Wat je even kwijt wil #60

@Viktor was het toevallig een klein kind? ik hoor kleine kinderen wel vaker random feestdagenliedjes over Sint en zo.

@Soy.peor Ik luister al een paar dagen dit 17 jaar oude nummer en toen bedacht ik mij dat een deel van de mensen in de klas jonger zijn dan dit nummer. :cry:

1 like

Nee weet ik gelukkig zijn het nog maar fijne lijntjes en ga ik ook voor preventie :joy::joy: ik ben van alles op de hoogte, vooral omdat iedereen er een discussie over aan wil gaan, “veel te jong” “nee is preventief”

2 likes

@boemboem @Hippe_kikker deze twee berichten onder elkaar :rofl:

36 likes

Hahaha het hoeft niet perfect.

4 likes

No no no dit was zo niet mijn bedoeling :joy::joy::joy:

3 likes

Dit is nieuw voor mij! Wat bedoel je, dat hij altijd weer terug komt na zo’n maand of 3? Want dan snap ik weer wel wat je bedoelt.

4 likes

Fijne lijntjes zijn geen rimpels :sweat_smile:

2 likes

Hahaha ja mijn berichten lagen ook ver uit elkaar qua emotie en serieusheid.
Maar @Hippe_kikker heeft me wel gemotiveerd NU te beginnen, dus dankje! :sparkling_heart:

6 likes

Waarom niet?

6 likes

Ik vind dat er wel een verschil is tussen fijne lijntjes dat door bv. droogte in je huid kan voorkomen en echte rimpels. Maar ze geeft zelf al aan dat ze eigenlijk geen rimpels bedoelde, maar dat het preventieve behandeling is.

1 like

Ik wil naar huuuiiiiisss.
Heb dienst tot 16 maar vanaf 16.01 vakantie.
Wil mijn muur verven verdorrie

8 likes

Oeps ik heb de kussens van de loungebank vannacht niet in de garage gelegd​:rofl::smiling_face_with_tear:

2 likes

Ik was benieuwd wie dit was dus ik ging even in de tv gids kijken, en ze is voedingscoach? Wtf. Ik zie dat ze in 2019 ook gestopt is met het programma vanwege alle kritiek. Wie denkt dan in godsnaam oh laten we dat nu in Nederland gaan uitzenden?

4 likes

Ik had gisteren een slechte maar vandaag heb ik op m’n weg naar de supermarkt al een superschattig mini hondje gezien en een muisje en ze waren zó cute dat ik er helemaal happy van ben geworden :smiling_face_with_three_hearts:

11 likes

Ah ik kijk NPO 1 en ik heb zĂłveel respect voor die Desmond Tutu. Wat een man is dat zeg.

Mijn ouderlijk huis staat op Funda en ik word helemaal emo als ik er weer naar kijk :cry: de bewoners na mijn ouders hebben niet veel veranderd, zoveel leuke herinneringen

53 likes

Na m’n avontuur, waarbij ik m’n portemonnee voor 2 nachten in de vriezer bij de Jumbo had achtergelaten en wonder boven wonder terug had, had ik gister weer een pijnlijk moment.

Gisteren had ik mijn auto bij een P+R in Amsterdam gezet om vanuit daar met de metro naar de stad te gaan. Wat gestruind door de stad, winkeltjes bezocht en toen kwam ik erachter dat ik mijn oorbel was verloren, in Amsterdam… Had vorig jaar een setje echte gouden oorbellen mezelf cadeau gedaan, dus ik kreeg wel even een hartverzakking. Samen met m’n vriend de route teruggelopen en de winkels bezocht waar we heen waren geweest, maar helaas. Hóe vind je ook een gouden oorbel terug in een stad met zoveel mensen? Misschien was ik hem al in de metro verloren? Ik moest m’n verlies maar accepteren, want hij is niet meer terug te vinden.

Eenmaal teruggekomen bij de auto in de P+R, zag m’n vriend de oorbel op de grond liggen :interrobang:

Ik ga een lot kopen deze maand.

80 likes

Het is zo’n dag dat ik constant mijn telefoon kwijt ben

Hou er dan wel rekening mee dat als er een miljoen op valt, je eerst je lot kwijt bent en het daarna in de vriezer van de supermarkt terug vindt

43 likes

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Durf te vragen #6