Jaa, ik ben de enige die moet werken!
Sommigen doen het er ook om hoor. Die laten die hendels veel te laag zitten of gaan er met hun voorarmen op leunen. En deels is het de schuld van de verhuurder die het niet voor ze instelt
Maar het is beter dan looprekken.
Precies dit is het probleem vaak.
Slecht afgesteld op de lengte van de mensen.
Of verkeerd gebruik van het hulpmiddel.
Hoe vaak ik wel niet nog douchestoelen moet afstellen of een ander hulpmiddel.
Huh ja ik begrijp je gevoel helemaal. Als ik directeur van een kleine sportschool zou zijn, dan zou ik de deuren sluiten zodat iedereen mee kan en dit duidelijk met klanten communiceren (en een briefje op de deur hangen). Tuurlijk, werk je in de zorg of bij een dienst die niet even avond kan stoppen dan is dat een ander verhaal, maar het is niet alsof er iemand doodgaat als de deuren van een sportschool een avond gesloten zijn toch? En als je met abonnementen werkt is er neem ik aan nauwelijks inkomstenderving en die ene keer niet kunnen sporten zullen klanten ook wel begrijpen. Misschien kan je het nog even navragen?
En sowieso, een sportschool is toch vaak niet 24/7 open? Ik snap dat ze wellicht iets willen doen dat alleen kan als hun eigen deuren ook open zijn, maar er zijn genoeg andere dingen te verzinnen zodat iedereen mee kan. @Hemakoekjes
Ik vond je opmerking gewoon heel erg how can i make this about me. @kali maakte niemand met een rollator belachelijk. Ze zei alleen dat ze als ze nu zou feesten als vroeger een hulpsteuntje nodig had.
ik word helemaal leip van die belletje lellers hier want ik verwacht een pakketje. Dus net keek ik boven uit mân raam en stak mân middelvinger uit, was dat kind aan ât filmen. Binnenkort mijn intrede op Dumpert dus
Instagram heeft een glitch bij mij oid. Zie steeds ook alle stories van gisteren nog. Heeft toch niemand zin in of tijd voor?!
Volgende keer ff bakje water klaarzetten dan
Het leven lacht me weer eens toe; 20 snackies in mân mora mix van +/- 16. Heb ik wel eens eerder gehad. Ga er een roman over schrijven.
Yay barstende migraine! Wie heeft deze ongein weer bedacht?
Mijn favoriete reactie als ik een werver aan de deur zie is toch wel âsorry ik zit in een vergadering, doeiiiâ.
Soms kan ik mijn eigen planning echt vervloeken. Ik heb afgesproken om exact om zes uur te gaan sporten met mijn trainer, echt hoezo? Ik wil eten en in het zonnetje zitten en niet sporten.
Oleee ik heb mân oude bijbaantje weer terug waar ik tijdens corona ben ontslagen. Mega blij mee
Omg ik wilde vandaag reageren op een vriendin die gek werd van een andere vriendin. Dus ik nam een heel spraakbericht op. Verstuur ik het in de groepschat gelukkig was ik mega snel en drukte ik op de goede verwijder knop(eerder wel eens op âverwijder alleen voor mezelfâ gedrukt. Rip), want 1 seconde later vroeg een vriendin al wat ik mysterieus aan het verwijderen was.
Pfff⊠Had vandaag voor het eerst les. Nu ben ik al een outsider omdat ik bij een groep instroom die elkaar kent.
Nu moest ik een opdracht doen over advies en leiderschap met 3 (!) enige mannen van de groep en ik klapte echt helemaal dicht. Want ik kwam er maar niet tussen en het voelde zo naar, onprettig en ik vond het gewoon eng (dit ligt aan mij en mijn ervaring met mannen).
Dus ik heb me groot gehouden maar aan het einde kwam er een gesprek hoe we het allemaal ervaarde en toen moest ik janken toen ik vertelde dat ik het eigenlijk best wel intens vond.
Maarja, aangezien ik de outsider al was en niemand me kent voelde dat nog stommer. En iedereen staarde mij gewoon schaapachtig aan wat het allemaal nog kutter maakte.
Beter, ik heb soms die AH mini kaassoufflés, staat op ca. 10 stuks maar heb er nog nooit meer dan 9 gehad en dit geldt ook voor die old Amsterdam ovenbitterballen
Ja de AH varianten heb ik ook vaak gehad dat er minder in zit, dat is zo kut whaha!
Bij Mora krijg je more (Ik graaf even een kuiltje om in te liggen voor deze verschrikkelijke woordgrap).
Pff, zoân hekel aan van die mensen die vinden dat felicitaties in een whatsappgroep moeten in plaats van de jarige een privĂ©-berichtje sturen. En dat als je dat niet doet jou gaan verwijten dat je niet gefeliciteerd hebt. Misschien heb ik het wel gewoon privĂ© gedaan.
Nou dat is inderdaad wel heel idiootâŠalsof Whatsapp echt de hele wereld is.
Persoonlijke felicitaties en kaartjes bestaan ook nog.
âJe hebt me niet op Feesboek gefeliciteerd!!â