Waarom niet?
Ik vind dat er wel een verschil is tussen fijne lijntjes dat door bv. droogte in je huid kan voorkomen en echte rimpels. Maar ze geeft zelf al aan dat ze eigenlijk geen rimpels bedoelde, maar dat het preventieve behandeling is.
Ik wil naar huuuiiiiisss.
Heb dienst tot 16 maar vanaf 16.01 vakantie.
Wil mijn muur verven verdorrie
Oeps ik heb de kussens van de loungebank vannacht niet in de garage gelegdâ:rofl:
Ik was benieuwd wie dit was dus ik ging even in de tv gids kijken, en ze is voedingscoach? Wtf. Ik zie dat ze in 2019 ook gestopt is met het programma vanwege alle kritiek. Wie denkt dan in godsnaam oh laten we dat nu in Nederland gaan uitzenden?
Ik had gisteren een slechte maar vandaag heb ik op mân weg naar de supermarkt al een superschattig mini hondje gezien en een muisje en ze waren zĂł cute dat ik er helemaal happy van ben geworden
Ah ik kijk NPO 1 en ik heb zĂłveel respect voor die Desmond Tutu. Wat een man is dat zeg.
Mijn ouderlijk huis staat op Funda en ik word helemaal emo als ik er weer naar kijk de bewoners na mijn ouders hebben niet veel veranderd, zoveel leuke herinneringen
Na mân avontuur, waarbij ik mân portemonnee voor 2 nachten in de vriezer bij de Jumbo had achtergelaten en wonder boven wonder terug had, had ik gister weer een pijnlijk moment.
Gisteren had ik mijn auto bij een P+R in Amsterdam gezet om vanuit daar met de metro naar de stad te gaan. Wat gestruind door de stad, winkeltjes bezocht en toen kwam ik erachter dat ik mijn oorbel was verloren, in Amsterdam⊠Had vorig jaar een setje echte gouden oorbellen mezelf cadeau gedaan, dus ik kreeg wel even een hartverzakking. Samen met mân vriend de route teruggelopen en de winkels bezocht waar we heen waren geweest, maar helaas. HĂłe vind je ook een gouden oorbel terug in een stad met zoveel mensen? Misschien was ik hem al in de metro verloren? Ik moest mân verlies maar accepteren, want hij is niet meer terug te vinden.
Eenmaal teruggekomen bij de auto in de P+R, zag mân vriend de oorbel op de grond liggen
Ik ga een lot kopen deze maand.
Het is zoân dag dat ik constant mijn telefoon kwijt ben
Hou er dan wel rekening mee dat als er een miljoen op valt, je eerst je lot kwijt bent en het daarna in de vriezer van de supermarkt terug vindt
Nee! rimpels die je hebt gaan niet weg door botox. Ze worden dan alleen niet erger omdat je minder expressief kunt zijn met dat gedeelte van je gezicht. Je zou een rimpel wel kunnen opvullen met fillers.
Sorry schat maar het is alsnog niet te laat om te beginnen
Ja hoor vind ik nu ineens mn glitter steentjes terug. Nja volgend weekend maar verkleden als discobal.
De botox toeslag
Heeft mijn moeder ook ooit eens gehad. In het ziekenhuis is het er toen uiteindelijk vanzelf doorgegaan. Daarna heeft ze nog wel een infuus met vocht gehad omdat ze niks binnenkreeg. Sterkte voor je vader! Is niet fijn.
Voel me een echte millennial op dit moment, maar I love zulke soort brakke zondagen dat ik brak op de chaise longue de nieuwsbrief van de havermelkelite lees met een iced haver chai tea latte.
P.s. ondertussen wacht ik op een bestelling die ik eerder vandaag bij de lokale natuurwijnwinkel heb geplaatst
Havermelkelite gaat over jou.