel!”
En dan nog een schepje erbovenop met Appelsientje :joy:

Pindakaas slaat ook echt compleet nergens op.

5 likes

Aaaah vandaag gehoord dat mijn zus en haar vrouw een kindje verwachten!!! Echt super leuk, zo blij voor ze!

73 likes

Heb je ook wat tegen boterbloemen?

3 likes

Ik zit niet op tinder maar zal het onthouden voor als m’n vriend het uitmaakt omdat boulderen m’n persoonlijkheid is geworden

7 likes