Of de veranda. Daar had ik laatst ook een onnodig lange discussie over.
Lastige
Op je knie is niet Erotisch.
Ohja veranda vind ik wel echt op omdat dat meestal een verhoging is
Er zullen vast ook liefhebbers daarvan zijn.
Onder de veranda toch, het is altijd overdekt maar niet altijd verhoogd.
HMMM
@vitaminwater volgens een post op startpagina uit 2010:
Een veranda is een overdekte galerij. Je zit op een veranda. Het is een apart, vaak verhoogd, stuk met overkapping. De veranda is a.h.w een geheel (zie afbeelding 1)
Dikke van Dale: uitgebouwde, overdekte galerij aan voorzijde of achterzijde van het huis
Zelf heb ik een terrasoverkapping. Daarbij is een deel van het terras wel overdekt, maar er is geen duidelijke afscheiding tussen het overdekte en niet-overdekte gedeelte (afbeelding 2)
Toegevoegd na 2 minuten:
Je zit dus op de veranda, of onder de overkapping.
Migado dr zit hier een kind nog vaker aan zn vape te lurken dan dat hij ademt. Ik krijg t er benauwd van.
Ik word net op mijn elektrische fiets ingehaald door zo’n snotjong van 10 op een elektrische step. Korte broek, slippertjes, in een hand de telefoon. Mag mij mag ‘ie op z’n muil gaan.
Ik sta niet achter de standpunten van BBB maar ik zou best een avondje in de kroeg kunnen zitten met Caroline denk ik haha
Mijn buurvrouw klopte net aan om even de sleutel van het vuilnishok te lenen en mijn studio was echt zo smerige bende (ok, voornamelijk mijn “keuken”) ik hoop echt niet dat ze dat zag. Ik heb gelijk uit schaamte mijn studio weer netjes gemaakt.
Het forum stond nog open op m’n telefoon en toen had mijn kleuter hem te pakken en blijkbaar het profiel van @monkeyslut open geklikt. Loopt ie naar mijn man: papa wat is dit voor plaatje? Dus m’n man tegen mij: monkeyslut? Wat voor rare site zit jij nou weer?
Als mannen niet zo’n probleem waren hoefden wij ze niet te haten en woedend te zijn.
Ach joh is toch grappig.
Hebben jullie er al gevonden?
Ik ben te hyper, kan niet slapen. Morgen is het eindelijk zo ver PINKPOP fucking 2 jaar op gewacht en nu kunnen we eindelijk.
Gratis crematies, toch het werk nog een beetje bij me
Meh mijn ex is getrouwd en dit doet echt zoveel meer met me dan in had verwacht
Ik was vanmiddag aan het wachten voor een rood stoplicht toen ik een ambulance zag staan. Ze waren bezig met iemand en toen ik later voorbij fietste zag ik dat er een oude man op de grond lag. De ambulance broeder hield stevig zijn hand vast en toen moest ik bijna huilen. Zo sneu. Hij was ook bij kennis en leek niet acuut in gevaar, maar toch. Zo’n oud mannetje die dan nietsvermoedend op deze mooie dag naar buiten gaat, en dan zo zijn dag doet eindigen