Wat je even kwijt wil #60

Ah thanks! Volgens mij alleen nog maar vip- en platina kaartjes dus ik kijk vrijdag nog wel eens!

2 likes

Ik denk de hele tijd ‘oh bijna zomervakantie, lekker vrij en rustig aan doen’. Maar ik zit helemaal niet meer op school dus ik heb niet eens vakantie en moet gewoon werken. Moet daar echt aan wennen.

27 likes

Ik liep net vlakbij mijn oude hogeschool en ik voelde me ineens zo gelukkig dat ik geen scholier/student meer ben. Zag al die groepjes en voelde ineens helemaal die schoolvibe weer, wat een blessing dat ik daar niet meer aan mee hoef te doen

28 likes

Mensen verklaren me altijd voor gek dat ik mijn school/studententijd niet zou willen overdoen maar echt precies hierom. Mis er heeelemaal niks aan!

3 likes

Wat is de Helmond grap?

3 likes

Helmond zelf is al een grap.

21 likes

Hahah ik heb echt geen idee! Ik ben hem nu maar weer veel aan het bewegen in de hoop dat de spiermassa dan weer terugkomt :disappointed_relieved:

1 like

lol ik zag net op instagram iemand met als username mamavan[…]en[…], 400 volgers, en in haar bio ‘dm voor samenwerking!’

4 likes

Ik krijg na al die jaren nog steeds berichten van oud collega’s van verschillende ex-werkgevers dat mijn functies nooit meer zo goed zijn ingevuld sinds ik weg ben (ik ben niet zo fantastisch hoor, het is een hele specifieke functie). Nu net stuurt er weer eentje: ken jij nog iemand die die functie zou kunnen vervullen? Ik zei: ja maar weet je, het gaat sowieso nooit iemand zijn die kan wat ik kan :woman_shrugging:t4: Krijg ik terug: JA WRIJF HET ER MAAR IN!

:rofl:

31 likes

Kan er zo slecht tegen als anderen mijn tijd in gaan delen.
“Ja, dan moet je dinsdag dit en dat even doen”
How about no?

5 likes

Wie van jullie heeft die wielrenner van zn fiets afgetrokken?

4 likes

Pfoe, kun je wat specifieker zijn? Er zijn zoveel wielrenners namelijk

12 likes

Da’s wel de minste humbele brag die ik op dit forum heb gezien denk

9 likes

Ja, valse bescheidenheid hoor. Want ik was wel echt de beste.

3 likes

En schuift het nog wat? Zo ja, wil ik me wel opwerpen als second best die nooit ofte nimmer jouw schoenen zou kunnen vullen

3 likes

Culturele sector dus sowieso huilon.

2 likes

Ik gok iets van: weet iemand wat de sportiefste stad van Nederland is? Helmond, want daar loopt iedereen in trainingspak.

12 likes

Lief dat je het vraagt! Nog steeds hetzelfde eigenlijk blijf nog maar ff pcm innemen

2 likes

Ik zou dan toch een afspraak maken met een fysiotherapeut, mocht er geen verbetering zijn deze week.

1 like

Oké mijn wasmachine gaf net in het display weer wat zijn IP-adres is. What a time to be alive.

Kan ik ook thuiswerken op dit ding? Het is meer een computer dan een wasmachine. :rofl:

46 likes