Het forum stond nog open op m’n telefoon en toen had mijn kleuter hem te pakken en blijkbaar het profiel van @monkeyslut open geklikt. Loopt ie naar mijn man: papa wat is dit voor plaatje? Dus m’n man tegen mij: monkeyslut? Wat voor rare site zit jij nou weer?
Ah, weten we meteen van wie het nieuwst aangemaakte account is!
Als mannen niet zo’n probleem waren hoefden wij ze niet te haten en woedend te zijn.
Ach joh is toch grappig.
Hebben jullie er al gevonden?
Ik ben te hyper, kan niet slapen. Morgen is het eindelijk zo ver PINKPOP fucking 2 jaar op gewacht en nu kunnen we eindelijk.
Gratis crematies, toch het werk nog een beetje bij me
Meh mijn ex is getrouwd en dit doet echt zoveel meer met me dan in had verwacht
Ik was vanmiddag aan het wachten voor een rood stoplicht toen ik een ambulance zag staan. Ze waren bezig met iemand en toen ik later voorbij fietste zag ik dat er een oude man op de grond lag. De ambulance broeder hield stevig zijn hand vast en toen moest ik bijna huilen. Zo sneu. Hij was ook bij kennis en leek niet acuut in gevaar, maar toch. Zo’n oud mannetje die dan nietsvermoedend op deze mooie dag naar buiten gaat, en dan zo zijn dag doet eindigen
Ik heb nachtdienst maar ben niet zo gelukkig meer op deze plek dus heb net via de werklaptop twee sollicitaties eruit gestuurd.
Lijkt me echt chill om zin te hebben in thuiskomen. Enige waar ik naar uitkijk is het zien van m’n katten, verder heb ik na m’n laatste vakantie 3 dagen gehuild en ruzie gemaakt met m’n vriend omdat ik het zo kut vond hier.
Jazeker, Groningen. Er gaat niets boven Groningen
Haha ik dacht ook echt ehm… daar langer blijven?
Ja, gelukkig wel…! Na meer dan twee uur zoeken kwam ze opeens op haar gemakje aangelopen Gelukkig maar.
Staat een groepje puberende skaterboys voor de supermarkt, heeft die ene jongen een wollen muts op. Het wordt 28 graden vandaag, boy, je ziet er vast ook nog zeer cool uit zonder die zweetmuts op je hoofd.
Whahah ik dacht wat bedoel je hier nou mee, en toen dacht ik: oh Rammstein komt dan vast op zaterdag met hun vuurshow! maar ik zie geen Rammstein op t programma, dus bedacht me daarna pas dst je vast bedoelt met t weer
Veel plezier iig!!
Wol hoeft niet warm te zijn! Kan juist ook verkoelend werken.
Jawel! Denemarken!
Ik haat privefelicitaties. Ben daar te sociaal ongemakkelijk voor
Ik ook. Ook als iemand mij privé appt met een felicitatie, dan zit ik echt apathisch naar m’n telefoon te staren wat ik in hemelsnaam terug moet sturen, terwijl gewoon dankjewel! al goed genoeg is.