Wat je even kwijt wil #60

In 2025 ga ik drie maanden onbetaald verlof nemen.
Ik moet er nog voor sparen en niet onder een bus komen maar ik zie er naar uit :joy:

40 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Huishoudtopic #2

De andere gallerij van mijn flat kijkt schuin uit op mijn balkon, en nu heb ik een hele fijne parasol gekregen van mijn tante wat het zicht voor 75% doet blokkeren. Heerlijk! Heb namelijk echt al meerdere keren gehad dat buren naar me gingen kijken of een praatje wilde aanknopen ol het moment dat ze uit hun huis kwamen. Byeee

14 likes

Weg gooien en doen alsof er nooit wat is gebeurt. " Welk nieuw overhemd? Nog nooit gezien…"

1 like

En dan nog een stap verder; waarom zou ik die strijken, het is toch jouw blouse

4 likes

Ik stopte vandaag met mijn fiets bij een druk kruispunt omdat het stoplicht op rood stond. Toen ik daar stond, fietste een man tegenover mij zo de weg over. Terwijl het stoplicht op rood stond en er best wat auto’s reden. Ik stond daar met meerdere mensen en daarna riep hij naar ons: ‘Schapen!’.
Ik keek hem toen wel even schaapachtig aan.

15 likes

Wat leuk! Weet je al wat je dan wil doen? Ik wil dit over 2 jaar gaan doen

2 likes

Ik weet niet hoe maar iemand heeft bestelling geplaatst in mn etsywinkel :tada:

32 likes

Wat leuk! Wat verkoop je?

3 likes

Oorbellen, het zijn alleen losse hangers wat nu besteld is, maar toch het is een bestelling.

3 likes

Ik denk nu helemaal niets :joy:

5 likes

Wat een ellende om iedere dag tussen 18 en 19 thuis te zijn. Voel me soms echt ongelukkig in mijn 9-5 voor 5 dagen per week.

4 likes

Vooral in de winter. :cry:

3 likes

Ik zat vandaag weer eens te kijken of ik naar 36 uur kan :sob:

2 likes

Ik ga zondag weer naar huis en heb er nu al buikpijn van, lijkt me echt fijn als je dat gevoel zoals jij hebt.

3 likes

Wat een vreselijk nieuws… heel veel sterkte :hugs:

4 likes

Wat kut zeg! Heel veel sterkte :heart::heart::heart:

2 likes

Jeetje wat een situatie. Hoe staat ze er zelf onder? Kan jij er met iemand over praten? Ik wil je niet ‘veel sterkte’ wensen, want jij hebt ook recht op je verdriet en hoeft je echt niet altijd sterk te houden voor anderen. Deel gerust je verdriet en je angsten en zorgen, hetzij hier, hetzij bij naasten <3

6 likes

Jemig wat vreselijk. Echt heel veel sterkte, je mag het hier sowieso altijd kwijt.

2 likes

Ik ging vandaag uit eten en ze hadden daar een open keuken. Heb de hele avond oogcontact gehad met iemand die groente stond te snijden. Bijna jammer dat ik niet single ben :joy:

10 likes