Wat je even kwijt wil #60

Ik heb net spontaan een kaartje voor The Script gekocht voor morgenavond. En dat is heel lang m’n lievelingsband geweest en heb op m’n 16e ooit een keer de hele dag voor de deur gelegen van de Ziggo Dome om vooraan te kunnen staan. Dus nu ga ik de hele nacht alvast alle liedjes luisteren :tada: helemaal zin in!

48 likes

Oh gezellig, ik ga ook!! Ben benieuwd. Veel plezier!!

1 like

Ooo veel plezier! Ik ben vanavond geweest en het was echt fantastischhh :heart: Ben ook al eerder geweest, maar ze blijven zo leuk en sympathiek. Zou morgen zo weer gaan haha

2 likes

Ja hoor na vakantie dag 1 zoals een echte kaaskop betaamd zo verbrand als een garnaal :cry:

1 like

Oooh ik was vanavond en het was echt een hele goede show vond ik!! Veel plezier morgen

3 likes

Duuzend jaar in de rij om een parking bij het goffertpark af te komen :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

4 likes

Mijn linkeroog is ineens helemaal dik? Beter is het morgenochtend weg, lijk Quasimodo wel.

2 likes

Bij ons begint ‘t nu een beetje te rijden maar 2 kutwijven in een peugeot willen voordringen :fu:

Eeeeen ze is tegen haar voorganger aangereden omdat ze ons dwars wil zitten. Wat een aarsmade ben je dan?!

4 likes

Haha dit is wel lekker. Karma

Hoop dat jullie snel weg kunnen!

3 likes

Ik keek net echte Gooische moeders en daar hadden toen twee vrouwen (Bo en Pauline voor de insiders) een chique event en daarna knalden ze pp 3 kaassoufles en ik heb nog nooit zoveel respect gehad voor twee iemanden.

Dus beter klap je volgende keer gewoon FEBO

12 likes

Ik ben sowieso al een slechte slaper maar heb nu al de hele week last van insomnia, wat ongelofelijk kut zeg. Ik had een nachtdienst van 7 dagen 10u werken tem afgelopen zondag. Ik val gewoon maar een paar uurtjes per nacht in slaap terwijl ik tegen de avond echt wel moe ben. Nu dus weer, lig alweer anderhalfuur in bed te woelen. En overdag ben ik dan helemaal lam en heb ik hoofdpijn en kan ik amper functioneren. Dit is nu al de 5de nacht op rij en ik weet echt niet meer wat te doen. Ik heb een belangrijk examen volgende week maar op deze manier kan ik echt niet studeren.

6 likes

Ik snap er ook niks van?? Rome is fantastisch! Portugal is ook leuk hoor, maar echt niet sjieker? Of is het omdat het ‘maar’ een citytrip is en dat andere een hele week ofzo? Hele bijzondere gedachtengang van die ander.

@Barbamama Ik vind het een topcadeau, je moeder vindt het ook vast geweldig

4 likes

Afgelopen woensdag ging ik boodschappen doen bij de Jumbo. Gisteren kwam ik erachter dat ik mijn portemonnee kwijt was :woman_facepalming:t2: Heb thuis en in de auto gezocht, maar tevergeefs. Uiteindelijk m’n betaalpas en creditcard geblokkeerd. Er zat alleen wat kleingeld in, dus daar ging het niet om, maar maakte me zorgen om m’n ID, rijbewijs, etc. Vanochtend ging vriendlief naar de Jumbo om te vragen of ze daar een portemonnee hadden gevonden. Het antwoord was ‘nee’.

Plot twist

Vervolgens heeft hij aangedrongen om de camerabeelden terug te kijken en guess what: ik had hem in de vriezer gelegd :interrobang: en hij lag er vanochtend nog steeds! Kan het nog steeds niet geloven, maar ben zooooo blij dat ik m’n portemonnee terug heb!

136 likes

“Mijn” Albert Heijn is verbouwd, maar gaat vandaag weer open en ik ben hier echt onredelijk excited over hahahaha. Ga zo eens kijken wat voor moois ze er van gemaakt hebben :star_struck:

55 likes

Word ik toch even wakker met een geweldig bericht in m’n DM’s! Kan ik toch nog ooit een huis kopen

Hello beautiful :heart::heart_eyes::kissing_heart: sorry to infringe your privacy. Are you interested in been my sugar baby with a better allowance every week £4000. No Nudes

26 likes

Dat ik helemaal geïrriteerd op snap deel welke idioot er om 8u in het weekend aan het klussen is, en mijn buurvrouw/vriendin antwoord dat zij het is :upside_down_face::upside_down_face:

14 likes

Fijn :heart:

Weten zijn ouders het inmiddels ook al?

7 likes

Ik ga speciaal voor jou een van de meest walgelijke woorden uit de kast trekken van deze tijd met een bijkomende ergerlijke emoticon, maar:

Powervrouw! :muscle:

Erkenning en waardering zijn zooo belangrijk. Goed gedaan!

21 likes

Volgens mij moet ik een bril dus ik ga zo naar de opticien. Ben er nog niet helemaal mentaal klaar, voor zo’n verandering. :sweat_smile:

2 likes

Wat lief! Waarom konden jullie daar niet eten dan?

2 likes