Obhjee weet je al waar het aan ligt?
Heeft iemand nog restaurant tips in de driehoek Apeldoorn - Harderwijk - Elburg?
Ik heb De Heerlijckheyt in Apeldoorn gevonden en dat ziet er wel goed uit, maar misschien mis ik nog een beter restaurant?
Sizzles at the Park!
Woensdag vlieg ik in mijn eentje naar Lissabon en blijf daar tot en met zondag. Ben erg benieuwd hoe het gaat zijn daar en of ik leuke mensen kan leren kennen in het hostel waar ik zit .
Betaald worden om fanfiction te schrijven, denk dat er veel fangirls jaloers op je zouden zijn
Zo leuk!! Wil ook al heel lang eens in m’n eentje naar een stad in het buitenland. Veel plezier
Wow dat ziet er echt geweldig uit! Maar van dat gedeelte over die DJ krijg ik een beetje kriebels, of is dat niet allemaal zo in your face?
Dat weet ik niet, ik ben er alleen zonder geweest
Ik postte laatst dit. En nu kwam er net uit een ander nestkastje een musje gevlogen en hoorde ik ook daar heel veel gepiep.
Grote babyboom bij huize KipTokTok.
Ok wie is de gier? Out diegene in het Gierige Acties topic!
Ik heb geen idee waar dit over gaat Wattttt?
Oohhhh ik dacht dat je bedoelde dat het op een echt verhaal sloeg haha, sorry!
Ik kan me niet voorstellen dat ze dat heel erg in your face doen van Sizzles, maar zou ze anders gewoon een berichtje sturen om te vragen wat je je er precies bij voor moet stellen.
Ja heb ik inmiddels al gedaan! Maar nog bedankt voor het bericht!
Ik had paaseitjes verstopt in zo’n stenen pot waar een geurkaars in zat. Maar nu smaken al die eitjes naar geurkaars
Op zich wel accuraat met wat je overhoudt bij een boek schrijven (minder zelfs).
Dankjewel! Heb jij al een stad in gedachten?
Nooit gaan drinken als je labiel bent. Ik heb niet gejankt maar nu draait de hele wereld
Nu nog een taart bakken die 70 min in de oven moet waarom ben ik zo