Wat je even kwijt wil #60

Ik ben letterlijk al een uur bezig om de borstelkop van m’n stofzuiger te verwisselen. Ik heb allemaal YouTube filmpjes gekeken van de stofzuiger, maar niemand verwisselt daar natuurlijk de kop.

Ik zal vast iets stoms over het hoofd zien. Een tijdje terug heb ik ook bijna mijn spiegelreflexcamera gesloopt om de lens te verwisselen. :grimacing:

Edit: kut ik heb iets gesloopt

Ik was even in de badkamer aan het schoonmaken en ik hoorde gitaar muziek. Ik dacht zelf al wat vals en helemaal toen die jongen begon te zingen. Maar hey dikke prima als je dit voor je lol doet, ik zing ook vals onder de douche.

Hoor ik ineens een meisje heel hysterisch kirren en schreeuwen ooooooh myyyyyy gooood je bent ZOooOOO goed hihihahahahah ooh wat speel je goed gitaar schatje.

Eeuh nee meit! Dit is misschien jullie eerste nacht of date maar nee ga deze jongen niet voor liegen :joy:

17 likes

Ga je dan wel all you can eat doen?

2 likes

Ik snap echt niet dat tiktok geen functie heeft om de video’s die je geliked hebt onder te verdelen. Ik gebruik op tiktok likes niet zoals ik likes gebruik op insta. Op tiktok like ik alleen dingen die ik wil bewaren. Dus nu is 't echt een mix van recepten, grappige filmpjes, dingen die ik op vakantie wil bezoeken, schattige kattenfilmpjes…
Hoe moeilijk kan 't zijn om een functie toe te voegen dat je die filmpjes kan onderverdelen in mapjes?

3 likes

Video’s die je toevoegt aan je favorieten kun je wel onderverdelen in mapjes, maar misschien wist je dat al

OMG NEE DIT WIST IK NIET :sob::sob::sob::sob::sob: Zo blij nu dat ik deze klaagzang gedeeld heb want anders was ik hier nooit achtergekomen.

Ik zie nu dat je het via die deelknop als favoriet kan opslaan. Zijn er nog snellere manieren?

5 likes

Oh mensen ik ben zo dankbaar dat ik dit nu weet :two_hearts: ben direct begonnen met indelen

8 likes

Ahh ik ga naar Florence + The Machine in November! Nu al zin in :smiling_face_with_three_hearts:

41 likes

Eindelijk mezelf zover gekregen om mijn studio schoon te maken. Helaas is het nadeel van klein wonen dat er morgen niets meer van te zien is.

10 likes

Om mijn boomerlook af te maken heb ik een fietstas met wieltjes gekocht voor mijn ebike. Alleen de ANWB-outdoorjas mist nog. :ok_hand:

3 likes

Het duurt ook altijd uren om een studio schoon te maken en op te ruimen. Hoe mensen in een tiny house kunnen wonen is mij echt een raadsel.

3 likes

Zoals beloofd ben ik me nu aan het klaarmaken om op m’n eentje (dat ook nog!) naar een evenement te gaan!

7 likes

Ga je naar hun in Engeland? :slight_smile:

@LastYoungRenegade Fout je mist nog:

https://www.decathlon.nl/p/kaarthouder-voor-fiets/_/R-p-365?channable=02893b736b756964003632313336360b&mc=2404604&gclid=Cj0KCQjw37iTBhCWARIsACBt1IxJPdMLyToCYPMDHE2Z6vyDpKXAL-2uHWZEEo5Jw55C97rdl6LP83waAuyoEALw_wcB

4 likes

Ahh wat tof, jaloers! In Engeland dan? Ik ging natuurlijk gelijk kijken of ik ook kaartjes kan scoren, maar zie niets in Nederland volgens mij nog :cry:

4 likes

Ja, als je eenmaal begint met schoonmaken moet je het ook wel gelijk afmaken anders zit je tussen je troep :’)

5 likes

Ahh sorry ja in Cardiff, daar woon ik!

2 likes

:stuck_out_tongue_winking_eye: Goede. Die moet ik inderdaad nog maar even aanschaffen.

3 likes

Een fietstas met wieltjes, hoe werkt dat? Welke heb je?

4 likes

https://www.decathlon.nl/p/fietstrolley-900/_/R-p-158319?mc=8385334&c=GRIJS Deze. Is eigenlijk gewoon een trolley voor op de fiets :slight_smile:

4 likes

Ah ok. Wel handig om mee naar de markt te fietsen.

2 likes