Wat je even kwijt wil #60

Oorbellen, het zijn alleen losse hangers wat nu besteld is, maar toch het is een bestelling.

3 likes

Ik denk nu helemaal niets :joy:

5 likes

Wat een ellende om iedere dag tussen 18 en 19 thuis te zijn. Voel me soms echt ongelukkig in mijn 9-5 voor 5 dagen per week.

4 likes

Vooral in de winter. :cry:

3 likes

Ik zat vandaag weer eens te kijken of ik naar 36 uur kan :sob:

2 likes

Ik ga zondag weer naar huis en heb er nu al buikpijn van, lijkt me echt fijn als je dat gevoel zoals jij hebt.

3 likes

Wat een vreselijk nieuws… heel veel sterkte :hugs:

4 likes

Wat kut zeg! Heel veel sterkte :heart::heart::heart:

2 likes

Jeetje wat een situatie. Hoe staat ze er zelf onder? Kan jij er met iemand over praten? Ik wil je niet ‘veel sterkte’ wensen, want jij hebt ook recht op je verdriet en hoeft je echt niet altijd sterk te houden voor anderen. Deel gerust je verdriet en je angsten en zorgen, hetzij hier, hetzij bij naasten <3

6 likes

Jemig wat vreselijk. Echt heel veel sterkte, je mag het hier sowieso altijd kwijt.

2 likes

Ik ging vandaag uit eten en ze hadden daar een open keuken. Heb de hele avond oogcontact gehad met iemand die groente stond te snijden. Bijna jammer dat ik niet single ben :joy:

10 likes

Wat verschrikkelijk, heel veel liefs en sterkte :heart:

2 likes

Wtf ik ben letterlijk voor de 2e keer gescammed bij een tankstation. Een keer voor iets meer dan $1000 en nu weer voor $300 :smiling_face_with_tear:

1 like

Oh nee! Hoe?

3 likes

Ik betaal altijd bij de pomp dus ik denk door skimming :disappointed_relieved:

3 likes

Elke vrijdag morgen ben ik weer benieuwd naar de Albert Heijn deals voor volgende week, elke vrijdag valt het weer tegen :frowning:

16 likes

Precies dit en omdat ik voornamelijk ‘slechte’ dingen bij de appie koop is mijn persoonlijke bonus ook niet geweldig.

6 likes

Mijn persoonlijke bonus weet vaak beter dan ik wanneer ik ongesteld moet worden. Wel handig.
:microphone::notes:Chocola met korting. Oehoehoehoeehoe

5 likes

Ik heb mezelf buitengesloten :frowning: wou nog even voor werk boodschappen doen, voornamelijk omdat de koffie op is. En nu kon ik nieteens de winkel in omdat de sleutel van mn slot aan de hele sleutelbos vast zit :smiling_face_with_tear: gelukkig komt m’n vriend me redden en kan ik in de schaduw van een geparkeerde auto zitten want de zon staat hier al lekker fel te branden en ik had natuurlijk niet bedacht me in te smeren voor het ritje van 3 minuten

3 likes

Zo lekker fruit halen op de markt en dan weer lekker koel binnen zitten :joy:

4 likes