Dit taalgebruik doet me denken aan die mensen die super geforceerd “grappige” recensies op Coolblue schrijven voor hun nieuwe koelkast.
Dit is geschreven door een 43 jarige witte man.
Echt waar
Ja dat verdient ie wel
Dat is de Marco generatie
Uitstekende tip, ik ga het meteen doen
Vandaag een jubileum en we moeten binnenkort fiscaal partners worden ivm een huis kopen. Maar nee, ik kreeg wel een kaart, maar geen huwelijksaanzoek. Er is hoop voor een beter aanzoek.
Ik vraag me echt af hoe snel dat weer bij trekt. Misschien is t in jouw geval anders of heftiger. Maar toen ik als kind wat brak was t ook altijd dunner erna, maar mn kinderbrein heeft niet onthouden hoe dat dan weer normaal wordt. En vraag me dit nu heel erg af, dus als iemand dit weet?
Je wordt fiscaal partners door een huis te kopen. Het is wel handig om iets te regelen, dus samenlevingsovereenkomst, geregistreerd partnerschap of huwelijk.
Gewoon afwachten en als je het zo graag wilt: hem vragen!
Ik heb best wel grof geld over voor iemand die mijn badkamer poetst. Het is niet eens (heel)vies maar gewoon een klusje waar ik geen tijd aan wil besteden.
Jeetje het is maar een uitdrukking. Vroeger toen ROfL hip was hoefde je ook niet per se over de grond te rollen.
Een van m’n fave uitspraken ik gil
Ik krijs.
En borstvoedingsdrama. En huizenkoopellende. En huishoudgedoe.
Haha iedereen die hier komt zegt ook altijd je huis is zo schoon (en netjes). Dan denk ik altijd gelukkig zien ze de badkamer niet.
Ik was vanavond naar Tyler the Creator en het was GEWELDIG, hij speelde Call me if you get lost (want hij tourt met dat album) en toen nummers van Flowerboy en toen een deel YONKERS het was zo hard, ik luister dat nummer al 10 jaar, grijsgedraaid op youtube met die zieke clip, en nu speelde hij het gewoon 🫶
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag op een nieuwe plek, na 10 maanden in de ziektewet te hebben gezeten. Hoop dat die halve dag gaat lukken
Ik wist het vanochtend echt even niet en heb een vestje met lange mouwen aangetrokken. Geloof dat ik er nu al spijt van heb.
Vandaag wordt mijn nieuwe wasmachine bezorgd! Mijn vorige was 17 jaar geworden dus ik ben heeeeeeel benieuwd naar alle nieuwe functies die mijn vorige niet had.
Ik zit voor 9 uur s ochtends salmiak lollies te eten omdat ik per see naar kantoor moet terwijl m’n ochtendmisselijkheid dit niet aan kan
Hopelijk gaat de rest van de dag beter.