Wat je even kwijt wil #60

Oleee ik heb m’n oude bijbaantje weer terug waar ik tijdens corona ben ontslagen. Mega blij mee :sunglasses::sunglasses:

29 likes

Omg ik wilde vandaag reageren op een vriendin die gek werd van een andere vriendin. Dus ik nam een heel spraakbericht op. Verstuur ik het in de groepschat :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear: gelukkig was ik mega snel en drukte ik op de goede verwijder knop(eerder wel eens op “verwijder alleen voor mezelf” gedrukt. Rip), want 1 seconde later vroeg een vriendin al wat ik mysterieus aan het verwijderen was.

9 likes

Pfff… Had vandaag voor het eerst les. Nu ben ik al een outsider omdat ik bij een groep instroom die elkaar kent.
Nu moest ik een opdracht doen over advies en leiderschap met 3 (!) enige mannen van de groep en ik klapte echt helemaal dicht. Want ik kwam er maar niet tussen en het voelde zo naar, onprettig en ik vond het gewoon eng (dit ligt aan mij en mijn ervaring met mannen).
Dus ik heb me groot gehouden maar aan het einde kwam er een gesprek hoe we het allemaal ervaarde en toen moest ik janken toen ik vertelde dat ik het eigenlijk best wel intens vond.
Maarja, aangezien ik de outsider al was en niemand me kent voelde dat nog stommer. En iedereen staarde mij gewoon schaapachtig aan wat het allemaal nog kutter maakte.

5 likes

Beter, ik heb soms die AH mini kaassoufflés, staat op ca. 10 stuks maar heb er nog nooit meer dan 9 gehad :roll_eyes: en dit geldt ook voor die old Amsterdam ovenbitterballen

2 likes

Ja de AH varianten heb ik ook vaak gehad dat er minder in zit, dat is zo kut whaha!
Bij Mora krijg je more :joy: (Ik graaf even een kuiltje om in te liggen voor deze verschrikkelijke woordgrap).

2 likes

Pff, zo’n hekel aan van die mensen die vinden dat felicitaties in een whatsappgroep moeten in plaats van de jarige een privé-berichtje sturen. En dat als je dat niet doet jou gaan verwijten dat je niet gefeliciteerd hebt. Misschien heb ik het wel gewoon privé gedaan. :woman_shrugging:

1 like

Nou dat is inderdaad wel heel idioot…alsof Whatsapp echt de hele wereld is.
Persoonlijke felicitaties en kaartjes bestaan ook nog.
“Je hebt me niet op Feesboek gefeliciteerd!!”

1 like

Nou, dat inderdaad. En sowieso kan het in een privé appje ook prima ipv in een groep :woman_shrugging:

3 likes

Of nog erger: partners die elkaar feliciteren op Facebook… :woozy_face:

5 likes

Mensen die zich druk maken of iemand anders iemand wel heeft gefeliciteerd hebben teveel tijd.

5 likes

Maak er Linkedin van en je hebt het dieptepunt bereikt.

2 likes

Heeft iemand wel eens wat bij Boozt besteld? De prijs is een stuk lager dan op de andere sites vandaar dat ik het een beetje vaag vind…

1 like

ik moet vrijdag uit dit huis waar ik nu 2 maanden heb gewoond en ik ben begonnen met schoonmaken maar het valt me eigenlijk best zwaar. ze hebben het brandschoon achtergelaten voor mij en ik krijg het gewoon niet voor elkaar om dat te evenaren, net allemaal krassen zitten maken in de kut rvs kutspoelbak omdat ik dat kutding niet schoon krijg. ik heb het zo gehad met al dit verhuizen en me nergens thuis voelen, ik wil verder met mn leven en me weer normaal voelen ofzo. echt wie heeft rvs verzonnen ook godverdomme

13 likes

:zipper_mouth_face: Mijn vader soms… Hij appte mij vannacht met dat hij ergens stuk om ging en of ik het kende want ik zou er vast ook dubbel om liggen, maar ik cringe zóó hard. Wat is dittt :rofl: This text will be blurred

2 likes

Ik vind hun normaal echt grappig maar ik word hier een beetje naar van

2 likes

Ja hij stuurde me niet specifiek dit filmpje, maar de pagina, waarbij ik de eerste de beste heb aangeklikt. Maar ik ga eens verder kijken dan of ik er wel een grappig vind want deze vond ik maar… uhh… apart.

1 like

Ze zijn sowieso wel apart, maar vond vooral rundfunk destijds heel grappig. Maar ze hebben wel echt veel materiaal met een hoog wtf gehalte geloof ik. Zo erg als deze had ik nog niet eerder gezien :sweat_smile:

1 like

Ik wel!!! Heb zo’n lieve vrouw nu, lof Japke <3

1 like

Ik zie iemand met een sleehak. Ik vind dat toch echt een soort zijwieltjes idee.

20 likes

Ik zou m’n hele leve wel met zijwieltjes willen.

13 likes