Als het heel eventjes tinteld kan t nog wel. Maar brandrn is niet oke.
Wij hebben weer lekkage en dat is kut
Ik ben een tijdje terug verhuisd en dat was allemaal niet om een leuke reden maar nu woon ik weer op fietsafstand van mijn hele gezin en dat is zooooooo’n groot geluk na jaren op 50+ minuten gewoond te hebben.
Ze zijn net gezellig wezen eten en zit ik echt verguld van geluk op de bank traantjes weg te pinken dat we gewoon naar elkaar toe kunnen fietsen. Al is het voor een kopje koffie.
Sterkte deze week met al die regen
Oh heel goed gelukt!
Ben je dan nu ook (heel) lang, of is het al snel gestagneerd?
Wat is dit? Heb al de hele dag een loopneus? Echt serieus niks werkt.
En een loopneus is al kut maar ook de hele tijd op de plek waar je nies kriebel zit…
Laat mij slapen!
Heb me zo de tering gezopen vanavond, vanovond weer. Love it.
Mijn ramen zijn in de afgelopen jaren nog nooit zo schoon geweest. Alleen nu vliegen er dus constant vogels net niet tegen het raam. Soms hoor ik een kleine bonk en dan is er wel eentje. En er was ook een dood. Stom denk je ook eens goed succesvol je huishouden tr doen. Niet dus
Ah wat sneu. Wel dank voor een extra reden om ze nog een tijd vies te laten.
Ik heb dit echt al 3x gehad dus ik heb nu maar gewoon - heeeel veilig maar niet heus - de pincode in de notities van m’n telefoon gezet.
Ik heb ze onder een bijzondere naam als telefoonnummer in mijn kontaktenlijst staan.
Hier heb ik oprecht nog nooit aan gedacht, handig!
Oh dat is een goed idee! Ik heb er nu wat random andere viercijferige codes bij gezet want als ik hem zie staan dan herken ik hem zegmaar wel direct maar andere mensen weten natuurlijk niet direct wat de goede is, mochten ze ooit m’n telefoon en pinpas tegelijk weten te bemachtigen
Zit er een bepaald ingrediënt in wat dat veroorzaakt? Ben even de naam kwijt, acyleronzuur (edit: google levert niks op dus de naam is sowieso anders) of zo? Ik kreeg ooit op het forum de tip minder te smeren en dat werkte heel goed! Misschien voor jou ook het proberen waard om een dunner laagje te smeren.
Je kan ook je notities locken/beveiligen met een wachtwoord als je een iPhone hebt, van andere telefoons weet ik niet.
Ja en wie gaat dat wachtwoord dan onthouden