Ik zie soms mensen met een soort driewielers voor volwassenen fietsen. Dat lijk mij handig. De kans dat je onderuit gaat is dan nul.
Edit: Dus zoiets
Ik zie soms mensen met een soort driewielers voor volwassenen fietsen. Dat lijk mij handig. De kans dat je onderuit gaat is dan nul.
Edit: Dus zoiets
Mijn nieuwe poetsvrouw zou er om half 10 zijn, ze is nog steeds niet .
Wel actief op whatssapp maar reageert niet op mijn appje. Echt meld je gewoon even af.
Ik hoop het zo! Was het rennen fijn?
Dat is goed nieuws. Fijn dat je vandaag weer de energie hebt om hard te lopen.
Die was echt mn fave. Hoe ze dr aan kwam stormen hahaha
En ook nog al die trappen op!!!
Mijn Fitbit is bijna stuk en nu heb ik een duurdere en uitgebreidere besteld. Ik heb ‘m nog niet maar ben zo blij al.
Voor €425,- via MediaMarkt Outlet. Enige wat er mee is gebeurd is dat de verpakking open is geweest. Je hebt wel gewoon de standaard 2jr garantie.
Ik heb de cavia kooi verplaatst omdat er zo een monteur komt, en hij/zij moet precies zijn waar normaal de kooi staat. Maar de cavia’s doen nu echt super dramatisch. Doe even chill, je staat 3 meter verder.
Ik word loom van dit weer en heb daardoor zin om een dutje te doen, maar moet helaas werken
Ik ben nu naar huis gegaan om afscheid te nemen van mijn kat, maar ze is dus weg (is vanmorgen nog naar buiten gegaan)… Zijn nu met drie man aan het zoeken en ik ben zo bang dat we haar helemaal niet meer vinden en dat ze bang is (geweest)
Ik hoorde twee witte oude mannen tegen elkaar opbieden wie zijn huisdier het meeste haatte. "O ik zei laatst nog:“Als het aan mij ligt knuppel ik dat konijn dood hoor”.
Waarom zijn sommige mannen zo?
Wtf wat een griezel
Bizar. Hoe kun je een dier zoiets aandoen of zelfs maar bedenken?!
Ik had net zo’n lieve vrouw in de winkel. Ik ben twee dagen geleden gestoken door een daas en mijn onderarm is x2 momenteel. Zegt ze: oh meid je moet dit kopen en pakt een of ander goedje uit haar tas. “Smeer er maar even op zodat je weet of het voor je werkt voordat je er geld aan uitgeeft.”
Ik weet niet of ze het echt meenden of stoer tegenover elkaar wilden doen.
Ugh ja en dan ook nog een paar keer “dat beest” zeggen in plaats van huisdier/het soort dier/de naam van dat dier
Volgens mij kunnen influenza’s en wannabe influenza’s op insta het aantal likes niet uitzetten bij reels, want ik zie daar altijd het aantal likes staan terwijl er bij alle normale posts van diegene gewoon ‘blabla en anderen’ staat. Als iemand heel veel volgers heeft en op elke post maar iets van 30 comments of minder krijgt denk ik sowieso al dat er weinig likes zijn en diegene het aantal likes daarom verbergt, maar toch is het altijd weer gieren als er dan reels worden gepost met 40 likes. Wie hou je nou voor de gek met je 102.000 gekochte volgers?
Lol, ik ga zondag uit eten met mijn vriend, maar nu heeft hij blijkbaar ook een (voor mij onbekende) studiegenoot van hem uitgenodigd?
Ohh dazen zijn ook wel echt next level klote. Mijn vader is ooit in het ziekenhuis beland na een zeer allergische reactie op een prik van een daas. Hij kreeg er Prednison voor.
Trekt het al iets bij? Heb je er veel last van?