Wat je even kwijt wil #60

Ja ik vind het wel eng (ben ook nog eens alleen thuis) maar ik hoop dat er gewoon een natuurkundige verklaring voor is :joy:

2 likes

Heb je onder- of bovenburen? Misschien gebeurde daar even iets wat jouw bestekbak deed trillen.

Je kan dit checken.

https://www.knmi.nl/nederland-nu/seismologie/stations/live-seismogrammen

3 likes

Wat lief van je broer! :smile: Dat wordt vast een leuke dag met hem.

4 likes

Ik heb net een doos Merci gekregen als bedankje, zo heerlijk old school, ben er helemaal blij van en vind die chocolaatjes ook echt lekker

21 likes

Vooral die groene jammm

Edit: en natuurlijk ook lief zo’n bedankje

6 likes

Fuck fuck ik heb echt stress. Onderweg naar Eindhoven airport nu, kom ik er achter dat je voor UK een paspoort nodig hebt en een id niet meer geldt. Ik heb geen paspoort. Om 7 uur komen we aan, 9 uur vertrekt het vliegtuig. Marechaussee lopen bellen, noodpaspoort aanvraag is echt kiele kielie. Ondertussen rijdt mijn moeder steeds verkeerd.

5 likes

Herkenbaar, misschien onder je oksel klemmen?

Of even in je (boodschappen)tas doen als je hem bij hebt met het boodschappen?

1 like

Wij kwamen erachter dat als de buren de wasmachine aan hadden staan, dat op mijn slaapkamer de spiegel trilde.
Wasmachine van de buren stond beneden aan de achterkant van het huis en ik sliep boven aan de voorkant.
Maar dat waren oude huizen met houten vloeren.

1 like

Oh wat zenuwslopend! Is het goed gekomen?

2 likes

Ik zit nu in het vliegtuig! Dus ik denk het wel

15 likes

Heb je de brexit even gemist haha. Je hebt nu wel een leuk roze paspoort tho.

24 likes

Is die roze?
Cooooool

1 like

Ik weet echt niet zo goed hoeveel uur van tevoren het nu handig is om op Schiphol te zijn met al het gedoe nu als je alleen handbagage hebt. Ga binnenkort vliegen. En er gaan ook minder treinen rijden las ik dus stresss.

Nou je mag niet eerder dan vier uur voor vertrek er zijn.

2 likes

Wij waren afgelopen donderdag 2 uur van tevoren en in 20 minuten door security heen, maar goed, je weet het natuurlijk pas als je er bent

1 like

Ik zag gisteren mijn pubercrush en hij kwam naar ons (mijn vriend en ik) toe om gedag te zeggen en zei: “Ah ik zag hier al een prachtig meisje staan!”

Het was zo cringe, maar de bakvis in mij vond het weer even helemaal leuk. :weary::skull:

39 likes

Ik wil wandelen nu en 't liefst in een korte broek zodat m’n benen een beetje kunnen bijkleuren, maar kan dat al? Of zal 't nog te koud zijn? Ben niet iemand die 't heel snel koud heeft maar ben bang dat iedereen zo nog met lange broek en trui aan loopt en ik daar dan ij m’n hemdje met korte broek tussen loop :joy:

2 likes

Kan makkelijk! En anders is het eens en nooit weer.

5 likes

Hahaha ja precies. Denk dat ik 't maar gewoon moet gaan doen.

1 like