Ik heb deze week 2 concerten, echt living my best life. Zo fijn dat dat allemaal weer kan
Oh ja Roos in kopen zonder kijken is mega irritant.
Ik lig in bed en voel me eindelijk weer wat gekalmeerd na deze gekke dag, heb ondanks alles wel zin om er deze week een goede week van te proberen maken.
Hopelijk kan ik alles een beetje loslaten en voel ik me snel wat beter.
Haha ik ben zo verpest door de huidige prijzen dat ik dat goedkoop vind
Welk concert?
Ah jammer, ik hoopte harry styles, want ik zou graag een staanplaats willen .
Maar misschien iemand anders hier?
Ik reserveer wel een plekje voor je, woensdag ook goed @Oprah? Morgen is het namelijk al druk zat
Hahaha mijn vriend las dat net voor, āer is een man gespiesdā en mijn eerste gedachte āHET IS GEBEURDā
Ben nog steeds sad dat mijn stem ze geen hogere plaats heeft opgeleverd
Ik kan echt niet met de lidl. Ik dacht oh leuk afrikaanse week. āBosche bol met zebra strepenā
āSafari schnitā
Leukkk ga je ook naar Elton John toevallig? Ik wilde bijna mijn kaartjes verkopen omdat het gewoon niet lukte oppas te vinden voor mijn kind maar thank god is het toch gelukt
Jazeker!! En een thuiswedstrijd voor mij deze keer, want kan op de fiets Ben zo benieuwd naar het concert!
Heb jij sta of zitplaatsen?
Zitplaatsen! Ik heb er zoveel zin in, stond echt hoog op mijn lijstje om ooit nog live te zien.
Ik ook! Nou beter dat je niet je tickets verkocht hebt dan, waarschijnlijk wordt het ook de laatste keer Have fun!!!
Ik ben in London en zou eigenlijk gisteravond terugvliegen maar onze vlucht werd geannuleerd. Kregen een hotel aangeboden en nieuwe vlucht, dus het was best prima en gezellig. Maar nu is onze vlucht WEER geannuleerd en heb ik 0 vertrouwen dat de vlucht vanavond wel doorgaat. Fuck man, ik wil gewoon naar huis
Ik heb Crazy Rich Asians gekeken en nu wil ik naar Singapore
Irritant ook zoān vieze vuurkorf
Denk dat je mi gado bedoelt, want mi gudu betekent iets heel anders.
Ik denk dat je prima naar die buren kan lopen en het kan uitleggen? Ik als buur zal het helemaal begrijpen.