Husbento box
Ik las dit echt dacht; dat is duur!
Keek ik net naar mijn laatste rekening bleek dat ook gewoon 37,29 te zijnš
Dit vind ik meer een bak met eten dan een bento box. Maar moet diegene die dat elke dag voor je maakt ook LEUK vinden?
Ja dat vond ik vroeger super leuk.
Overigens ziet Yvon er nog exact hetzelfde uit alsof ze amper ouder is geworden.
Behalve t haar dan
Mijn ouders gaan vandaag op vakantie en ze verklaarde mij gisteren voor gek toen ik zei dat ze echt niet pas om 16.00 aan kunnen komen zetten als de vlucht om 18.00 vertrekt zoals voorgaande jaren.
Nou op aandringen van mij waren ze om 12.30 op Schiphol en de verwachting is dat ze ergens om 17.00 door de security zullen zijn en nu zijn ze super verbaasd over de drukte. Ik snap gewoon niet hoe ze het hele Schiphol-drukte-probleem gemist hebben.
Lezen ze alleen de Correspondent ofzo?
Ik heb elke keer een andere tandarts en nu had ik echt een stomme judgemental bitch waar ik nu een week later weer heen moet ivm een gaatje. Maar naast die kutte zit er een waar alle kinderen naar binnen gaan. Zal ik gewoon daar naar binnen lopen
Ik heb werkelijk waar geen idee. Mijn vader kijkt elke dag zelfs het nieuws en claimde zelfs dat ik ander nieuws kijk dan hij, want hij had dit echt niet gezien hoor
Mn moeder is voor 3 weken op vakantie en hoewel ik t heerlijk vind moet ik nu ook 3 weken zelf t eten bedenken en koken. En daar heb ik zooo geen zin in.
Ik ga samenwonen over een paar weken en ik ben zodanig terrified voor mijn huidige huurbaas en zijn capriolen dat ik 1 brok onrust ben en echt nonstop aan het schrobben en poetsen en opruimen ben. Vandaag ook al 2 keer naar de kringloop gereden om spullen te dumpen en naar de stort en duizend instanties gebeld om dingen om te zetten en omg can someone hit me please om ff RUSTAHG te doen.
Ah kloterig is dat. Maar je hebt nog een paar weken? Helpt het om even op te schrijven wat er moet gebeuren en (al dan niet op papier) per punt te bedenken op welke dag je wat wilt doen? Maakt het misschien wat makkelijker om iets rustiger aan te doen
Oh geen idee daarover, iig mochten ze zo ongeveer meteen in de rij gaan staan (al was dat niet meteen om 12.30 want ze moesten ook nog de auto inleveren bij zo een valet parking bedrijf)
RUSTAAAGGGHH!
Komt goed! Echt. Lijstje maken zoals @Dazed zei kan hopelijk zorgen voor iets meer rust. En af en toe even bewust iets anders gaan doen. Nagels lakken, maskertje weet ik het, even niet daarmee bezig zijn.
Ik wil mooie verzorgde nagels. Maar dacht, doe eerst eens nep nagels op, voordat ik naar een salon ga. Hoe functioneren mensen met lange nagels??? Ik kan niet fatsoenlijk typen en moet ook nog mān lenzen uit krijgen.
Nou het kan wel met lange nagels:
Ik zou er niet op klikken als je snel dingen vies/eng eruit vindt zien
Oh god, dat is ook wel een uitdagingā¦
Maar het kan
Ik ben ze inmiddels korter aan het knippen en vijlen haha.
Thuis van een geweldig weekend Pinkpop , zo ontzettend genoten
Als je trouwens heel graag echte onvervalst Nederlands eten op tv wilt zien en/of inspiratie nodig hebt, dan kan ik je de serie āde regels van Floorā van harte aanbevelen. Echt elke keer als ik dat avondeten zie dan denk ik, jemig kan het nog Hollandser?! Niet alleen het avondeten trouwens, alles wat ze eten is van dat typische voedsel.