Wat je even kwijt wil #60

Kun je ook met face id ontgrendelen :crazy_face:

3 likes

Kan zo blij worden van mijn capsule wardrobe. Al mijn kleren zijn gewoon mooi :smile:

30 likes

Blurgh het kan niet anders dan dat ik deze week echt fucking fucking ongesteld word…
Vorige maand was er helemaal niks?
Nu voel ik me zo beroerd, mn hele buik doet pijn, rugpijn, misselijk.

Nog maar even diep ademhalen en dan door met mijn laatste stuk voor mijn opleiding.

1 like

Mijn vader heeft een kilo rabarber gekocht en is van plan om rabarber compote te maken. Het probleem is dat hij geen keukenprins is en weigert een recept te volgen. Daarnaast heeft hij ook geen bakjes om die compote te bewaren.

Vorig jaar probeerde hij rabarber jam te maken en dat was eerder rabarber aardbeiensoep :woman_facepalming:t2:

Dit belooft niet veel goeds.

10 likes

Ik wil niet meer studeren. Resultaat van mijn eigen uitstelgedrag.

4 likes

Hoe heb je dit precies aangepakt, en is het een lang proces? Heb er ook weleens over nagedacht maar leek me “gedoe”

Ik ben ook weer aan de beurt en ik ga doooood, net naproxen genomen maar het helpt (nog) niet

Sterkte alvast!

Ugh ik moet mn kamer op gaan ruimen, maar ik heb daar zo geen zin in :pensive:

4 likes

Aaaahw hahaha ook wel schattig van je vader dat hij toch die ambitie heeft :grin:
Compote is ook zo makkelijk, hoef je bijna niks voor te doen, maak ik eigenlijk ook altijd zonder recept! Rabarber in stukjes hakken en beetje water erbij (maar echt weinig water, anders wordt het inderdaad soep)en laten pruttelen, en smaakmakers toevoegen. Ik zou zeggen, het kan eigenlijk niet mislukken :joy:
Ik heb compote ook wel eens ingevroren, misschien een tip voor je vader, voor als hij geen potjes heeft, maar wel diepvries zakjes/bakjes.

8 likes

Hoewel t voelt alsof t oktober is ipv juni ben ik wel blij voor de natuur dat deze regen valt.

9 likes

Het is schattig totdat hij een keer kastanjes koopt en verder niks meedoet.

Maar volgens mij is de rabarbercompote gelukt, want uiteindelijk heeft hij wel een recept gevolgd.

En hij heeft de ambitie maar niet het geduld om het te maken.

2 likes

Nu weet ik weet waarom ik videobellen haat

M’n oom woont in het buitenland en videobelde me vanochtend om me te feliciteren met m’n verjaardag. Maar ik lag nog in bed, dus weggedrukt, belde hij net weer dus ok ok, lief gebaar, toch opgenomen. Zie ik nu net pas dat m’n wasrek met onderbroeken en knalroze bh eraan pal achter me in beeld was het hele gesprek :clown_face:

5 likes

:joy:

Gefeliciteerd!

3 likes

Dit weeeeer… zo kut, we finishen straks met de Roparun in stromende regen.

Heb het zo tering koud en ben echt zo moe.

4 likes

Gaat eigenlijk beetje bij beetje!
Ik koop af en toe wat moois voor mijzelf en hou bij wat ik nodig heb (zoals een goeie bikini). En wat ik niet meer draag of niet meer blij van wordt gaat naar de kringloop! Zo blijft er op een gegeven moment over waar je echt blij van wordt!

5 likes

Ik vind alleen wonen de laatste tijd echt niets meer aan. Had vanmiddag afgesproken en dan kom je weer thuis en dat geeft me de laatste tijd toch een wat eenzaam gevoel. Ik had hier vroeger nooit zo last van.

10 likes

Ik ben lid van zo’n Facebookpagina van mijn dorp want dat is soms gewoon top entertainment. Maar nu gaat er dus een man de politie bellen voor een busje dat door het dorp reed. Hij ging dat busje ook echt volgen en heeft besloten dat het inbrekers zijn. Zijn bewijs? Ze reden lang rond, het busje is gedeukt en heeft een Italiaans kenteken :+1:t4:.

9 likes

Aahh (voor mij) nieuwe afleveringen van Love on the Spectrum op Netflix❤️ Amerikaans, dus ander accent maar vind dit ook lief

1 like

We hadden een hele leuke vakantie in Parijs. We hadden net de auto ingeladen en liepen even terug naar m’n zus om gedag te zeggen (zo’n geluk een zus die daar woont) en.m binnen 5 min heeft iemand m’n ruit ingetikt en wat spullen gestolen. Ik baal er echt enorm van. Vorig jaar een hele mooie zonnebril gekocht in Venetië, die overigens niet zichtbaar lag. Maar het meest vervelende vind ik het idee dat iemand dus in m’n auto heeft gezeten (stoel stond anders en er is aan de knoppen gedraaid) en aan m’n spullen heeft gezeten. Blehh!

16 likes

Ik ben gewoon de sjaak denk ik. Wel de pijn, maar niet ongesteld.
Wordt toch nog een bezoekje aan de huisarts als het niet doorzet denk ik,
tweede maand op een rij dat ik mijn ontrekkingsbloeding oversla.

Jij ook veel sterkte!