Ik dacht even dat je pep bedoelde, om het feest door te komen. Lekker stampen op een zondag.
Wat voor feest is het dan het 7uur duurt? Vaak kun je toch gewoon komen en gaan wanneer je wilt?
Ik vind het ook fijn Ik heb ook heel wat geschreven toen ik heen en weer pendelde tussen midden - en Noord-Nederland (waar mijn ex woonde). En ook weleens met een groepje schrijvers Nederland doorgecrosst met de trein, terwijl we onderweg schreven.
Gefeli!
Was je huidige auto een fiat500? Dat vind ik ook echt geen “echte” auto, zeker als je op de snelweg (met harde wind bijv!) of over een brug rijdt… gaf een heel onprettig gevoel
Idd gewoon bellen of meteen even langsgaan (zou ik doen, kun je ze gelijk meekrijgen), is echt geen probleem en dit is echt geen rare vraag. Kan iedereen overkomen.
Enige probleem zou kunnen zijn als het een heel speciaal medicijn of een hele afwijkende dosering is die ze niet op voorraad hebben, maar de meeste antidepressiva zullen ze gewoon hebben. En anders zullen ze vast mee willen denken met een oplossing, dat is hun werk.
Ik vind mijn opleidingsplek echt energie slurpen. Het maakt me ook verdrietig.
Hopelijk kan ik eerder weg.
Oh haha even opgezocht, fijn gevoel dat je vanaf nu zo “luxe” gaat rijden!
Waaaaaarom??? als er zo lang tussen begin en eindtijd zit zou ik (ook als organiserende partij) niet echt verwachten dat mensen die hele tijd blijven haha
Ik kwam gisteravond op TikTok al scrollend de Honest Vocal Coach tegen en daarna heb ik 1,5 uur naar haar TikToks en Youtube-video’s zitten kijken, echt heerlijk amusement. Ze doet ook video’s met analyses van wie is de beste zanger/zangeres van girl- en boybands en reactievideo’s op live optredens, op een eerlijke, maar wel respectvolle manier.
Dus als je niks te doen hebt: veel plezier! Oh ze is zelf echt zo’n geitenwollen-sokken Britse vrouw van middelbare leeftijd (denk ik?), maar dat maakt het juist wel leuk.
Ik was zo in de war in de zomer op een camping in Zuid Finland. Ging ik naar de wc, helemaal licht, dus was ervan overtuigd dat het minstens 5.30u was, was het gewoon 3.00u oid. Een tent maakt het daar niet beter op, haha
Ik wil meer informatie, want dit klinkt onbegrijpelijk. Wat voor soort verjaardag is het dat dit zo lang duurt? En bedoelen ze niet gewoon dat ze graag willen dat je tegen die eindtijd weggaat? Je kan toch net zo goed een uurtje gaan en dan naar huis, Ook al wil je vriend wel langer?
Ik schrik ervan als jonge mensen al 9 maanden dagelijks een bepaalde online applicatie moeten gebruiken en nog steeds niet weten waar ze bestanden kunnen vinden, zelfs niet als ik mijn scherm deel en de datum naast de documenten staat.
Of je behandelt een tekst over een jonge man die zich inzet voor mensen met dementie en iemand concludeert dat de jongen zelf aan dementie lijdt.
Maar ze lopen heel erg uit! Ik heb echt brede voeten en toen ik m’n docs net had moest ik echt moeite doen ze aan te krijgen en zaten ze megastrak. Toen heb ik er een dag op gelopen en toen had ik tintelende voeten met een ongezonde kleur (echt niet goed eigenlijk, maar ben eigenwijs en moest en zou ze hebben). Nu ze zijn ingelopen zitten ze alles behalve strak
ook de veganleer soort?
mijn partner heeft de echt leren versie en die zit idd als een pantoffeltje, maar deze blijven maar strak op de (on)juiste plaatsen
Oh geen idee, volgens mij heb ik echt leer
Hahahaha ja zij is echt top. Ik kijk haar altijd rond het songfestival, wanneer ze alle nummers gaat beoordelen.
Vooral deze parel:
Waarom heb ik mijn stijltang meegenomen op vakantie, luchtvochtigheid is hier maar 99,99%
Nieuwe muziek gevonden x lekker ongegeneerd 1 nummer op repeat
Zelfde reden als dat ik mijn sportkleding heb meegenomen op vakantie Zuurstofgebrek.
Is het SharePoint? Want daar kom ik ook nooit uit