Volgens mij mag dit niet eens, de max kosten voor studiemateriaal is iets van €800 ofzo
Oh! Voor m’n gevoel ziet m’n voorhoofd er weer lekker strak uit als ik het weer heb laten doen.
Edit: dit vind ik ook:
Met een Botox behandeling zijn rimpels op het voorhoofd erg goed te behandelen. Door Botox in de voorhoofdspier te injecteren, ontspant deze en kan de huid zich herstellen. Rimpels verminderen zichtbaar en het voorhoofd wordt weer glad. Bovendien zorgt Botox ervoor dat nieuwe rimpels tijdelijk worden voorkomen.
Nee, daarna niet meer! Hopelijk blijft het hierbij voor je vader.
Ligt er ook aan hoe diep de rimpels zijn, als het echt van die groeven zijn die ook zichtbaar zijn als je bijv niet fronst, dan kun je ze alleen weg krijgen met fillers en niet met botox.
Pff ik ben aan het ‘klussen’, maar heb het echt gruwelijk onderschat. Eerst bleek het niet echt te doen te zijn om 7 planken van een meter breed op de fiets naar huis te krijgen (goh), nu krijg ik geen gaten in het super harde beton geboord.
Ik zit nu echt uit het veld geslagen tussen alle rommel die ik gecreëerd heb.
Gelukkig komt er morgen een wel optimistische vriendin helpen.
Ja vind het echt heerly hoor
Er lag een voetbal in mijn achtertuin en ik weet niet van wie die is, mijn ene buren zijn niet thuis (en ook niet geweest de afgelopen dagen) en de andere kant heeft geen kinderen. Ik heb geen zin om uit te zoeken van wie die bal is, dus heb m in de prullenbak gegooid.
Super leuk joh op het strand liggen, maar ben compleet gezandstraald en heb nu nog steeds zand in mn haar na het douchen.
Toch nog even terug naar de huisarts en vragen om codeïne.
Heb de hele zondag weg geslapen. Merk dat het terug schakelen na een reeks nachtdiensten mij wel steeds iets lastiger af gaat.
Ik zou een boorhamer huren. Geen klopboor.
Met een boorhamer kom je door beton heen.
Nou hij lag er al sinds donderdag, weet niet hoe lang jij dingen wil bewaren voor een ander
Had je de bal niet beter over de schutting kunnen gooien.
Ongesteld zijn is kut. Waarom voelt het alsof iemand met messen in je baarmoeder aan het steken is?
Ja welke kant op
Gewoon de kant waar de bal het dichts bij ligt. Dan heeft de eigenaar in ieder geval een kans om de bal te vinden en anders pakt een ander kind het vast wel inplaats een bal die naar de afval gaat.
Ik moet dinsdag vliegen vanaf Brussel en ik ben bang dat de staking van morgen nog gevolgen heeft. Ben al zo’n zenuwlijder als het op vliegen aankomt.
Volgens mij zit er aan beide kanten een tuin, dus dan gooit ze de bal in de tuin van een ander zonder dat ze weet of die bal van hun is. Ook niet heel praktisch haha
Mijn voorhoofdsrimpels zijn in de ochtend ook altijd bijna weg en in de avond zijn ze er weer, waarschijnlijk omdat ik in m’n slaap die spieren ontspan en overdag m’n wenkbrauwen teveel optrek. Dus ik denk dat die rimpel wel veel minder zichtbaar zou worden met botox.