Wat je even kwijt wil #60

eyyy toevalig heb ik alles voor dat recept, dan wordt dit m.

3 likes

Zou sowieso even naar de ehbo gaan! Kan geen kwaad en vaak heeft een groot festival een apotheek op het terrein, wie weet of er iets geregeld kan worden.

3 likes

Nice ik ging net even bij mijn Vattenfal kijken, staat er nog steeds dat ze denken dat ik rond de 125 euro terug ga krijgen in november en er stond er ook bij: Wij hebben bij het berekenen van dit advies rekening gehouden met de nieuwe tarieven per 1 juli.

:partying_face: :partying_face: Dat zijn de betere berichten. En al krijg ik maar 5 euro terug uiteindelijk haha, het is altijd beter dan dat ze denken dat mijn termijnbedrag omhoog moet. Zo fijn ook dat na dat hele gezeik met welkomsenergie de schade toch best nog beperkt is gebleven, betaal denk ik maar 10 euro meer per maand.

5 likes

Ben daar geweest maar op de camping hadden ze niks… Van een buurtent hooikoortspil gehad maar doet ook niks dus ben doomed denk ik :upside_down_face:

2 likes

M’n moeder en ik dachten oh leuk tosti maken in het prehistorische tostiapparaat van opa die al jaren staat te verstoffen. Doet ze de stekker erin en pats, alle stroom eraf. Tot zover onze tosti’s :smiling_face_with_tear:

2 likes

Pantosti’s maken!

Ja hebben ze nu in de pan liggen! Hoop dat m’n moeder dat beter kan dan ik. Als ik pantosti maak is t brood zwart en de kaas net niet genoeg gesmolten haha

4 likes

Ja moet ook op heel laag vuur, ik doe er altijd een deksel op en geduldig zijn :smiley: oh en veel boter

2 likes

Ik ben op het strand maar het is hier vandaag een stuk frisser dan verwacht. Haha zo kut, lig hier met kippenvel

Had niet alleen naar het weer van mijn woonplaats moeten kijken. Maar gisteren was ik ook op het strand en toen was het prima :weary:

1 like

Bij geduld gaat het meestal mis bij mij :joy:

3 likes

Daarom ben ik zo blij met Vinted! Al regelmatig een nieuw exemplaar gescoord van een favoriet kledingstuk.

2 likes

Ik doe ze altijd even in de magnetron zodat de kaas middenin smelt en daarna bak ik ze in de pan, anders is het idd ook zwart brood en koude kaas.

4 likes

Ik heb dure kaas gekocht bij de kaasboer maar t is een beetje een teleurstelling. Zo jammer

3 likes

Oh, zonde! Ik vraag altijd of ik een stukje mag proeven. Wordt vaak al aangeboden en anders mag het altijd.

1 like

Ja ze hadden vroeger van alle kazen zo’n bakje met stukjes maar sinds covid niet meer. Maar ga volgende keer wel vragen

1 like

Ik was dus gisteren op een feestje en er komt zo’n kerel naar me toe die een hele rant over mijn borsten houdt, dat ze zo mooi zijn blablabla en ik zo ja oke leuk maar wat moet ik hiermee en ik heb gewoon een vriend. En toen pakte hij ze echt vol vast?? Toen was ik te dronken om adequaat te reageren en lachte ik het weg, maar nu denk ik wtf man, blijf gewoon met je poten van me af. En nu voel ik me dom dat ik niet normaal heb gereageerd en durf ik het ook niet tegen mijn vriend te vertellen want voelt als mijn eigen schuld.

11 likes

Dit is no way jouw eigen schuld! Dat je te flabbergasted was om iets terug te zeggen/hem af te maken snap ik heel goed en is ook een heel logische reactie (qua fight flight freeze ook). Ik zou dit zeker met je vriend delen; al is t maar om erover te ventileren en t van je af te praten. Ongewenst aangeraakt worden is NIET okƩ.

35 likes

Ik vind dat niet logisch.

3 likes

Ik ben helemaal de dagen kwijt. Kom ik een collega tegen in de trein vraag ik " Heey ben jij ook vrij vandaag?"
Het is weekend. Het bedrijf is dicht.

11 likes

Wow wat een hel in de trein vandaag. Ik smelt langzaam weg terwijl iedereen al half bezopen is ofzo

1 like