Ik dacht even dat je @Soy.peor bedoelde
Op zich wel accuraat met wat je overhoudt bij een boek schrijven (minder zelfs).
Dankjewel! Heb jij al een stad in gedachten?
Nooit gaan drinken als je labiel bent. Ik heb niet gejankt maar nu draait de hele wereld
Nu nog een taart bakken die 70 min in de oven moet waarom ben ik zo
Een van m’n beste vriendinnen lijkt al een tijdje te worstelen met een drankprobleem. Nu hebben twee van haar andere vriendinnen, waar ik niet echt contact mee heb en zij doorgaans ook niet met elkaar, mij benaderd om er over te spreken. Dus binnenkort plannen we een soort van interventie😕. Het is nodig blijkbaar maar toch ook wel spannend.
Ik heb echt zo’n enorme kut dag en eigenlijk gewoon een soort break up die me nu meer pijn doet dan m’n vorige officiële relaties en deze grapjas woont letterlijk naast me, en het liefst ga je dan uithuilen bij je beste vriend, maar fun fact; zelfde persoon En het ergste is dat ik zin had in chips en iets lekkers om mezelf te troosten maar ik krijg geen hap door m’n keel
Lang geleden dat ik zo mega misselijk ben door mijn menstruatiekramp.
Naah ik lig in bed en het lijkt wel alsof iemand met een vlakke hand keihard tegen het bed aan sloeg. Het trilde helemaal Ik lig alleen en volgensmij is er niets gevallen. Naar dit
Gefeliciteerd en alvast Eid Mubarak.
Je kindje is nog jong toch? Zijn interesse kun je wel laten groeien. We praten er al een paar dagen over war het inhoudt eh waarom Eid gevierd wordt. Zo hopen ze dat hij met elk jaar net wat meer interesse krijgt.
Ik zit te denken aan Madrid!
Eid Mubarak
(Is het al begonnen?)
Blegh het is maandag
Ik heb zo een echo van mn buik, nieren en lever en mag dus niet naar de wc. Maar moet zo nodig plasssennnn en het is pas over een uur. Als er maar geen uitloop is
Laat deze week maar zitten. Gisteren zowel mijn duim gekneusd als een tweedegraads brandwond opgelopen. Vanochtend reden de treinen niet en nu is thuis ook nog eens de koffie op . Tot volgende week hoor mensen.
Ik sta in de wachtrij voor het STAPbudget van het UWV. Hopelijk lukt het Ik wil namelijk een redactieopleiding gaan doen. Met die wachtrij voelt het trouwens wel een beetje als concertkaartjes kopen.
Is het al gelukt? Ik ben al een uur aan het wachten Hopelijk is het niet al op als ik er doorheen ben
Oh man ik heb gister op volle kracht 2 uur gekaraoket, ik ben echt ka-pot en kan een week niet meer praten denk ik