Ik had een vaderdagcadeautje besteld dat vandaag bezorgd werd. Chocolade dus ik vreesde al voor een volledig gesmolten cadeau. Maak ik het net open en blijkt dat de webshop een koelelement in het pakketje heeft gestopt! Echt fijne service.
Ik ook, ik ben de ceintuur kwijt van een fijne jas die jaren geleden verkocht werd en nu heb ik die jas daar opnieuw kunnen kopen voor een tientje.
Mocht dat ding ooit opduiken kan ik er mss iemand anders er blij mee maken want het was wel een andere maat dan ik heb.
Dit wist ik niet tot vandaag maar dat is echt absurd eigenlijk. Mbo is toch gewoon hoger onderwijs jeetje
Volgens mij komt er zo echt een knappe vent iets ophalen via marktplaats Chill dat hij zān volledige naam als gebruikersnaam heeft haha
De hele dag verspild aan het wegtrekken van behang. Ben bang dat ik het morgen ga voelen.
Is dit die menselijke frituur olie
Wow ik zou dat ādiepbruine tintā wel spannend vinden als belofte. Apart dat het geen effect had
Het is gewoon een mengsel van allerlei soorten olie en wolvet, zit ook geen factor in, dus dat is echt letterlijk bakken. Ik ken het juist alleen van de boomer generatie, dus bijzonder dat het nu ineens een hype is.
@Chuckie mocht het je interesseren: de salade is lekker! Met vegan pesto, kokosyoghurt en rucola ipv sla
SPF is fake news. UV rules, lekker allemaal braden in de zon, is heel goed voor je gesteldheid.
Ik dacht even dat ik naar Meryl Streep keek
Echt zoān kutsfeer op Scheveningen gisteren en vandaag. Iedereen heeft een kort lontje.
Oh nooo idd ik zie m ook niet meer toen ik dat schreef nog wel
Helaas
Ik kan normaal zooo slecht tegen hitte, wil dan echt gewoon op de bank liggen en niks doen. Maar ondanks de hitte heb ik vandaag zoān productieve dag gehad! Heb boodschappen gedaan, koelkast schoongemaakt, 9 km gewandeld (zelfs met 101 meter hoogteverschil als ik strava mag geloven) en daarna thuis nog een pastasalade gemaakt. Nu lig ik wel lekker uitgeteld op de bank hahaha maar goed dat mag nu ook wel.
Ik ben echt blij dat het morgen weer flink gaat afkoelen
De outfit die ik in mijn hoofd had bedacht bleek in de praktijk niet te werken. Hate it when that happens
Of ben jij nu stiekem een dermatoloog (uiteraard gesponsord door de farmacie?)
ik gooide net mn theezakje in de gootsteen en mijn volle mok (afgekoelde) thee in de prullenbak is goed ik hou al op
De publicatie waarvoor ik werk is opgenomen in een expositie van de Kunsthal. De opening was vandaag en ik had 0 zin om te gaan maar het was echt leuk! En we hebben een heel mooi plekje in de expo gekregen dus ik ben helemaal vrolijk