Wat je even kwijt wil #60

Serieus vandaag nog gezegd.

Niet bij een glas, maar wel als we in een restaurant een fles (mineraal)water bestellen.

6 likes

In Maleisië? :o_o:

5 likes

Haha ja, tegen mijn gezelschap. ‘Wat voor water zullen we doen? Plat water?’

3 likes

Ugh ik werd gisteren weer eens ‘ouderwets gezellig’ in mijn buurt lastig gevallen en heb gelijk geen zin meer om naar buiten te gaan vandaag. Maar het regent dus hopelijk zijn de vervelende mannen allemaal binnen en ik wil kaas.

1 like

Ik was net afrekenen bij de action, was ik ineens mijn pincode vergeten. Ik wist het gelukkig bij de derde poging ineens weer, maar ik maakte de situatie ook zo ongemakkelijk bij de kassa pff.

5 likes

Echt raar hoe je je opeens een soort puber op het schoolplein die op z’n bek gaat voelt als er iets mis gaat met afrekenen. Echt automatisch rood hoofd en awkwardness.
Had laatst 30 euro contant, terwijl ik normaal nooit meer contant geld bij me heb, en daar ging ik mijn boodschappen mee doen. Toen stond ik bij de kassa en wilde ik pinnen “Geen saldo”…dikke stress en voor mijn gevoel keek meteen de hele rij naar me. Toen realiseerde ik me na nog een poging dat ik contant zou gaan betalen! ugh…

7 likes

Dat is zo kut! Dat heb ik ook eens gehad en je voelt je zo opgelaten. Gelukkig had je op tijd een openbaring haha. Ik wist dus net écht mijn postcode niet meer en heb hem moeten googlen, ik woon hier al 6 jaar :expressionless:

2 likes

Echt hé. Uiteindelijk toen ik mijn code weer wist zei ik ook nog van: ja door het contactloos pinnen hoef je hem niet zo vaak meer in te toetsen met zo’n ongemakkelijk lachje erbij, alsof ik mij moest verantwoorden haha. De 16 jarige caissière keek me ook echt zo aan van ok, ga nu maar.

6 likes

Ik heb eten besteld, maar het duurt super lang voordat er is. Ik heb honger!

Mijn hondje ligt gezellig naast mij op de bank te maffen. Laat ze ineens zo’n stille stinkscheet :nauseated_face:

Haar scheten kun je echt gebruik als wapen

4 likes

@Baron en @George
Rand verven met frog tape en dun laagje acryl kit heeft goed uitgepakt!

Samenvatting

Tape met laagje kit, met vinger uitgesmeerd zodat het dunner wordt en zowel over de tape als de muur (aan de kant die je verft) gesmeerd.

En…. Dit is het resultaat! Super strak vind ik zelf. Tape er direct, rustig afgetrokken toen het nog nat was.

57 likes

M’n tuin is veranderd in een zwembad vanmiddag
(En nee, ik heb niet een compleet betegelde tuin)

1 like

Ik heb de hele dag al zo’n erge rugpijn, echt irritant

1 like

Wat een ellende om nu auto te rijden. Alles staat vol water.

3 likes

O ik vond t wel lekker, express hard crossen door van die grote plassen :sweat_drops:

1 like

Dit waren plassen waarvan je auto vast kan komen zitten :joy:

3 likes

Het regent hier al sinds vanmiddag en ik ga er zooo lekker op
Ben normaal de hele dag onbewust bezig met droogte, klimaat, wanneer gaat het regenen etc
En nu kan ik gewoon chillen, heb zelfs kaarsjes aan en ben aardbeienjam aan het maken

11 likes

Ik kan me zo voorstellen hoe satisfying het was om die tape eraf te trekken en dit resultaat te zien :face_holding_back_tears:

5 likes

Die peeling van the ordinary lijkt mijn hele gezicht weg te branden ahhhhh pijnlijk?!

2 likes

Ga ik meteen doen! Ik dacht dat dit hoorde haha wtf

2 likes