Ik ben per ongeluk in slaap gevallen en nu net wakker geworden, voel me zo miserabel
Ik ben echt zo moe. Ga denk ik toch maar naar bed.
Ik heb in de afgelopen 9 maanden 6 vakantiedagen opgenomen, ik moet nog een week werken tot mijn volgende vakantie maar ik heb het gevoel alsof ik dat niet meer aan kan. Geef me nu maar gewoon vakantie.
het hele album van cigarettes after sex on repeat
Want dat kind kan niet aan bellen om te vragen of die zn bal terug mag. Pff de jeugd van tegenwoordig is zwak.
Ja ik denk dat dat een beter idee is! Ik heb een klopboor, maar het ging echt voor geen meter helaas⊠Op een andere muur ging het gelukkig prima, dus ik heb gelukkig nog wel 2 plankjes op kunnen hangen. Toch een klein succes!
Ja ik heb ook fijne lijntjes, en als ik heb ge-botoxt word ik weer zo lekker gladjes. Ik kan niet wachten tot ik weer mag. Nu zwanger dus de frons is weer lekker terug.
Binvi = cafe binnenvisser en dat zijn Birkenstocks Bostons (wel echt chille instappers)
Nog even volhouden en daarna weer lekker die naald erin laten knallen
jeej, het regent en onweer. Alleen nog maar heel mild dus ben bang dat de bui in de verte voorbij zal gaan.
Ik was net aan de telefoon met mijn tante en de engste geluiden kwamen tussen het gesprek door. Het leek wel een robot onderwater! We waren beide geschrokken van de geluiden dus ook gewoon stil, was geen vervorming van de stem zelf. Hoorde haar wel door het âgegilâ heen zeggen âoh wat eng dit negativâ en toen werd de verbinding verbroken. Daarna wel weer een gewoon gesprek gehad zonder die hele tirenade er doorheen. Maar wat waren dat enge geluiden. Leek wel hels.
Nu durf ik niet te douchen
Natterman extra sterk, rode verpakking. Zit codeĂŻne in, maar gewoon bij een drogist te koop.
Ik heb 5,3 week gehoest na een verkoudheid, dit spul was chill voor het slapen gaan, omdat ik zo minder hoestte.
Waarom zijn mannen zulke babyâs als ze zich niet lekker voelen?! Mân kind van 7 met buikgriep klaagt nog minder dan mân man met hoofdpijn
Ik kan wel janken. Het is 3.00 en ik ben klaar wakker. Geen vleugje slaap te bekennen en ik mag om 6.00 in de auto zitten naar werk
Ik heb enorme tandpijn dus zo de tandarts maar bellen, hopelijk kan ik zsm terecht.
En ik vind mijn nieuwe opdracht qua werk echt totaal niet leuk. Ik vind het zo lastig om aan te geven want wilde zelf graag wat anders maar vind de mensen echt niet leuk, voel me niet op mijn plek en ik weet heel vaak niet wat ik moet doen. En dat vraag ik dan natuurlijk maar er is niemand die me echt inwerkt dus moet voor mijn gevoel bij alle collegaâs leuren met vragen. Heel irritant. Terwijl ik op voorhand had aangegeven van joh dit is nieuw voor mij een vast aanspreekpunt zou fijn zijn. Maar ga het zo toch maar bespreken. Het voelt zo stom want ik wilde zelf graag wat anders maar dit is het gewoon niet. Ik ga echt met tegenzin en slaap de zondag op maandag slecht. Ben zo slecht in dit soort gesprekken maar het moet.
Hopelijk kunnen ze me wat meer begeleiding of een andere oplossing bieden.
Eerste dag na je vakantie hoef je er nog niet voor de volle 100% tegenaan, toch?
Heb je al codeĂŻne gevraagd?
Never mind: heb je een beetje geslapen vannacht? Vergeet de huisarts niet te bellen.
Ik heb sinds een halfjaar mijn rijbewijs, heb gisteren de Duitse snelwegen overleefd, maar moet vandaag de Gotthardpas trotseren. Zweet âm toch wel wat peentjes đ« .
Gaat goedkomen! Ik vind Duitse snelwegen zelf kutter om te rijden met al die werkzaamheden en versmallingen altijd. De pas heeft wel bochten natuurlijk maar niks heftigs en de weg is prima breed! En hele mooie uitzichten
Je kunt van tevoren nooit weten hoe je iets nieuws gaat vinden. Neem het jezelf dus niet kwalijk dat je het niet zo vind als verwacht. De omstandigheden helpen ook nietee nu van hét inwerken. Goed juist dat je het aan gaat geven. Door steeds te communiceren ben je juist heel eerlijk en help je jezelf het meeste!