Kun je geen pijnstiller nemen?
Ja heb al 2x2 paracetamol genomen, ben nu aan t googlen kreeg het op werk misschien heb ik wel een muisarm en moet ik zoān heftige muis
Even aankijken en anders even langs de fysiotherapeut. Die kan je weer helemaal recht kraken.
Vandaag weer bloed afgenomen voor het corona antistoffen onderzoek maar da fuck. Echt pijn op die prikplek!!! Moest ook wel lang āoogstenā want had mān buisje omgetiefd
Gvrdm waarom maak ik steeds de fout het tmi topic te openen en het dan te lezen tot ik ineens doorheb dat iedereen nasty shit post en ik daarvan walg.
Het zou logisch zijn als ik vanavond ten huwelijk gevraagd ga worden, maar ik ben bang dat hij het simpelweg via een kaart doet. Verwend nest dat ik ben.
Dit taalgebruik doet me denken aan die mensen die super geforceerd āgrappigeā recensies op Coolblue schrijven voor hun nieuwe koelkast.
Dit is geschreven door een 43 jarige witte man.
Echt waar
Ja dat verdient ie wel
Dat is de Marco generatie
Uitstekende tip, ik ga het meteen doen
Vandaag een jubileum en we moeten binnenkort fiscaal partners worden ivm een huis kopen. Maar nee, ik kreeg wel een kaart, maar geen huwelijksaanzoek. Er is hoop voor een beter aanzoek.
Ik vraag me echt af hoe snel dat weer bij trekt. Misschien is t in jouw geval anders of heftiger. Maar toen ik als kind wat brak was t ook altijd dunner erna, maar mn kinderbrein heeft niet onthouden hoe dat dan weer normaal wordt. En vraag me dit nu heel erg af, dus als iemand dit weet?
Je wordt fiscaal partners door een huis te kopen. Het is wel handig om iets te regelen, dus samenlevingsovereenkomst, geregistreerd partnerschap of huwelijk.
Gewoon afwachten en als je het zo graag wilt: hem vragen!
Ik heb best wel grof geld over voor iemand die mijn badkamer poetst. Het is niet eens (heel)vies maar gewoon een klusje waar ik geen tijd aan wil besteden.
Jeetje het is maar een uitdrukking. Vroeger toen ROfL hip was hoefde je ook niet per se over de grond te rollen.
Een van mān fave uitspraken ik gil
Ik krijs.
En borstvoedingsdrama. En huizenkoopellende. En huishoudgedoe.
Haha iedereen die hier komt zegt ook altijd je huis is zo schoon (en netjes). Dan denk ik altijd gelukkig zien ze de badkamer niet.