Ik zou, als echt niets helpt, lekker zo’n voegenstift kopen en ze wil kleuren. Fuck jouw huisbaas
Oh ja!! Nee die heb ik nog niet geprobeerd maar als dit niet werkt gebruik ik zeker dat grove geschut hahaha
Ook een fantastisch idee dit! Meteen googlen
Alles om die gare flapdrol van een huisbaas jou geen cent extra te laten betalen voor onzin
Mensen zijn echt comfortabel op tiktok. Maakt mij niet zoveel uit, maar vind het wel grappig om te zien dat iemand over de lengte van haar ‘vaginal canal’ praat tegen haar honderdduizenden volgers
Ik heb net ik geval van nood maizena als droogshampoo gebruikt.
Not bad.
De hg schimmel - vocht en weerplekken -reiniger is hier ook top voor; insprayen, laten inwerken, afspoelen en schimmel weg!
Morgen vrij genomen😍 Ik ben van plan te gaan winkelen en ergens rustig alleen te lunchen. Zin in❤️
Hoezo twijfel je of je mag rijden?
Sterkte! Misschien de apotheek even bellen als ze open zijn? Kan iedereen gebeuren!
Gewoon even bellen morgenochtend zodra ze open zijn, kun je met ze overleggen van hoe of wat
Ja tuurlijk, uiteindelijk zijn ze er om je te helpen he
Misschien hebben ze gewoon last van resting bitch face
Zeker als het iets is waarbij de spiegel snel verandert (wat je zei over afkiicken en auto rijden) zijn ze vaak niet zo moeilijk. Als ze het recept hebben kun je misschien wel 1-3 pilletjes ophalen morgen (mits op voorraad) zodat je spiegel goed blijft
Mocht voor werk naar de match van de rode duivels gaan kijken en op het middenveld kijken naar de opwarming, val ik daar bijna op mijn bek voor iedereen. Zou dat echt niet te boven zijn gekomen.
Ahh ik vlieg zo naar huis voor het eerst in 2 jaar! Ik kon mijn OV kaart nergens vinden maar ik kan er op Schiphol wel eentje kopen hoop ik?
Je kunt ook nog een kaartje kopen in de NS app! Komt goed
Pff ik heb zo vreselijk krampachtig geslapen joh. Ik wist dat ik er vroeg uit moest terwijl ik gisteren een late dienst heb gehad en dan kan ik alleen maar denken: op tijd wakker worden, op tijd wakker worden, op tijd wakker worden.
En dan gewoon vanaf 4.00 (terwijl ik pas tussen 1.30-2.00 sliep) non-stop verschrikt wakker worden.
Straks maar even een klein dutje doen voordat ik weer ga werken
Ik werd vannacht om 3:30 wakker en het werd gewoon al licht Dit wordt mijn derde zomer hier maar ik moet er nog steeds aan wennen. Ik snap niet hoe mensen hier slapen zonder verduisteringsgordijnen
Yesss dankje! Zit nu in de trein en kan niet wachten om mijn zus straks kapot te knuffelen
ik heb mn dr martens chelsea boots op vinted gezet met pijn in mn hart ugh
heb ze amper kunnen dragen, gekocht voordat ik zwanger werd en nu passen ze niet meer omdat mn voeten netttt iets breder zijn geworden maar UGH ze waren mooi en chill
heb ze ook echt nog 100 jaar in de gang laten staan want misschien ga ik ze ooit nog wel dragen maar nee
en nu wil ik nieuwe laarsjes kopen maar ik weet niet welke UGH