Ik heb de hele dag niks gedaan behalve op de bank gelegen en een serie gekeken en gekookt.
Zo lang geleden dat ik dat heb gedaan.
Ik heb de hele dag niks gedaan behalve op de bank gelegen en een serie gekeken en gekookt.
Zo lang geleden dat ik dat heb gedaan.
We hadden vandaag een zwembadje opgezet, en morgen word het niet meer zoân goed weer dus heb het meteen weer opgeruimd net. En de tuin van mn hatelijke achterburen lekker laten overstromen
Ja, hier wordt het volgende week weer iets van 23 graden of zo, zonnetje en wat wolken. Helemaal prima
Lijkt me echt leuk wanneer je goed kunt dansen. Jammer dat ik een stijve hark ben
Ik raakte vandaag op de terug weg echt een beetje in paniek van alle felle lampen. Normaal vind ik het vervelend, maar vandaag ervaarde ik de lampen echt nog veel intenser. Ik snap ook nog steeds niet dat er geen verbod op die ontzettende felle lampen zit, want het is hartstikke gevaarlijk en je ziet echt nog een poos sterretjes nadat desbetreffende auto voorbij is
Je kan niet vroeg genoeg beginnen! Tijdens rijles hoor ik soms ook een âall i want for christmasâ reclame deuntje. Heerlijk
Ik was naar Maarten Heijmans als Ramses en het was zo leuk! En ik heb een crush op Maarten
Shit, ik was vandaag bij roze zaterdag in rotterdam en ben gefilmd door sbs6. Maar ik weet eigenlijk niet precies waar het te zien is. En ik wil toch wel even zien wat ze nu precies hebben âgeshootâ
Over twee maanden liggen de kruidnoten weer in de winkel!
Ik heb 1 vaderdagcadeau voor mn man te goed verstopt, kan t nergens vinden.
Gelukkig heb ik het ludieke cadeau wel maar kan nu niet meer slapen omdat ik alle mogelijke verstoppplekken af aan het gaan ben.
Mijn vader is weer op de spoedeisende hulp omdat er weer iets vast zit in zijn slokdarm hopelijk kunnen ze het vandaag nog eruit halen en een endoscopie maken want mini slokjes drinken komen er ook direct uit.
Maak me zoveel zorgen om hem
Haha ik heb het dus gisteravond gedaan omdat buienradar niet echt iets aan gaf. Maar werd vannacht wakker van de regen en nu regent het ook alweer.
Vond het ongemakkelijk om te vragen welke shampoo mijn kapper gebruikt (ik weet wel het merk) dus heb net 1001 soorten besteld. Zin om alles te proberen en heb meteen een jaarvoorraad waarschijnlijk.
Omdat ik me helemaal kut voel de afgelopen 2 weken krijg ik het huishouden niet geregeld maar vandaag is de dag dat ik besloten heb dat het echt moet. Alles wat over datum is moet uit de koelkast, mân bed moet verschoond, de was moet gedaan worden, de afwas, de prullenbakken geleegd. Ik heb er zo geen zin in en geen puf voor. Ik wil alleen maar slapen. Maar ik weet dat het win-win is, want als mân huis schoon is, voelt mân hoofd een stuk rustiger.
En o ja ik ga morgen een proefwerk afnemen op werk maar dat moet ik nog maken. Kan ik niet in deze chaos. Veel te laat ook. Moet nog naar de winkel, wil sporten, vaderdag, en alles wat ik kan is nadenken over hoe kut alles is op dit moment
Ik kijk what are people in newyork wearing. En een vrouw zegt jaa deze riem is suuuuper oud hij is vintage. Echt iets van 30 jaar oud!!
Wij zijn super oud en vintage jongens
O ja wil nog wat kwijt woensdag voor de 1e keer botox jaaaa lekkerrr weg met die rimpels
Elk stapje is er 1! En als je begonnen bent kan ik makkelijker ook nog iets oppakken. Muziekje op en gaan! Het hoeft niet perfect, het voornemen is al knap en alles wat je kunt doen is goed en mooi meegenomen!
Ik wil je jam niet verpesten maar bestaande rimpels gaan niet weg met botox