Wat je even kwijt wil #60

Nee! rimpels die je hebt gaan niet weg door botox. Ze worden dan alleen niet erger omdat je minder expressief kunt zijn met dat gedeelte van je gezicht. Je zou een rimpel wel kunnen opvullen met fillers.

2 likes

Sorry schat maar het is alsnog niet te laat om te beginnen

1 like

Ja hoor vind ik nu ineens mn glitter steentjes terug. Nja volgend weekend maar verkleden als discobal.

2 likes

De botox toeslag

7 likes

Heeft mijn moeder ook ooit eens gehad. In het ziekenhuis is het er toen uiteindelijk vanzelf doorgegaan. Daarna heeft ze nog wel een infuus met vocht gehad omdat ze niks binnenkreeg. Sterkte voor je vader! Is niet fijn.

1 like

Voel me een echte millennial op dit moment, maar I love zulke soort brakke zondagen dat ik brak op de chaise longue de nieuwsbrief van de havermelkelite lees met een iced haver chai tea latte.
P.s. ondertussen wacht ik op een bestelling die ik eerder vandaag bij de lokale natuurwijnwinkel heb geplaatst

30 likes

Havermelkelite gaat over jou.

1 like

Raad eens hoeveel dingen ik kan aanvinken

11 likes

Alles

4 likes

Ik mis alleen de geitenyoga hierop

1 like

Neee puppy yoga!

4 likes

Dat kan ook nog. Een puppy die op je schoot wilt is wel wat fijner dan geit die op je rug staat.

2 likes

En geen schijt overal van die geiten.
Al zou ik liever konijnen yoga willen doen
Hele fluffle om je heen die wel geknuffeld en geaaid willen worden .
Dat is echt een droom

2 likes

Ik probeerde als een boomer foto’s met mijn mobiel te maken van een Google-maps route op mijn laptop. Gaat mijn kat er precies met zijn hoofd voor zitten. Ik had gewoon mijn telefoon-app moeten gebruiken. :joy:

7 likes

Heb ik een keer frambozen in de tuin, vreten die vogels het allemaal op :rage:

2 likes

Ik ben zojuist aangekomen op m’n vakantiebestemming voor de komende 2 weken en ik hoop zo dat het gaat bevallen :star_struck: ik ben op Kos en het wordt komende week zo’n 35 graden dus dat wordt vooral veel chillen denk ik
Ik ben in m’n eentje dus ik kan volledig m’n eigen plan trekken, ik was na een hectische periode op werk hier echt aan toe. Ik zit nu met een biertje en chips op het balkon bij wijze van een lunch :two_hearts: helemaal happy

113 likes

Dit klinkt fantastisch! Fijne vakantie

5 likes

Oef ik had wel een plaatje van Saints & Stars verwacht.

2 likes

Wat fijn dat het er vanzelf is doorgegaan! Heeft ze er daarna nog vaker last van gehad? Bij mijn vader zater er verschillende kleine stukjes voedsel op elkaar vast en hebben ze 4 keer met die slang eruit moeten halen. Gelukkig is hij weer thuis maar dit is al de 2e keer. Volgende keer moet hij direct naar de SEH bellen en er is verder niks aan te doen. Alleen komende dagen vooral vloeibaar eten.

2 likes

En nu dan echt vakantie! :partying_face:

5 likes