Wat je even kwijt wil #60

hele dag van huis geweest, vet honger en niks in huis, zag al op tegen nog boodschappen doen en dan nog koken, kijk ik op thuisbezorgd: heb ik een volle stempelkaart bij een van mn favo’s die VANDAAG vervalt. :smiling_face_with_three_hearts: nu eet ik voor 23 cent

85 likes

Je hebt niet echt controle over wanneer het eruit gaat. Maar het is eruit, hopelijk voel je je wat beter

2 likes

nu wel heel benieuwd op welke fora je allemaal mod bent geweest

11 likes

Ik ben verdrietig, dus had geen zin om fatsoenlijk avond te eten. Heb al twee halve zakken chips leeggegeten en zit nu aan de derde zak, nachos met kaasdip.

12 likes

Ik heb er ook echt een hekel aan. Ik ben nu begonnen met “incremental cleaning” en doe dan af en toe een stukje in een paar minuten :smile: Rest van het huis: geen probleem. Maar die badkamer…

3 likes

Lief, dankjewel. Denk dat op tijd naar bed gaan een goed idee is. Morgen weer een nieuwe dag.

3 likes

Haha slim! Ja dat putje, die tegels…dat wil je toch niet?

Maar met een beetje geluk heb ik iemand gevonden vanaf de 15e.
Nu voel ik wel de drang om de badkamer enigzins schoon te maken zodat ze niet denkt dat ik een viespeuk ben haha.

2 likes

Vanochtend periodiek onderhoud laten uitvoeren aan onze woning, blijkt de mechanische ventilatie het niet meer naar behoren te doen.

In badkamer en keuken uitgevallen en woonkamer en slaapkamer hele harde ruis. Kan wel janken :cry:

1 like

Ugh nou ik snap dit 100% en zou het bijna overwegen voor eenmalig, want ik ben as we speak bezig met de badkamer want mijn huisbaas wil hem helemaal schimmelvrij als ik eruit ga en er zit mininaal in de voegen maar het is ZO HARDNEKKIG. Bleek hielp niet (maar to be fair, heb het niet super lang laten intrekken dus dat kon beter) en ben nu bezig met azijn. En heb nog wel zon mooie elektrische voegenborstel van de action :sob:

Heb je ook dat washcat spraytje van action geprobeerd? Je huis ruikt dan echt semi-permanent naar zwembad maar ik heb daar echt hele hardnekkige schimmel mee weggekregen

6 likes

Ik zou, als echt niets helpt, lekker zo’n voegenstift kopen en ze wil kleuren. Fuck jouw huisbaas :smiling_face_with_tear:

12 likes

Oh ja!! Nee die heb ik nog niet geprobeerd maar als dit niet werkt gebruik ik zeker dat grove geschut hahaha

2 likes

Ook een fantastisch idee dit! Meteen googlen

5 likes

Alles om die gare flapdrol van een huisbaas jou geen cent extra te laten betalen voor onzin :joy:

Mensen zijn echt comfortabel op tiktok. Maakt mij niet zoveel uit, maar vind het wel grappig om te zien dat iemand over de lengte van haar ‘vaginal canal’ praat tegen haar honderdduizenden volgers :joy:

3 likes

Ik heb net ik geval van nood maizena als droogshampoo gebruikt.

Not bad.

12 likes

De hg schimmel - vocht en weerplekken -reiniger is hier ook top voor; insprayen, laten inwerken, afspoelen en schimmel weg!

2 likes

Morgen vrij genomen😍 Ik ben van plan te gaan winkelen en ergens rustig alleen te lunchen. Zin in❤️

32 likes

Hoezo twijfel je of je mag rijden?

1 like

Sterkte! Misschien de apotheek even bellen als ze open zijn? Kan iedereen gebeuren!

2 likes