Echt van die kakkerlak meppers
Blijkbaar hebben we zonder het te weten in een van de gevaarlijkere wijken in London een hotel geboekt (volgens een man in de metro en het internet). En dat beeld werd wel bevestigd toen we zojuist van het station naar het hotel liepen en allemaal gure gastjes zagen + een man een vrouw naar haar arm zagen grijpen waarop die vrouw keihard wegrende. No wonder dat het hier zo goedkoop was .
Maar we zijn veilig aangekomen.
Barking.
Ik werk voor zorgopleidingen maar ben vandaag nep Parkinsonpatient die met een tillift vanuit bed een rolstoel in moet worden getild.
Nou ben blij dat ik dat nie heb meegemaakt
Maar overdag vond ik het wel reuze meevallen, gezellig marktje enzo. Alleen sânachts was de sfeer wel ff anders.
Heel hard persen om mijn laatste reflectie er uit te krijgen.
Voor mijn gevoel zit ik een eind in de rondte te zwammenâŠ
Ik heb een post-concert dipje was zo goeeed.
Maar een hele dag door London lopen en dan nog 4 uur op je voeten staan bij een concert is wel pittig zwaar.
In het vliegtuig kwamen we meisjes tegen die de hele nacht waren uitgegaan, sâochtends vliegen & die avond naar een Billie Eilish concert gingen om diezelfde nacht weer terug te vliegen. Dan ben je gewoon 24+ uur wakker en bezig? Hoe daann?
Of drugs of doorzettingsvermogen
Ik ben ook in de twintig maar dat trek ik echt niet hoor
Er zit echt een GROOT verschil tussen je uithoudingsvermogen op je 20e en op je 25e
Nu het hier toch over gaat: ik ben zo gebroken van dit weekend na drie nachten met 4 uur slaap en ik dacht vannacht even 8 uur slaap te pakken maar ik heb ieder uur gezien. Also heb ik verkeerd getild waardoor ik mn linkerarm al sinds vrijdag niet kan strekken.
Heb om 3 uur nog een overleg maar daarna kap ik ermee voor vandaag
Bij mij bood het crematorium dat aan. Je kon kiezen voor een pootafdruk in klei, een beetje as apart voor het geval je dat later in een sieraad of tattoo wilt laten verwerken en ze knipten ook wat haar af zodat je ook nog een doosje met haar van je kat had. Ik heb toen echt op alles ja gezegd omdat ik zoveel mogelijk van haar wilde hebben, en ben zo blij dat ik dat heb gedaan.
Heel veel sterkte
19-22 kon ik makkelijk nachten doorhalen en meerdere keren per week naar feestjes. Nu een paar jaar ouder en kan dat echt niet meer hoor, heb er ook geen behoefte aan gelukkig. Het verschil is echt heftig.
I feel you haha ik dacht echt vanochtend nog omg ik ben echt ka-pot, al mijn ledematen doen pijn.
Nee nee jongens je weet pas wat kapot zijn is⊠alsâŠ
Je boven de 30 bent en een kleuter hebt wat bij je slaapt.
Ja maar dat doe je jezelf aan, op beide punten
In de categorie âdingen die makkelijker gaan als je jonger bentâ: heb gisteren mân voet/enkel flink verstuikt tijdens het skateboarden en moet vanavond werken maar kan er gewoon best moeilijk op lopen, dus ik ga maar heel erg hopen dat iedereen het gewoon rustig houdt en ik niet teveel hoef rond te strompelen
Dat is waar.
Over rollators gesproken, ik vind die er vaak zo onergonomisch uitzien?
Die mensen lopen vaak zo voorovergebogen. Wat is dat toch?