Wat je even kwijt wil #60

Ik heb gister chips gekocht maar hij scande blijkbaar niet. En toen de cassiere vroeg hoe duur hij was zei ik 2 nog wat. En toen zei ze ik doe gewoon 99 cent. En nu zag ik dat het op de bon staat als voeding. Lof it. Ik wil hem t liefst inlijsten.

41 likes

Volgens mij hebben we meelmijt in onze voorraadkast en ik heb er gewoon echt de puf niet voor om alles helemaal schoon te gaan maken voor de 100e keer.

Hoop dat er bedrijven zijn die die beesten kunnen uitruimen

2 likes

Makkelijkste oplossing is alles weggooien. Het zat bij ons toen zelfs in dichte pindakaaspotten, echt om van te janken.

7 likes

Het is eindelijk ff droog dus ik ben een rondje lopen maar ik voel me echt die meme nu. Stupid walk for my stupid mental health.

38 likes

Ik voel me zo ondankbaar want ik heb een kaartje voor een concert volgende maand waar ik al zĂł lang heen wil dus ben super blij, maar ik had niet echt keuze in wat voor ticket het was en nu heb ik een staanplaats terwijl ik in mijn eentje ga en daar alleen voor de deur staan wachten niet fijn en onpraktisch vind :sob: dus ik hoop heel erg alsnog een zitplek te kunnen bemachtigen. En ruilen via marktplaats ofzo vertrouw ik al helemaal niet

2 likes

Ik wil in bad én wijn drinken én mijn bovenlip ontharen met spul dus het wordt denk ik wijn met een rietje

9 likes

De supermarkt gaat blijkbaar over 3 minuten dicht en we hebben niks in huis :weary: waarom zijn wij zo

:disappointed_relieved::disappointed_relieved:

Echt zo kut en zonde

3 likes

Ik zou @GEEZ bellen want het einde moet dan wel in zicht zijn :sob:

6 likes

Dat is juist het voordeel van in je eentje naar een concert, dan kun je makkelijk naar voren sneaken en hoef je niet al uren van tevoren te gaan wachten :smile:

9 likes

Ik wilde kijken hoe duur zo’n huis in de Paddingtonfilm is. 575.000 pond voor een 1 slaapkamerwoning :clown_face:
Heeft die beer het toch goed voor elkaar

11 likes

Si.

2 likes

Hola mi bebé be
Hola mi bebé be
LlĂĄmame, llĂĄmame

De hele dag al in m’n hoofd ik wil het kwijt

24 likes

Nou Apple had wel wat fancier gekleurde macbook airs mogen releasen. Ze hebben nu alleen een Jeroen-blauwe kleur toegevoegd, geen fancy oranje of paars zoals bij de imacs. :cry:

6 likes

Nou een beetje doorloop kun je wel gebruiken bij keto

12 likes

Ik heb deze week 2 concerten, echt living my best life. Zo fijn dat dat allemaal weer kan :two_hearts:

10 likes

Oh ja Roos in kopen zonder kijken is mega irritant.

4 likes

Ik lig in bed en voel me eindelijk weer wat gekalmeerd na deze gekke dag, heb ondanks alles wel zin om er deze week een goede week van te proberen maken.
Hopelijk kan ik alles een beetje loslaten en voel ik me snel wat beter.

8 likes

Haha ik ben zo verpest door de huidige prijzen dat ik dat goedkoop vind :sob:

4 likes

Moest aan EGF denken :smiling_face_with_tear:
Man spiest been op hekwerk

12 likes