Dank je, dat is ook zeker zo ja. En ik werk gedetacheerd en weet vanuit mijn bureau dat ze super fijn en meedenkend zijn dus ga eerst met mijn leidinggevende van mijn opdracht praten en later deze week met de manager vanuit mijn bureau om te kijken wat het beste is nu. Ik wil het niet opgeven, zo voelt dat dan, maar ik vind dit ook geen doen voor mezelf.
Ahh dat scheelt! Vond in Duitsland vooral de vierbaanswegen heel irritant. Dan moet je of heel sloom tussen de caravans of heeeeeel snel tussen de audi’s die lopen te drukken terwijl je al 150 rijdt.
Maar goed, dat overleefd dus vandaag maar genieten van het uitzicht in de bergen
Ik heb zaterdag bij het klussen mijn hamstring verrekt en ik heb er nog steeds last van. Het doet niet echt pijn, maar het is meer een zeurende pijn.
En vandaag moet ik ook nog naar de mondhygiënist en tandarts. Dus dat wordt een topdag vandaag
Wel goed voor je rij-ervaring zeg!
Ik had een pakket retour gedaan, maar vergeten de retour sticker over de oude sticker te plakken. Dus nu wordt het weer bij mij thuis bezorgd.
You can do it!
Ik verveel me de pleuris gelukkig mag ik vandaag om 12 uur al gaan. Ajuus
Halfuurtje op het toilet vertoeven en dan ben je klaar voor vandaag
ik las laatst een tip over aardbeien, maar goed wie weet werkt het ook voor frambozen, en wie weet werkt het sowieso helemaal niet.
diegene had steentjes beschilderd alsof het aardbeien waren en die bij plant id buurt gelegd zodat de vogels dat gingen pikken
Decoy Strawberry Rocks to Deter Bird Burglars : 3 Steps (with Pictures) - Instructables.
Dit topic leest echt zo vaak als het waar erger je je aan topic
Een vriend van een vriend op school noemde me eens Cinderella (nu nog steeds eigenlijk haha) om de outfit die ik aanhad en nu elke keer dat ik die outfit draag moet ik daaraan denken
Ik moest net aan het kinder/jeugdprogramma ‘Groot Licht’ denken, man wat vond ik dat toch leuk om te kijken
Na bijna 3 weken geen water kunnen gebruiken in m’n keuken komt er morgen EINDELIJK een ontstoppingsbedrijf en ik ben zo intens gelukkig
Woensdag naar Londen voor werk en hoop zo op geen storingen bij de eurostar. Het alternatief is zelf rijden en heb daar geen zin in.
Ik moet even opscheppen hierover. Ik ben voor het eerst, sinds ruim twee jaar, Weer naar de tandarts. En ik heb nul gaatjes en alles is prima
Nadeel ik voel mij altijd half opgelicht bij de tandarts, want ik zit daar max 5 minuten.
Ik moet meestal 40/50 euro betalen voor 5 minuten consult en 5 minuten reinigen maar ik denk dan maar zo: alles is weer goed én er zijn altijd zowel tandarts als assistente bezig met mij en er zit een receptioniste. Dan vind ik het allemaal alweer meevallen.
Jaaa ik kijk ook haar filmpjes en het ziet er zo lekker uit allemaal, alleen de moeite die het kost lijkt me echt ideaal als iemand dit elke dag voor me deed
Het is dat de mondhygiënist mij flink onder handen neemt, anders voelde ik mij compleet ipv half opgelicht.
Het moet, maar leuk is anders