Wat je even kwijt wil #60

Jouw vriend is erg… verrassend

9 likes

Ja, het is al iets minder dan gisteren, thanks :blush: Ik ga al slecht op een muggenbeet dus dit was te verwachten.

4 likes

Omg die laatste zin voelde ik gewoon. Ik zakte nog net niet door mn benen bah bah.

8 likes

Is het niet in je knieholte. Ik haat verkeerde voorzetsels.

8 likes

Knieholtes nog wel. Is dat zijn fetisj ofzo? Ipv een voeten fetisj een heuse knieholte fetisj.

Het blijft een bizarre man

2 likes

Jaaaaa ik ben 31 jaar en ging net Desperados biertjes halen voor mijn vriend en ze vroegen om mijn ID. Ik zeg je maakt mn dag hiermee, helemaal leuk. Ze zei ook huh ja zit er wel erg van vanaf.

Ik zit helemaal te glunderen :grin: hahaha vet stom

13 likes

Onee

28 likes

zojuist gesprek met vriend: is het op/aan/in de galerij?

Of de veranda. Daar had ik laatst ook een onnodig lange discussie over.

3 likes

Lastige

2 likes

Op je knie is niet Erotisch.

1 like

Ohja veranda vind ik wel echt op omdat dat meestal een verhoging is

2 likes

Er zullen vast ook liefhebbers daarvan zijn.

2 likes

Onder de veranda toch, het is altijd overdekt maar niet altijd verhoogd.

3 likes

HMMM

3 likes

@vitaminwater volgens een post op startpagina uit 2010:
Een veranda is een overdekte galerij. Je zit op een veranda. Het is een apart, vaak verhoogd, stuk met overkapping. De veranda is a.h.w een geheel (zie afbeelding 1)

Dikke van Dale: uitgebouwde, overdekte galerij aan voorzijde of achterzijde van het huis

Zelf heb ik een terrasoverkapping. Daarbij is een deel van het terras wel overdekt, maar er is geen duidelijke afscheiding tussen het overdekte en niet-overdekte gedeelte (afbeelding 2)

Toegevoegd na 2 minuten:
Je zit dus op de veranda, of onder de overkapping.

3 likes

Migado dr zit hier een kind nog vaker aan zn vape te lurken dan dat hij ademt. Ik krijg t er benauwd van.

2 likes

Ik word net op mijn elektrische fiets ingehaald door zo’n snotjong van 10 op een elektrische step. Korte broek, slippertjes, in een hand de telefoon. Mag mij mag ‘ie op z’n muil gaan.

7 likes

Ik sta niet achter de standpunten van BBB maar ik zou best een avondje in de kroeg kunnen zitten met Caroline denk ik haha

2 likes

Mijn buurvrouw klopte net aan om even de sleutel van het vuilnishok te lenen en mijn studio was echt zo smerige bende (ok, voornamelijk mijn “keuken”) ik hoop echt niet dat ze dat zag. Ik heb gelijk uit schaamte mijn studio weer netjes gemaakt.

2 likes