Wat je even kwijt wil #60

Dat vind ik dan wel weer schattig. Bloemen mogen rare namen hebben :joy:

1 like

Oke blijkbaar is mn leidinggevende aan het scheiden met zn vrouw. En heeft hij nu met een collega. En die collega heeft nu een tijdelijk contract via het werk zelf.( zij werkt hier een half jaar) maar een collega die er 1.5 jaar werkt en meer kan dan die andere collega krijgt geen contract. Ik leef echt voor deze drama. Als ik na september niet mag blijven ga ik een grote bom droppen hahah

40 likes

Rara wat zou de reden voor de scheiding zijn?

2 likes

Mijn moeder fietst dus regelmatig over dat kreng heen (dik in de zestig en geen e-bike). Echt hoe dan :exploding_head:

4 likes

Ben al 10 min in de appie naar een schap aan het staren omdat ik geen idee heb wat ik straks en morgenochtend wil eten, hoofd is gewoon leeg en nergens zin in. :sob:

1 like

PANNENKOEKEN

Zo probleem opgelost

14 likes

Ik zat vanaf 16:00 uur vanmiddag met een vriendin op een terras en die is net naar huis gegaan terwijl ik nog wilde blijven. Dus nu zit ik heerlijk nog op het terrqw in de zon met nog een drankje + snacks te wachten tot mijn vriend in Amsterdam is zodat we hier zo kunnen eten :grin:

36 likes

Het antwoord is altijd pannenkoeken

8 likes

Zo lang willen wij niet wachten, spill the tea

6 likes

Mijn beste vriend lijkt qua haar en vibes best wel op Eddie van Stranger Things en is toevallig net als dat karakter ook de dungeon master van ons D&D groepje, en hij kijkt die serie niet dus ik stuurde hem een foto van Eddie zonder context en ik krijg alleen maar “Don’t fucking say it” terug hahahaha.

Nu krijgt hij straks elke dag Eddie memes dat snap je zelf.

14 likes

Ik wil ook in een D&D groepje, hoe fix je zoiets in de echte wereld :joy:

3 likes

Ben nog steeds benieuwd of dit karakter toevallig Eddie heet omdat ook de monsterachtige mascotte van Iron Maiden zo heet en ook sinds de 80s een ding is.

4 likes

Ik had toevallig al nerdy vrienden en heb echt mazzel gehad maar voordat we regelmatig speelden deed ik veel D&D met random mensen.

Op Facebook heb je veel lokale D&D groepen die je kan proberen als je in het echt wil spelen. In veel steden doen ze ook D&D avonden! Vooral in bordspellen winkels enzo.

Ik speel vooral online omdat mijn vrienden verspreid wonen in de UK, op Reddit heb je de LFG (looking for group) subreddit die je kan proberen en op Roll20.net (waar je online kan spelen) kun je ook op groepen zoeken!

5 likes

Vandaag was de eerste keer dat onze nieuwe schoonmaakster is geweest en ik lig nu op de bank en zie dat ze onze foto planken heeft afgestoft… alles staat een beetje anders

En het idee dat ze dit dus in haar handen heeft gehad en heeft verplaatst :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

79 likes

Ookal is mijn afspraak in de salon om 8.30😂… ik heb wel zin om weer een stuk blonder te gaan voor de zomer!

1 like

Pff de hele dag door de stad gewandeld in een jurkje en de nummer 1 fout gemaakf: geen fietsbroekje eronder. Had na een half uur al last van schurende benen. Uiteindelijk wel nog ergens zo’n broekje kunnen vinden maar het kwaad was al geschied dus nu de komende paar dagen op de blaren zitten :cry:

3 likes

Ik ben er zo klaar mee dat ik aardbeien koop die er perfect uit zien en zodra ik thuis kom knipper ik twee keer met m’n ogen en die dingen zijn beschimmeld. Doe gewoon ff normaal

11 likes

Herkenbaar. Helpt bij mij heel erg om ze thuis uit de bakjes te halen en de beetje gebutste los in een kommetje te doen om als eerste op te eten en de rest stop ik in een vergiet id koelkast. Helpt veel!

3 likes

Ik had net een borrel van werk en ik kwam net iemand tegen waar ik met een vorig opdracht mee heb samengewerkt en ik wist dat ze nu ook iets deed voor dezelfde opdrachtgever en toen zei ik als small talk hè je zit nu ook bij -opdrachtgever- zegt ze gelijk van jaaa maar wel een hélé andere rol dan jij op een denigrerende manier. :roll_eyes::roll_eyes: ik trek zulke mensen echt niet hè.

1 like

Ja ik spoel ze idd ook meteen af en doe ze in een ander afgesloten bakje, maar dan nog kun je ze max 2 dagen bewaren. Echt irritant voor zulk duur fruit

1 like