Nee, Itslearning. SharePoint is kut ja.
Ik werk nog 1,5 week voor ik 3 weken vakantie heb en de laatste loodjes wegen zwaar. Ik heb het heel druk op werk met allerlei taken afronden en er komt van alles tussendoor gevlogen, en daarnaast privƩ ook een boel aan de hand. Wel alleen maar leuke dingen, maar mijn hoofd voelt soms zo
Is het eindelijk lekker weer zit ik binnen te werken. En je zal zien dat wanneer het weekend is, het weer gedaan is met het mooie weer.
Ik kom er net achter dat Big Dick Energy iets heel anders betekent dan hoe ik het altijd gebruikte. Ik dacht dat iemand dan gewoon heel kut of arrogant was. Dus ik heb nu over zoveel mannen gezegd dat ik ze BDE vond hebben terwijl ik het tegenovergestelde bedoelde (waaronder een verschrikkelijke boomer op mijn oude baan )
Dus je bedoelde small dick energy ipv zijn grotere variant
Woah ik had net een feedbackgesprek met de directeur van mān stagebedrijf en nu heb ik zo goed als zeker werk na mān opleiding
(wel freelance, maar dat is gebruikelijk in deze sector en wil ik zelf ook graag)
Nee die lopen totaal niet uit heb ik op de harde manier geleerd omdat ik een paar vegan docs een maat te klein kocht en ze bleven voor eeuwig te klein. Uiteindelijk verkocht en een maat groter gekocht
Heb je wat penicilline binnengekregen
Ik dacht niet dat elke schimmel penicilline heeft. Al weet ik niet of outlander de beste bron is, haha. Daar gaat ze vet veel verschillende dingen laten beschimmelen om penicilline te vinden.
Penicilline is afkomstig van een schimmel. Nemo heeft hier een betere uitleg over
Ja op het forum leer je elke dag wat nieuws
Dan moet je wel precies de goede schimmel herkennen en vreten. Daarnaast denk ik dat antibiotica in pil vorm veel geconcentreerder is en beter werkt.
Dus ik zou het niet aanraden, maar als het jou leuk lijkt ga je gang.
Hap ook liever een pil op dan dan ik me door drie rotte appels heen moet worstelen
Wat heb ik toch een takkehekel aan de wind.
Zit lekker op werk op de wc te scrollen op indeed.
Neem je ook wel eens pleepapier mee naar huis?
Nee is echt kut plee papier. Pure arremoe
Toch niet van dat grijzigeš±
Al wat leuks gezien?
@Soy.peor lijkt het je niet leuk om in een fourniturenzaak te werken, soms reparaties van klanten enzo.
Lijkt me leuk maar zoiets zit hier niet haha.