Wat je even kwijt wil #60

Welk concert?

5 likes

Ah jammer, ik hoopte harry styles, want ik zou graag een staanplaats willen :stuck_out_tongue:.

Maar misschien iemand anders hier?

2 likes

Ik reserveer wel een plekje voor je, woensdag ook goed @Oprah? Morgen is het namelijk al druk zat :joy:

2 likes

Hahaha mijn vriend las dat net voor, “er is een man gespiesd” en mijn eerste gedachte “HET IS GEBEURD” :joy:

21 likes

Ben nog steeds sad dat mijn stem ze geen hogere plaats heeft opgeleverd :broken_heart:

4 likes

Ik kan echt niet met de lidl. Ik dacht oh leuk afrikaanse week. “Bosche bol met zebra strepen”
“Safari schnit”

27 likes

Leukkk ga je ook naar Elton John toevallig? Ik wilde bijna mijn kaartjes verkopen omdat het gewoon niet lukte oppas te vinden voor mijn kind maar thank god is het toch gelukt :crossed_fingers:

5 likes

Jazeker!! En een thuiswedstrijd voor mij deze keer, want kan op de fiets :bike: Ben zo benieuwd naar het concert! :star_struck: Heb jij sta of zitplaatsen?

7 likes

Zitplaatsen! Ik heb er zoveel zin in, stond echt hoog op mijn lijstje om ooit nog live te zien.

3 likes

Ik ook! Nou beter dat je niet je tickets verkocht hebt dan, waarschijnlijk wordt het ook de laatste keer :frowning: Have fun!!!

3 likes

Ik ben in London en zou eigenlijk gisteravond terugvliegen maar onze vlucht werd geannuleerd. Kregen een hotel aangeboden en nieuwe vlucht, dus het was best prima en gezellig. Maar nu is onze vlucht WEER geannuleerd en heb ik 0 vertrouwen dat de vlucht vanavond wel doorgaat. Fuck man, ik wil gewoon naar huis :sob:

11 likes

Ik heb Crazy Rich Asians gekeken en nu wil ik naar Singapore

6 likes

Irritant ook zo’n vieze vuurkorf :rage:

5 likes

Denk dat je mi gado bedoelt, want mi gudu betekent iets heel anders.

7 likes

Ik denk dat je prima naar die buren kan lopen en het kan uitleggen? Ik als buur zal het helemaal begrijpen.

5 likes

Aww dit zei m’n collega altijd tegen me :heart: voelde me dan helemaal speciaal.

Ik heb vandaag voor het eerst een mental health day genomen. Heb al bedacht welke wandeling ik ga maken en wat ik ga eten vandaag, om het allemaal ff een beetje op een rijtje te houden.

34 likes

Zometeen de eerste vergadering met mijn huidige leidinggevende (die ergens in mei vorig jaar begonnen is) en zo geen zin in. Lekker luisteren naar het gemopper van mijn collega’s.

Ik snap het niet als iemand schrijft ‘Ik gil’.
Lach je echt? Heel hard? Lig je op de grond van het lachen? Vragen mensen waarom je lacht?
Wanneer schrijf je dat, ik gil?

Mijn hoofd als ik, ik gil lees :exploding_head:

46 likes

Ga één keer in de duizend jaar met de trein en nu zit ik met een schoolklas in de coupé. :weary:

6 likes

Ik gil is het zelfde als ik ga stuk. Dan breek je ook niet letterlijk in 1000 stukjes.

10 likes