Wat je even kwijt wil #60

Bij een normale controlebeurt zit ik er denk ik een kwartiertje. Kijkt de tandarts enkele minuten naar de huidige situatie en eerdere foto’s en maakt de assistante het even schoon.

Heb vandaag een derde van mijn kleding weggegeven. Fijn als straks op winterjassen na in de kast past. :slight_smile:

6 likes

Ik heb zin om naar de mac te gaan en om te sporten en ik denk serieus dat ik het allebei ga doen. Wie ben ik. Ik kon het leven eerder alleen zwart/wit bekijken haha.

23 likes

Bij mij duurt een controle bij de tandarts zelf echt maximaal een minuut. Soms maakt hij een foto en duurt het iets langer, maar anders niet. Hij stuurt me wel soms door naar de mondhygiënist en dat duurt wel iets van 20 minuten om alles schoon te maken en te polijsten.

Heeft het misschien niet er mee te maken dat je nieuwe tandarts een mondhygiënist in de praktijk heeft zitten om je eventueel naar door te sturen? En dat dat bij je oude tandarts niet het geval was waardoor hij/zij dit zelf deed?

3 likes

Er zat net in de tram een kind minuten lang te gillen en die moeder zei echt 1x ‘shh’ :sob:

2 likes

Dit is echt een reden waarom ik mezelf nooit kinderen zie hebben want ik zou niet weten wat je tussen “Shhhtt, rustig maar” en “Als je nu je mond niet houd sleur ik je de coupe door” zou moeten doen. :scream:

13 likes

Mooi in balans toch :tipping_hand_woman:t3:

5 likes

Lol dat is ook gewoon een compleet absurde prijs hoor, zo duur is een gemiddelde kampeervakantie in Nederland echt niet. Ter referentie heb ik vorig jaar nog voor 140 euro een week een ingerichte caravan gehuurd.

2 likes

Wij betaalden afgelopen zomer 8 euro per persoon per nacht om te kamperen met onze eigen tent. Goedkoopste vakantie ever, gewoon in Nederland.

2 likes

Ik had (denk ik) te weinig gegeten. Ondertussen dit goed gemaakt met een banaan, halve kom erwtensoep, bakje chips, restje macaroni en er zitten piccolini’s in de oven :+1:t2:

2 likes

Ligt ook wel aan het soort camping waar de caravan staat? Op zo’n bijna-all-inclusive 24/7 kindervermaakreservaat met tropisch zwemparadijs en gratis bowlen betaal je dat soort bedragen makkelijk. Bij de boer met een douchehokje in de schuur kom je waarschijnlijk goedkoper uit.

4 likes

Ik snap dat je niets kunt doen als je kinderen even heel druk zijn, maar dit kind zat als een gek te gillen. Iedereen zat ook aan zijn oor te wrijven doordat het echt pijn deed.

1 like

Er is een halve tand afgebroken :scream::sob: gelukkig was het een mini tandje in de hoek maar twijfel of ik het spoednummer moet bellen, als ik er met mijn vinger heen ga voel ik de zenuw

2 likes

Een post-gym burgertje is onverslaanbaar

4 likes

Gewoon klap voor z’n kop geven

1 like

Oh dat zou heel goed kunnen!

2 likes

Bij mij is het kijken en controleren door de tandarts ook echt maar een minuut/hooguit paar minuten. Schoonmaken, polijsten etc doet de mondhygienist tijdens een aparte afspraak

1 like

Huh leef ik in de matrix… ik weet zeker dat ik mn hakken in mn tas heb gedaan. Maar blijkbaar toch niet.

Recept; “voeg 75 ml water toe”
August: voegt 750 ml water toe en denkt na een minuut of 10: ‘dat is eigenlijk best veel’

Tot zover mijn curry :smiling_face_with_tear:

40 likes

Me toen ik een x 30.min ipv sec iets in de magnetron had gedaan…

24 likes

Ja sure, maar als je zoals @kleinmeisje betaalbaar in Nederland weg wil zijn daar dus echt wel mogelijkheden voor.

3 likes