Wat je even kwijt wil #60

Neuh, Mag ook onder dwang.

?

ik snap je vraag niet

1 like

Ik hoop dat ze niet meeleest hier (anders sorry, je hebt me wel goed geholpen!) maar ik werd net door een klantenservice medewerker geholpen die Tessica heette. Ik krijg een beetje een Annemiekel gevoel ervan

21 likes

Klinkt als een compromis naam. De een vindt Jessica niks en de ander heeft niet zo met Tessa. Tja, Tessica dan maar

3 likes

Haha ja!! Maar zodra je gewend bent aan lange nagels en je gaat naar kort dan weet je ook niet wat je ermee moet

5 likes

Oh sorry! Er was laatst een discussie in het relatietopic en vrouwen die elke dag een uitgebreide bento box maakten voor hun vriend omdat ze dat gewoon hartstikke leuk vonden om te doen.

3 likes

Die serie is sowieso aan te bevelen, vind dat echt heel grappig

3 likes

Ugh, bikini zoektocht is in volle gang. Heb laatste jaren voor zwembaden enzo badpakken gedragen, maar nu dat ik eindelijk weer naar de zon ga toch weer opzoek. Dramahhhhh.

Note to self: dat lijf op de foto krijg je niet met de bikini erbij.

2 likes

Ik keek echt een goede miniserie, maar hij had wen open einde en daar heb ik zo’n intense hekel aan. Open eindes in films, boeken, idc, hate it.

7 likes

Open einde: hoe heet de serie?

9 likes

Ik heb juist dit jaar besloten dat ik gewoon vanaf heden in badpak ga. Wie ziet mijn blote bruine buik überhaupt behalve ikzelf en mijn man?!

Geen gezeur met strikjes en clipjes op mijn rug, bilspleten die boven het natte afzakkende broekje uitpiepen, tetten die er half onderuit vallen.

Ik heb mijzelf twee hele leuke badpakken gekocht, leuk met een shortje erop, niks meer an doen.

( overigens is er niks mis met zichtbare bilspleten, borsten of weet ik het wat, maar ik was er gewoon zelf helemaal klaar mee).

10 likes

Ja ik vind het ook echt leuk! Ik kijk het altijd samen met m’n vriend ook al is het voor kinderen bedoeld haha

3 likes

Helemaal eens! M’n favo badpak gaat ook gewoon mee. Maar vind het vooral warm en plakkerig aan mijn lijf in de zon… dus wil er sowieso wel ƩƩn bikini bij!

1 like

Omg er viel iemand achterover bij de roltrap heel zn frietje over hem heen. En het lukte hem maar niet om op te staan. Iemand moest die trap uitzetten. En hoe zielig ik t ook vond ( het is goed gekomen veel omstanders hielpen hem)
Het was echt zon funnyest home video moment en ik ga nu even ( op afstand) mn zenuwen weglachen.

18 likes

Ja ik wil het niet zeggen eigenlijk want als mensen die serie kijken weten ze dan dus dat ie een open einde heeft en dat is toch kut om te weten?!

Hij is nieuw op netflix. Spoiler op eigen risico: you don’t know me

2 likes

Ik heb echt trek in oliebollen

14 likes

Aah zo snap je punt!

4 likes

Jaa vind ik ook! Dat meisje speelt haar rol heel goed en overtuigend. Zo droog! Het is grappig om al die typische Nederlandse gerechten te zien en ook interieurs etc.

2 likes

Keizer Karel rotonde al gehad in Nijmegen?:rofl:

Moest ineens denken aan Gemma Glitter✨

6 likes

Hahaha toevallig vorige week voor het RHCP concert! Maar vond die echt prima haha. Dood of de gladiolen en gewoon gaan net als bij de Arc de Triomphe in Parijs.

5 likes