Nee meestal wordt er niet gelachen als mensen zeggen dat ze stukgaan
Nog erger: als mensen lachend vertellen dat ze stuk gaan om een situatie die echt totaal niet grappig klinkt !? Dat je je realiseert dat humor inderdaad heel erg uiteen kan liggen
Je kan hier wel geld over eisen he! Echt balen, hopelijk kan je snel naar huis
Bij gillen ook niet echt
Ja ik vind dit ook zo’n vreemde bewoording. En los hiervan: er zijn ook mensen die gillen als synoniem van schreeuwen gebruiken, ik vind dat ook heel verwarrend.
Ik had een TikTok-filmpje gemaakt (jaja) krijg ik in een paar dagen steeds nieuwe volgers a la Jeroenen, hoe kan dat nou? Ga weg.
Ja, dat houdt ons nu ook een beetje vrolijk haha. Als het goed is krijgen we allebei €500 schadevergoeding. Maar voor nu willen we gewoon vooral naar huis
Ik zeg dat alleen als ik daadwerkelijk zo hard lach dat het echt bijna begint te klinken als gillen. Maar ik heb ook een rare lach, dusja
Ja gewoon mailen hoor. Daaag
De bouwvakkers op de steiger voor m’n huis zingen im a barbie girl
Ik zou het zeker doen, klinkt alsof je het nodig hebt.
En gefeliciteerd!
De KNO arts heeft net mijn gebroken neus recht geduwd. En ik heb daar echt geschreeuwd en gescholden van de pijn. Het recht duwen lukte helaas niet in 1 keer. Schaam me kapot nu gelukkig is het voorbij en nu eindelijk in de auto om op vakantie te gaan
Ik ga stuk (pun intended)
@Vlaai Jakkes, dat klinkt echt naar! Veel plezier op vakantie (hopelijk lukt dat gewoon).
Klinkt alsof je last hebt van negatieve gedachten. Heb er de laatste tijd ook echt heel veel en heb daardoor vorige week vrijgenomen om het allemaal weer op een rijtje te krijgen zoals @Banananana zo mooi verwoordde. Laat het twijfelen maar aan mij over en meld jezelf ziek. Rust goed uit!
Mijn werkweek mag altijd wel op een dinsdag beginnen, meest productieve dag in lange tijd gehad.
Hier het tegenovergestelde. Iedereen die normaal op maandag beginnen zijn helemaal van de leg.
Ik ben net bij het ziekenhuis geweest voor mijn arm. En ik moet hem nu echt weer gaan bewegen anders verlies ik hem dadelijk. Dus ze hadden hem uit het drukverband gehaald, maar ik heb nu echt zo’n eng dun zombie armpje en hij stinkt ook dus ga hem ook maar eens wassen na werk ,l:rofl:
Hetzelfde huis als ons staat te koop hier in de wijk voor een bizar bedrag wil bijna een gelijk een te koop bord in de tuin zetten, maar wil helemaal niet weg en voor dat geld kopen we bijna hetzelfde formaat terug.
Zo een afspraak gemaakt voor een gezichtsbehandeling. Want die gerstekorrels rondom mijn ogen is geen porem.
Ik heb ineens zoooooveel pijn aan m’n schouder alsof er een ontsteking is of spier verrekt ofzo kan me niet eens fatsoenlijk aan/uitkleden hoe KAN DIT
Ik moet wel weer even wennen aan niet heel de dag brood, croissant en taartjes eten. Jeetje, m’n standaard yoghurt, crackers, fruit is écht niet genoeg na zo’n week.