Wat je even kwijt wil #60

Ooh dat is mega goedkoop! En in een tent slapen natuurlijk ook maar ik moet zeggen dat ik daar niet echt van ben haha @Feather . Moet zeggen dat dit wel van zo’n (mega dure) businnescoach is dus die zien natuurlijk overal geld in gehe maar ik dacht echt wow voor een stacaravan!

Huisjes op zo’n park ofzo schrik ik ook wel van. Durf er niet eens meer naar te kijken nadat ik de vorige keer dacht joee laat maar.

1 like

Er is iets stuk gegaan in mijn woning terwijl een vreemde mij wilde helpen. Nu moet ik van de verzekering een brief sturen dat diegene aansprakelijk is. Maar het is ook een fors bedrag en voel me dan toch bezwaard. Zo stom.

1 like

Ik een keer met acht pakjes bladerdeeg ipv acht pLakjes :smiling_face_with_tear:

40 likes

Ik heb tegenover mijn huis een massagesalon, daar gaan eigenlijk alleen maar mannen naar binnen als ik kijk. Nu ging ik een beetje opletten en er ging een man naar binnen en kwam er na 15 minuten al weer uit. De andere man die naar binnen liep is al twee keer naar buiten komen lopen om te kijken en is weer naar binnen gegaan. Volgens mij geven ze speciale massages.

7 likes

En op geen enkele moment getwijfeld over die hoeveelheid?

8 likes

Haha zo ben ik ook ooit heel enthousiast de Massagewereld binnen gelopen, was helemaal in shock toen ze alle opties ging benoemen :joy:

2 likes

Het voelt als een fijne zomer avond dus ik wil een ijskoffue. Maar dan kan ik niet slapen en ik moet morgen weer naar de hell aka werk. Wat een dillemma

4 likes

Decafe bitch

8 likes

Ik voel me de afgelopen paar dagen eindelijk weer een beetje gelukkig na alle ellende de afgelopen maand. Moet deze week wel echt even een inhaalslag maken op het gebied van mijn studie en heb nog wel een paar kwaaltjes maar dat valt echt in het niet bij eerst.

8 likes

Ik heb net uren rond gefietst omdat ik opeens een ‘avontuurlijk’ gevoel over me heen kreeg en eindstand heb ik hele mooie bomen en bladeren gezien…

:ok_hand:

27 likes

Ik zat met spinning achter een meisje wiens legging heeeel erg doorscheen. Heb er niets van gezegd want vond het ongemakkelijk en bedacht smoesjes zoals misschien weet ze het wel maar boeit het haar niet en nu voel ik me heel schuldig.

1 like

Ja, bij het beleggen van de bodem met bladerdeeg dacht ik ok dit is echt belachelijk wtf ben ik aan het doen. Nog steeds 4 pakjes bladerdeeg in de vriezer nu.

7 likes

Als die persoon een aansprakelijkheidsverzekering voor particulieren heeft (ervan uitgaande dat ‘t een privé persoon is) gaat die daar zelf niks van merken. Mits het een gedekt voorval is

3 likes

Whahah ik was mijn vriend in huis kwijt :joy: in een 2 kamer appartement :rofl: Ik zag hem niet in de slaapkamer dus ik dacht misschien is hij op balkon roken, maar aso dat hij alleen gaat. Er staat momenteel ook een doos voor mijn balkon deur en die stond op zijn plek.

Trek ik de badkamer deur open zat hij op de wc :joy::joy::joy: ja logisch als je nergens anders in huis bent hahah :joy::joy::joy::joy:

10 likes

Dat soort dingen alleen benoemen als iemand het ook direct kan oplossen (bijv. rok in je panty, pleepapier uit je broek), anders heb je er niks aan want je kunt het niet fiksen en voelt diegene zich er alleen maar kut en opgelaten over waarschijnlijk.

28 likes

Ik moet opeens denken aan een tijdje terug dat ik achter een man zat en zijn legging scheen ook door. En hij had geen ondergoed aan👍

4 likes

Net keihard gewonnen met ticket to ride :partying_face:

12 likes

Dit zag ik vandaag toen ik achter een wielrenner stond te wachten voor het stoplicht die een wit!!! fietsbroekje aan had. Ik krijg het beeld niet meer uit uit mijn hoofd :cry::cry::cry:

3 likes

Zo leuk dat de chick achter me in de trein keihard aan het bellen is en dan zegt “ik ga je nu iets vertellen wat je niet mag doorvertellen”. Ik was hier echt ready voor, kom maar op! Maar het gaat over dat ze met een gast was. Anti-climax.

Edit ooo ze gaat vreemd! Oké wel leuk. Ze heeft zelfs al de familie van haar vriend ontmoet

34 likes

Ik: “Ik wil mijn haar kort laten knippen”
Ander: “Ja dan is al dat dode eraf.”
Britney-Dont-Want-to-Cry-GIF-1435016573

5 likes