Ik was vanavond naar Tyler the Creator en het was GEWELDIG, hij speelde Call me if you get lost (want hij tourt met dat album) en toen nummers van Flowerboy en toen een deel YONKERS het was zo hard, ik luister dat nummer al 10 jaar, grijsgedraaid op youtube met die zieke clip, en nu speelde hij het gewoon 🫶
Ik heb vandaag mijn eerste werkdag op een nieuwe plek, na 10 maanden in de ziektewet te hebben gezeten. Hoop dat die halve dag gaat lukken
Ik wist het vanochtend echt even niet en heb een vestje met lange mouwen aangetrokken. Geloof dat ik er nu al spijt van heb.
Vandaag wordt mijn nieuwe wasmachine bezorgd! Mijn vorige was 17 jaar geworden dus ik ben heeeeeeel benieuwd naar alle nieuwe functies die mijn vorige niet had.
Ik zit voor 9 uur s ochtends salmiak lollies te eten omdat ik per see naar kantoor moet terwijl m’n ochtendmisselijkheid dit niet aan kan
Hopelijk gaat de rest van de dag beter.
Zwarte koffie is toch eigenlijk ook gewoon vloeibare dood en verderf in een kopje he. Ik probeer af te kicken van de koffie met melk maar het is nog weinig succesvol
Oke ik heb een oproep geplaatst op een site. Hopelijk levert het wat op.
Precies wat ik ‘s ochtends nodig heb om goed wakker te worden
Oh heerlijk m’n dag beginnen met een zwarte bak filterkoffie
Ik vind werken in de trein echt zo fijn he. Ik moet nu wekelijks een dagje reizen, en ik geniet er gewoon van? Ik krijg in die tijd vaak ook meer gedaan dan soms een hele dag op kantoor. Gewoon, doordat je al chill vervoerd wordt lijkt alle druk eraf ofzo, en werkt het heel ontspannen.
Ik ga dit weekend naar een festival en ik heb er zooo’n behoefte aan, maar tegelijkertijd voel ik me al dagen niet lekker en vrees ik dat het alleen maar erger wordt. Heb straks ook nog een overleg voor mijn studie wat de hele middag gaat duren maar ik wil eigenlijk gewoon alleen maar slapen.
Haha oh ik heb echt een andere ervaring, kan me zo slecht concentreren en je zithouding is het vaak ook net niet… en naar buiten kijken is altijd interessanter haha
Heb net vip-kaartjes gekocht voor Panic! at the Disco en ben echt hard aan het fangirlen
Jaaaa ik ga ook -maar niet als vip- haha, wilde heel graag eens naar Panic. Hoop dat mijn vriend mee wil, want heb een ticket voor hem gekocht zonder overleg (hij slaapt vanwege nachtdiensten) Zin innnn
altijd als ik in de trein aan het werk ben droom ik ervan om gewoon de hele dag van Vlissingen naar Groningen te reizen en te werken
Wow 17 jaar?!?! Hoe dan?! Welk supermerk was dit?
Het was een Edy W 212, volgens mij maakt Edy geen wasmachines meer. Het was destijds een goedkope wasmachine; ik ging op mezelf wonen en had een beperkt budget.
Mijn koelkast had een kras en was een showmodel, mijn wasmachine was ook een showmodel maar zag er wel goed uit (en de kras van de koelkast zat aan de kant die tegen de muur aan zat, dus dat kwam mooi uit). Ik was allang blij dat die apparaten het goed deden voor een vriendelijke prijs. Ze hebben meerdere verhuizingen overleefd maar ik heb ze altijd gewoon netjes onderhouden.
Tot afgelopen maandag heeft de wasmachine het gedaan, en die is zeeeer intensief gebruikt, met name sinds ik een kind heb. Maar hij bleef het gewoon doen. Maandag maakte hij ineens kortsluiting en sloeg het aardlek er uit zodra hij aangezet werd, dus was het tijd voor een nieuwe.
De koelkast staat trouwens ook nog! Die heeft nu ook kuren hoor, alles wat je helemaal achterin legt bevriest. Komend najaar wordt die vervangen voor een inbouw (ivm verbouwing). Mocht die het niet meer zolang redden dan neem ik in de tussentijd wel een tweedehandsje of zo.
Volgens de Cooblue-bezorger moet ik er niet op rekenen dat mijn nieuwe wasmachine ook 17 jaar mee zal gaan. De wasmachine is inmiddels bezorgd maar ik moet even wachten op mijn man die het ding op zijn plek zal zetten en aansluiten. Ik ga echt met popcorn voor de wasmachine zitten vanavond denk ik.
@Foucher omggg ik wil ook! Zie dat tickets eigenlijk vrijdag pas in de verkoop gaan, hebben jullie ze kunnen pre-orderen?
Er is een presale inderdaad! Ik weet niet of er nog wat is, maar dit is de link: https://www.ticketmaster.nl/panic-at-the-disco-rotterdam-ahoy-rotterdam-tickets/venueartist/45/30910?CL_ORIGIN=ORIGIN2
Code is PATDVLV23