Wat je even kwijt wil #60

Net opeens moeten overgeven :face_with_raised_eyebrow::face_with_raised_eyebrow: Ik had niet eens buikpijn ofzo en nu ook nog niet, dus ik ga ook maar gewoon werken

Als hij niet komt he steken we hem in de fik.

18 likes

Succes vanavond!
En natuurlijk ook veel plezier met je overige plannen!

2 likes

Bwah alweer opgestaan met oorpijn. Was vorige week bij de huisarts en toen was mijn trommelvlies wat rood, maar toen was de pijn redelijk weg.
Dan maar weer de huisarts bellen

Er is ook een avond geweest in de balie waarin rutger hier tegenin is gegaan met een vrij sneu betoog waar de snijtafel ook bij was. Staat ook op youtube. Ik kom die Casper van de snijtafel heel vaak tegen in mijn buurt maar ik vind dit ook wel sneue actie van hem hoor eigenlijk haha

1 like

Leidschendam is in de buurt dus ik ben er zo! :boxing_glove::field_hockey::broom::facepunch:

3 likes

Hij begon ook stipt om 20:00, kunnen veel artiesten een voorbeeld aan nemen!!

2 likes

Aaah ja zo goor! Toen ik nog kassawerk deed bij Hoogvliet hadden we de bakkerij van de winkel + een bakkerij klink in hetzelfde gebouw. Ik zat daar echt tussen in en ging bijna over mijn huig joh. Zo vies

Ik heb een elektrische fiets te leen de komende weken, ben al helemaal aan het bedenken waar ik allemaal heen kan.

Heb gewoon een auto, dus kan overal heen, maar toch :upside_down_face:

14 likes

Ik ben mijn arm nu een paar dagen aan het trainen en ik merk nu voor het eerst dat ik weer wat dingen kan en ik ben er echt even blij mee. Heb me best wel down gevoeld de afgelopen paar weken en nu zie ik het voor het eerst weer een beetje optimistisch in allemaal

36 likes

Aaaargh ik heb de fout gemaakt om nog eens met m’n ex af te spreken. Enkel met de intentie om de lucht wat te klaren, zodat we gewoon normaal kunnen omgaan met elkaar, hallo zeggen wanneer we elkaar tegenkomen (wat onvermijdelijk is).
Maar hij lijkt zo instabiel, en nu bestookt ie me met berichten die gewoon nergens op slaan, dat hij met mist en alles zou geven etc etc. En dat ik alle foto’s die hij heeft genomen van m’n insta moet verwijderen?! Terwijl hij het nota bene zelf beeindigd heeft. Met een berichtje :+1:

Vind het echt jammer als ik m overal moet gaan blokkeren…

1 like

Jammer, maar blijkbaar noodzakelijk. Zeg tegen hem dat hij je mag mailen als hij weer normaal kan doen en blokken die handel

2 likes

Hoezo. Gewoon weg tot nooit meer ziens. Geen ingang geven want dan mailt tie continu

13 likes

Ja, dat kan natuurlijk ook :smile:

5 likes

Hij weet me wonen, dan stuurt hij maar een brief :woman_shrugging:

Heb ergens ook met m doen ofzo, het lijkt echt niet goed te gaan, maar das mijn taak ook niet om dat op te lossen. Vind het gewoon heel naar om elkaar zo rigoureus uit elkaars leven te verwijderen. Had ook goed contact met z’n kinderen en dat is nu ook zo’n open einde want die heb ik helemaal niet meer gezien…

1 like

Echt niet aardig van mij, maarja actie reactie.
Ik ga dit jaar op vakantie met mijn moeder naar Rome. Nu is er een vage kennis die ik vorige week op een verjaardag had gezien en echt een super lullige reactie gaf erop (ā€œik zou mijn moeder naar iets luxers mee nemen dan dĆ”tā€). Een beetje steken onder water geven, zo voelde het.
Nu is haar peperdure vakantie naar Portugal in het watergevallen want KLM heeft haar vlucht geannuleerd i.v.m. personeelstekort en het lijkt gezien haar insta stories er niet op dat ze 1,2,3, even wat anders kunnen regelen. :slight_smile: :slight_smile:

63 likes

Ik heb 32.50 gewonnen met mn staatslot. En ik kreeg extra loon omdat ze mn reiskosten waren vergeten voor een paar weken.
Ik hoop dat mn vrienden nog wel een beetje normaal tegen me doen nu ik zo rijk ben.

68 likes

Wtf?! Alsof iedereen ff met z’n moeder op vakantie kan gaan.
Mijne krijgt dit jaar gewoon een normale Harry Potterboek. Jammer joh, dan maar geen erfenis voor mij.

3 likes

Wat een stomme reactie. Ik ben laatst nog met mijn moeder op citytrip naar Rome geweest echt zo leuk om samen te doen!!

2 likes

Echt love mijn moeder. Ik vroeg wat ze had gegeten in het vliegtuig. Zij: omelet met popeye groente.

14 likes