Mijn hoofdhuid is super geïrriteerd dus heb een nieuwe shampoo daarvoor besteld, cannnnnnn Not wait om vanavond mijn haar te wassen ermee.
ik steek er dan altijd langs de binnenkant een veiligheidsspeld in. aan de buitenkant zie je dan alleen een klein zilveren streepje. de=oe ik ook wel eens bij de rok als die makkelijk open waait
Een moofje? (geen idee hoe duur die dingen zijn)
Haha dan mag je er nog wel 1300 euro bij optellen
Mijn ouders waren helemaal van kom maar hier thuis werken ipv je te warme studio. Maar mijn ouders houden totaal geen rekening dat ik ook daadwerkelijk moet werken en besprekingen heb en doen alles super luidt en dan ook vooral als ik dan net een korte meeting heb. Geen succes dit.
Ik heb zo geen zin meer. Ik ga inmiddels om de 20 minuten even 10 min op de wc chillen.
Ik vind het altijd zo’n lief gezicht als mandjes op fietsen zijn versierd met nepbloemen.
Kun je nog bezwaar maken? En anders eisen dat het balkon een teringhoge muur heeft haha
Kun je niet iets met de buren opstarten een petitie ofzo ?
1.5 week terug was ik zó misselijk in de trein dat ik nauwelijks nog terug durfde, laat staan weer met de trein. Nu toch gedaan want sowieso al veel minder last van misselijkheid. Gaat hartstikke goed.
Tot iemand z’n frikandelbroodje opende
Halli hallo ich heisse kartoffel, immer geradeaus!
Is dat genoeg?
@CloserToFine haha ik heb dat ook eens gedaan en mijn moeder kwam iedere 5 minuten wat vragen en wou me steeds vanalles laten zien ik zit daar dan ook met een laptop alsof ik rustig een potje patience zit te doen ofzo, maar ben gewoon aan het werk. Geen succes
Het weekend is begonnen✨
Ik ben verhuisd naar een nieuwbouwstudio zonder gas dus helemaal goed geïsoleerd. Het is fantastisch, het is binnen 22 graden. In m’n oude huis zou het nu al boven de 30 zijn
Ik zit in mijn eentje te eten in een ikea. En ik voel me er goed bij. En het is niet eens gezond wat ik eet.
Dit zou ik niet gekoofd hebben als iemand me dit 5 jaar geleden voorspeld had
Ahh zin in Zweedse balletjes nu haha. Dat heb ik echt lang niet gegeten
Vanavond naar een concert! Kan me de laatste niet eens meer herinneren.
Dan was dat geen goed concert als je het je niet meer kan herrinneren haha
Een ijskoffie met dit weer is echt lekkerder dan wanneer het regent
Ik dacht dat ik na vandaag al vakantie had. Moet ik zondag ook nog werken. Meh, wat een domper. Moet echt leren m’n agenda beter te beheren
Wat een verschil hè! Wel goed dicht houden, want goed geïsoleerd betekend ook dat de warmte er niet snel uitgaat als die eenmaal binnen is.
Groetjes uit een nieuwbouw huis