Ik kan gewoon niet geloven dat ik over ruim een week weer op een meerdaags festival benš
BKS? Ik ga ooooook zoveel zin in
Jaaa!
Wat ontzettend heftig Heel veel sterkte gewenst. Ik hoop dat je iemand hebt waar je terecht kunt.
Wat een nachtmerrie waar je dan in belandt! Ik hoop dat je inderdaad een netwerk rond je hebt om dit mee op te vangen. Ik weet niet wie je allemaal rond je hebt, maar ik denk dat de meeste mensen graag helpen en iets willen doen, maar misschien niet altijd weten hoe. Durf daar ook om te vragen. Of het nu iets praktisch is of juist steun of afleiding. Zeker als je draagkracht al minder is na het jaar dat je al gehad hebt.
Wens je heel veel sterkte toe
Ik moest mijn manager even een rapportje opsturen en blijkbaar was dit voor hem reminder dat ik ook nog besta, want ik krijg er ineens allemaal irritante taakjes voor terug
Lolololol wat veel werk
Ik krijg al kramp in mijn vingers als ik mijn voornamen + achternaam moet opschrijven laat staan 10 brieven
Gaat die dan de regering omverwerpen?
Gisteren mijn studieboeken binnengehad voor de (deeltijd)opleiding die ik ga doen en ik heb er zin in. Begin wel helaas pas in september ipv begin juni door een miscommunicatie/fout van de opleider.
@Friemel Ach jeetje, wat klote En zo zwaar ook. Heb je wel andere mensen in je omgeving? Vrienden, familie, een partner? Als je wil pbāen mag dat trouwens altijd.
Wat ontzettend heftig dat er zoveel op jullie afkomt nu. Heel heel veel sterkte gewenst . Ik hoop dat je vrienden/partner hebt in je omgeving waar je een beroep op kunt doen. Mocht er iets zijn waar we je mee kunnen helpen, of je hebt ergens praktische hulp mee nodig, ik weet zeker dat er iemand in de buurt is die wil en kan helpen!
DANK VOOR UW BRIEF, MAAR WILT U NIET ZO SKREEUWEN
Ben echt zó ontzettend klaar met mijn werk(gever) op dit moment. En ik ben zwanger dus ik dacht steeds āokĆ© als dit kind er straks is ga ik verder kijken naar een andere baanā maar het zit me zo hoog dat ik vandaag onder werktijd drie sollicitaties heb verstuurd. En ƩƩn vacature is echt mijn droombaan, ik hoop dat ik op gesprek mag komen.
Ik word hier zo moe van!! Zeg me dat ik niet alleen benā¦
Het gaat om die binnenzak die altijd naar buiten komt.
Had je een code gekregen voor 1 of 2 gratis pizzaās? Ik nu voor 1 pizza maar ik had er 2 besteld
Mān moeder ging wat bestellen en dat moest bij mij thuis bezorgd worden. Stuurt ze me eerst de url van het winkelmandje door om te laten zien wat het is, dus uitgelegd dat dat niet werkt omdat de cookies op haar telefoon staan. Gaat ze vervolgens de bestelling plaatsen, krijg ik weer de url van de bedankt-pagina doorgestuurd . Love ouders icm internet
.
Ik ging een kastje verven en kwam erachter dat het buitenverf is, niet dekt en stinkt. En ik heb het uiteraard ook in mijn slaapkamer gedaan dus pray for me dat die lucht zo weggetrokken is.
Nu moet ik of helemaal opnieuw beginnen, of toch maar naar de stort brengen vond hem toch lillek.
Had je een behandelaar tijdens dat diepe dal? Een professional die je nu even op de hoogte kan brengen en die een oogje in het zeil houdt? Je zou bijvoorbeeld de POH GGZ van de huisarts kunnen vragen als je nog geen behandelaar hebt.