Wat je even kwijt wil #60

De radio ging midden in de pauze ineens aan. Weg rust. Jaa dat foute uur vind ik echt een marteling.

1 like

Kun je stiekem de zender wisselen? Bij ons draaien ze Studio Brussel, weinig gepraat en goede muziek.

6 likes

Ik ben zo zo boos, maar ik kan niet weg en ik kan het met niemand bespreken nu, pas om 14.30 uur.
Ik kan het niet eens uittypen want ik verklaar mijzelf nu al voor gek.

8 likes

Het mag wel altijd he? Hier uittypen als dat je wat lucht geeft tot half 3

3 likes

Aanvulling op @Hippe_kikker : Je mag mij sowieso ook altijd een pb sturen als je daar de behoefte toe voelt :slight_smile:

2 likes

Is met borden gooien misschien een optie? Even zonder dollen, je kunt hier altijd je hart even luchten of een forummer waarmee je mee goed omgaat een pb sturen.

6 likes

Ik voel me ineens helemaal niet lekker worden achter m’n bureau. Alleen morgen ontzettend belangrijke dag waarvoor ik vandaag echt nog nodig heb om vanalles voor te bereiden :sweat:

1 like

Mijn hemel krijg een chatbericht van een collega wat begint met ‘maar nog een ding leverworst’ en ik denk echt dat er iets heel ernstigs aan de hand is. Is het dat hij een half uur eerder weggaat.

@LastYoungRenegade het aanvragen is gelukt! Nu nog even afwachten.

7 likes

Kinderen die zo’n gebit hebben met halflege plekken, nog halve melktandjes en hier en daar al doorkomende grote mensentanden vind ik echt een creepy aanzicht :woozy_face::skull_and_crossbones: Ik zag een foto van mezelf vroeger en ben nog steeds geshockeerd :skull_and_crossbones:

Zie hier wat ik bedoel

Samenvatting

Zie hier een stock foto

26 likes

Is er iets in de wereld lekkerder dan mars ijs. NEE

Sowieso eigenlijk echt ijs met chocola mmmmmmmm

19 likes

Jawel, snickersijs

35 likes

@Schaakmat @Hippe_kikker @LastYoungRenegade

Dank jullie wel.
Ik heb toch maar even met een collega gesproken.
Mijn leidinggevende maakt een opmerking over het feit dat ze twijfelt of de functie die ik nu doe wel iets is wat ik kan.
En gaf een optie aan die ik wellicht ook zou kunnen doen.

Maar echt…ik ben geen speelbal. Dan zou ik nu wel goed genoeg zijn en in de zomervakantie, maar nu niet. Dus ik denk dat ik een andere baan ga zoeken, na 15 jaar maar ik laat mij niet gebruiken.

22 likes

Magnums!

3 likes

Neee dat is van een heel ander kaliber

1 like

Mars is de absolute top. Snickers is always the bridesmaid, never the bride.

12 likes

Smaakvolle mensen eten Mars stijllozen scheren hun benen met Venus.

2 likes

Heel goed. En wat klote om dat zo te zeggen? Lijkt me ook meer passen in een functioneringsgesprek? En dan is het nog een stomme opmerking.
Hoop dat je je weer wat rustiger voelt!

3 likes

Wow wat is een vakantie in NL duur. Zie nu iemand die dr caravan verhuurt voor €1500 voor 2 weken. Voor minder geld zit ik aan de andere kant van de wereld voor 2 weken?! Ik wil graag in NL blijven maar het is gewoon niet te betalen.

3 likes

Eid mubarak! Interesse van je kind komt denk ik van zelf wel, je hebt ook hele leuke boekjes. Ik vind salaam art leuke boekjes hebben. Mijn oudste is bijna 4 jaar en is er wel veel mee bezig, vandaag door het dolle heen met zijn ballonnen haha hij heeft een fiets gekregen maar zijn helium ballonnen zijn eigenlijk een mooier cadeau.
Heb je nog wat leuks gedaan vandaag? Hebben jullie familie om te bezoeken?

5 likes

Beetje gekke vraag maar ik zit sinds kort bij een nieuwe tandarts. Die kijkt 1 minuut en zegt dan dat alles in orde is. Is dat bij jullie ook zo snel? ( als alles tenminste oke is). Bij mn vorige tandarts werd er ook schoongemaakt, gepolijst etc en zat ik er wel een uurtje. Snap dat dat ook weer geld kost, maar die ene minuut van nu vind ik ook weer een ander uiterste