OMG NEE DIT WIST IK NIET Zo blij nu dat ik deze klaagzang gedeeld heb want anders was ik hier nooit achtergekomen.
Ik zie nu dat je het via die deelknop als favoriet kan opslaan. Zijn er nog snellere manieren?
OMG NEE DIT WIST IK NIET Zo blij nu dat ik deze klaagzang gedeeld heb want anders was ik hier nooit achtergekomen.
Ik zie nu dat je het via die deelknop als favoriet kan opslaan. Zijn er nog snellere manieren?
Ahh ik ga naar Florence + The Machine in November! Nu al zin in
Eindelijk mezelf zover gekregen om mijn studio schoon te maken. Helaas is het nadeel van klein wonen dat er morgen niets meer van te zien is.
Om mijn boomerlook af te maken heb ik een fietstas met wieltjes gekocht voor mijn ebike. Alleen de ANWB-outdoorjas mist nog.
Het duurt ook altijd uren om een studio schoon te maken en op te ruimen. Hoe mensen in een tiny house kunnen wonen is mij echt een raadsel.
Zoals beloofd ben ik me nu aan het klaarmaken om op m’n eentje (dat ook nog!) naar een evenement te gaan!
Ahh wat tof, jaloers! In Engeland dan? Ik ging natuurlijk gelijk kijken of ik ook kaartjes kan scoren, maar zie niets in Nederland volgens mij nog
Ja, als je eenmaal begint met schoonmaken moet je het ook wel gelijk afmaken anders zit je tussen je troep :’)
Ahh sorry ja in Cardiff, daar woon ik!
Goede. Die moet ik inderdaad nog maar even aanschaffen.
Een fietstas met wieltjes, hoe werkt dat? Welke heb je?
https://www.decathlon.nl/p/fietstrolley-900/_/R-p-158319?mc=8385334&c=GRIJS Deze. Is eigenlijk gewoon een trolley voor op de fiets
Ah ok. Wel handig om mee naar de markt te fietsen.
Precies, dat doen boomers ook, dus past prima in het plaatje
Ik ben 10 jaar samen met m’n man!
Mijn omaatje ligt in het ziekenhuis… “ik hoop wel dat je nog even meegaat oma”
“Ik ook meisje, ik hoop dat ik ooit nog jouw kinderen of bruiloft mee mag maken”
Janken
Ik heb morgen weer dansles. En normaal ga ik daar gewoon naar toe in de zelfde kleren waarmee ik gewerkt heb. Maar nu dat ik een hotte danspartner heb, heb ik een leuke outfit geplanned en doe ik toch maar wel mn danshakken aan hahah. #hotgirlsummer
Ik moest opeens hieraan denken: toen ik zo’n 24 was, was ik een al een tijdje vrijgezel en ik voelde me echt het lelijke eendje. Een van mijn beste vriendinnen was het meisje dat altijd aandacht kreeg van de knappe mannen. Op een gegeven moment was ze met een heel knappe man van eind 20 / begin 30 aan het daten. Daar was ik dus best een beetje jaloers op. Hij was naar Thailand geweest en ze vertelde dat ie voor haar een cadeautje had meegenomen: een nep Ray Ban zonnebril die ‘niet van echt te onderscheiden was’. En hij had er nog zo’n 20/30 meegenomen die hij dan zou verkopen op Marktplaats, alsof het echte Ray Bans waren. Dat vond ik echt zo onaantrekkelijk, dat ik me een stuk beter voelde over het alleen zijn.
Goed, dat wilde ik even kwijt.