Precies, dat doen boomers ook, dus past prima in het plaatje
Ik ben 10 jaar samen met mân man!
Mijn omaatje ligt in het ziekenhuis⊠âik hoop wel dat je nog even meegaat omaâ
âIk ook meisje, ik hoop dat ik ooit nog jouw kinderen of bruiloft mee mag makenâ
Janken
Ik heb morgen weer dansles. En normaal ga ik daar gewoon naar toe in de zelfde kleren waarmee ik gewerkt heb. Maar nu dat ik een hotte danspartner heb, heb ik een leuke outfit geplanned en doe ik toch maar wel mn danshakken aan hahah. #hotgirlsummer
Ik moest opeens hieraan denken: toen ik zoân 24 was, was ik een al een tijdje vrijgezel en ik voelde me echt het lelijke eendje. Een van mijn beste vriendinnen was het meisje dat altijd aandacht kreeg van de knappe mannen. Op een gegeven moment was ze met een heel knappe man van eind 20 / begin 30 aan het daten. Daar was ik dus best een beetje jaloers op. Hij was naar Thailand geweest en ze vertelde dat ie voor haar een cadeautje had meegenomen: een nep Ray Ban zonnebril die âniet van echt te onderscheiden wasâ. En hij had er nog zoân 20/30 meegenomen die hij dan zou verkopen op Marktplaats, alsof het echte Ray Bans waren. Dat vond ik echt zo onaantrekkelijk, dat ik me een stuk beter voelde over het alleen zijn.
Goed, dat wilde ik even kwijt.
Obhjee weet je al waar het aan ligt?
Heeft iemand nog restaurant tips in de driehoek Apeldoorn - Harderwijk - Elburg?
Ik heb De Heerlijckheyt in Apeldoorn gevonden en dat ziet er wel goed uit, maar misschien mis ik nog een beter restaurant?
Sizzles at the Park!
Woensdag vlieg ik in mijn eentje naar Lissabon en blijf daar tot en met zondag. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn daar en of ik leuke mensen kan leren kennen in het hostel waar ik zit .
Betaald worden om fanfiction te schrijven, denk dat er veel fangirls jaloers op je zouden zijn
Zo leuk!! Wil ook al heel lang eens in mân eentje naar een stad in het buitenland. Veel plezier
Wow dat ziet er echt geweldig uit! Maar van dat gedeelte over die DJ krijg ik een beetje kriebels, of is dat niet allemaal zo in your face?
Dat weet ik niet, ik ben er alleen zonder geweest
Ik postte laatst dit. En nu kwam er net uit een ander nestkastje een musje gevlogen en hoorde ik ook daar heel veel gepiep.
Grote babyboom bij huize KipTokTok.
Ok wie is de gier? Out diegene in het Gierige Acties topic!
Ik heb geen idee waar dit over gaat Wattttt?
Oohhhh ik dacht dat je bedoelde dat het op een echt verhaal sloeg haha, sorry!
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat heel erg in your face doen van Sizzles, maar zou ze anders gewoon een berichtje sturen om te vragen wat je je er precies bij voor moet stellen.
Ja heb ik inmiddels al gedaan! Maar nog bedankt voor het bericht!
Ik had paaseitjes verstopt in zoân stenen pot waar een geurkaars in zat. Maar nu smaken al die eitjes naar geurkaars