Gewoon even bellen morgenochtend zodra ze open zijn, kun je met ze overleggen van hoe of wat
Ja tuurlijk, uiteindelijk zijn ze er om je te helpen he
Misschien hebben ze gewoon last van resting bitch face
Zeker als het iets is waarbij de spiegel snel verandert (wat je zei over afkiicken en auto rijden) zijn ze vaak niet zo moeilijk. Als ze het recept hebben kun je misschien wel 1-3 pilletjes ophalen morgen (mits op voorraad) zodat je spiegel goed blijft
Mocht voor werk naar de match van de rode duivels gaan kijken en op het middenveld kijken naar de opwarming, val ik daar bijna op mijn bek voor iedereen. Zou dat echt niet te boven zijn gekomen.
Ahh ik vlieg zo naar huis voor het eerst in 2 jaar! Ik kon mijn OV kaart nergens vinden maar ik kan er op Schiphol wel eentje kopen hoop ik?
Je kunt ook nog een kaartje kopen in de NS app! Komt goed
Pff ik heb zo vreselijk krampachtig geslapen joh. Ik wist dat ik er vroeg uit moest terwijl ik gisteren een late dienst heb gehad en dan kan ik alleen maar denken: op tijd wakker worden, op tijd wakker worden, op tijd wakker worden.
En dan gewoon vanaf 4.00 (terwijl ik pas tussen 1.30-2.00 sliep) non-stop verschrikt wakker worden.
Straks maar even een klein dutje doen voordat ik weer ga werken
Ik werd vannacht om 3:30 wakker en het werd gewoon al licht Dit wordt mijn derde zomer hier maar ik moet er nog steeds aan wennen. Ik snap niet hoe mensen hier slapen zonder verduisteringsgordijnen
Yesss dankje! Zit nu in de trein en kan niet wachten om mijn zus straks kapot te knuffelen
ik heb mn dr martens chelsea boots op vinted gezet met pijn in mn hart ugh
heb ze amper kunnen dragen, gekocht voordat ik zwanger werd en nu passen ze niet meer omdat mn voeten netttt iets breder zijn geworden maar UGH ze waren mooi en chill
heb ze ook echt nog 100 jaar in de gang laten staan want misschien ga ik ze ooit nog wel dragen maar nee
en nu wil ik nieuwe laarsjes kopen maar ik weet niet welke UGH
Ik dacht even dat je pep bedoelde, om het feest door te komen. Lekker stampen op een zondag.
Wat voor feest is het dan het 7uur duurt? Vaak kun je toch gewoon komen en gaan wanneer je wilt?
Ik vind het ook fijn Ik heb ook heel wat geschreven toen ik heen en weer pendelde tussen midden - en Noord-Nederland (waar mijn ex woonde). En ook weleens met een groepje schrijvers Nederland doorgecrosst met de trein, terwijl we onderweg schreven.
Gefeli!
Was je huidige auto een fiat500? Dat vind ik ook echt geen “echte” auto, zeker als je op de snelweg (met harde wind bijv!) of over een brug rijdt… gaf een heel onprettig gevoel
Idd gewoon bellen of meteen even langsgaan (zou ik doen, kun je ze gelijk meekrijgen), is echt geen probleem en dit is echt geen rare vraag. Kan iedereen overkomen.
Enige probleem zou kunnen zijn als het een heel speciaal medicijn of een hele afwijkende dosering is die ze niet op voorraad hebben, maar de meeste antidepressiva zullen ze gewoon hebben. En anders zullen ze vast mee willen denken met een oplossing, dat is hun werk.
Ik vind mijn opleidingsplek echt energie slurpen. Het maakt me ook verdrietig.
Hopelijk kan ik eerder weg.
Oh haha even opgezocht, fijn gevoel dat je vanaf nu zo “luxe” gaat rijden!
Waaaaaarom??? als er zo lang tussen begin en eindtijd zit zou ik (ook als organiserende partij) niet echt verwachten dat mensen die hele tijd blijven haha
Ik kwam gisteravond op TikTok al scrollend de Honest Vocal Coach tegen en daarna heb ik 1,5 uur naar haar TikToks en Youtube-video’s zitten kijken, echt heerlijk amusement. Ze doet ook video’s met analyses van wie is de beste zanger/zangeres van girl- en boybands en reactievideo’s op live optredens, op een eerlijke, maar wel respectvolle manier.
Dus als je niks te doen hebt: veel plezier! Oh ze is zelf echt zo’n geitenwollen-sokken Britse vrouw van middelbare leeftijd (denk ik?), maar dat maakt het juist wel leuk.
Ik was zo in de war in de zomer op een camping in Zuid Finland. Ging ik naar de wc, helemaal licht, dus was ervan overtuigd dat het minstens 5.30u was, was het gewoon 3.00u oid. Een tent maakt het daar niet beter op, haha