Naar de appie voor ijsjes (bonus), zijn ze op. Dus nu heb ik kersen.
Ik wil een life hack delen met de ouders onder ons: heb net mijn nichtje in de wasbak in de keuken in bad gedaan duurzamer, makkelijker en handiger ik zeg doen
Ik ben op vakantie en heb nu bedacht dat ik voor de rest van mn leven in een stringbikini door de zon wil dartelen.
Potverdikkie. Ik ben mn glitter steentjes kwijt. Nja gelukkit heb ik al glitter schoenen en glitter oogschaduw. Binnenkort maar zon glitter in haar stempel ding halen. Groetjes discobal
Ik moest even iets terugzoeken op mijn profiel en kwam toen echt hele fijne en lieve pb’s tegen en wil alleen even kwijt dat ik heel blij ben met dit forum
Ik kan wel janken, moet voor het derde weekend achter elkaar werken (zaterdag + zondag), en ging net even kijken hoe laat ik de trein moet nemen morgenochtend, kom ik erachter dat er weer werkzaamheden zijn. Ben een uur en 45min onderweg enkele reis, moet om kwart voor 6 op om er op tijd te zijn.
En omdat ik er nu pas achter kom kan ik ook niet meer ruilen met een collega van een andere locatie of een auto lenen van iemand. En een deelauto kost iets van 80 euro per dag en dat vind ik wel echt veel. Voel me zo dom nu.
Enige hoop is dat ik morgen na werk een van de auto’s die eigenlijk alleen voor reizen onder werktijd gebruikt mag worden (voor consulten enzo) stiekem mag lenen om mee naar huis te komen en dat ik daarmee dan zondagochtend weer erheen rij. Betaal ik hier alsnog 30-40 euro parkeerkosten maar dat is alsnog beter…
Oh en please zeg me dat NS bussen airco hebben anders ga ik echt huilen
/rant
/zelfmedelijden
De aardbeienkraam bij ikea verkoop dus doosjes van 500 gram aardbeien voor €1 op warme avonden omdat die de volgende dag anders helemaal verpieterd zijn. Ik weet wel waar ik ze voortaan ga halen
Zometeen op zeevonkjacht!
Er is hier in de buurt een feestje en de wannabe dj is echt zoooo cringe. Draait niet alleen belabberde muziek, maar tussen elk nummer is het “woooopwoooop we gaan weer swingeeeen. Daar gaan weee-ee-eee. Let’s gooooo”
Echt gemiste kans op de kermis die kerel hoor
Even met je bluetooth zijn set verpesten hahaha.
Ik heb net een feestje gehad en slaap daar. Maar ben nu zo moe en vind het zo lastig dat ik een burnout heb en niet alles kan en niet langer op kan blijven…
M’n collega op wie ik een crush heb heeft medegedeeld dat hij weggaat en echt
Hij date ook iemand anders dus niet alsof er hoop was maar kut. Zo jammer. Vind hem zo leuk (ook als vriend / collega)
Pff heb het zo warm, kan er niet van slapen
Voor de pandemie kon ik echt een beetje neerkijken op mensen tussen de 25 en 30 jaar die uitgaan niet meer leuk vonden. Dan dacht ik echt jemig wat doe je met je leven. En nu zit ik zelf in die leeftijdscategorie en sta ik in de club van ik haat mensen ik wil naar huis red mij🥲
Ik zou m’n linkernier geven om mezelf nu te teletransporteren naar huis.
Zo, nou ik ook, zeg. Ik overweeg om zondagmiddag naar huis te gaan. Had er zo’n zin, maar blegh.
Net in een halve jankbui/paniekaanval wakker geworden in een tent. Geen aanrader.
I feel your pain! Dit is mijn standaard schema Half 6 opstaan en tussen de 1,5-2 uur reizen enkele reis, wel met de auto maar het is niet echt leuk!
Ik werd net om kwart voor 7 uit mezelf wakker en ik ben blij! Ik heb de afgelopen 3 weken echt slecht geslapen. Maar gisteravond ben ik om kwart voor 10 gaan slapen en werd 9 uur later wakker!
Edit: en ik heb net nog zo’n 2 uur geslapen.
Welke shampoo heb je besteld?