Oh nooooo realiseer me nu dat m’n lievelings slaaptshirt daar nog ligt
Ik ben bij Guus Meeuwis en heb drinken vriendinnen gemaakt bij de wc en laf it, heb dit echt gemist
Haha als je dit zo leest lijkt t net alsof jij bij hem thuis bent. Doe m de groeten.
DM jij Yvonne ff?
Er zijn allemaal dronken meiden bij guus op zn wc!!
En hij doet dingen met spaarlampen.
Ik krijg net een ‘visitflevoland’ reclame op m’n Instagram
Godverdomme ik haat mensen. Een of andere half tamme spuugt net kauwgum in mijn haar omdat ik een mondkapje in het OV draag. Echt jezus waarom zijn mensen zo
wtfack? Dus zij spuugt kauwgom op jouw alleen maar omdat je een mondkapje op hebt
Hoek die bitch
Mijn zelfgemaakte guac is echt 10/10
Voor de trein geduwd. Of nou ja dat had ik moet doen, idioot dat het is.
@Barbamama ze riep “mondluier” en spuugde
Ik hoorde laatst ook een reclame op de radio voor een ‘citytrip’ naar Gorinchem haha. Misschien leuk voor een paar uur maar een citytrip…
Ik heb ooit als bijbaan gehad om enquetes af te nemen onder toeristen in o.a gorinchem .
Uitgroei van 5 cm eindelijk bijgewerkt vandaag, tonen doe ik morgen wel
Ik vind kritiek ook wel terecht maar 5 uur aan fileren vind ik wel een beetje irritant fanatiek
Iedere keer als ik Maltesers eet (lees: 1x in de 2 jaar) denk ik “wat zijn deze dingen overrated”. Toch is de zak bijna leeg bij gebrek aan beter
Oh sorry ik zie dit nu pas! Lief dat je ernaar vraagt. Het gaat inderdaad een stuk beter, gelukkig. De pijn en ontstekingen zijn weg en ik ben nu mijn spierkracht en conditie weer aan het opbouwen. Ik ben nog heel snel moe en mijn spieren kunnen weinig aan, maar ik ben al heel dankbaar voor hoe het nu gaat en de dingen die ik wel weer kan. Ik kan in ieder geval weer gewoon in mijn eigen huisje wonen en voor mezelf zorgen
Hahahahah I wish, z’n gitarist is ook echt knap maar Guus blijft de OG