Wat je even kwijt wil #60

Pff ik heb echt angstaanvallen nu. Ik vlieg zondag naar Spanje, ik ga 4 uur voor vertrek op Schiphol zijn, maar ik lees nu allemaal horrorverhalen van mensen die vluchten hebben gemist en nu ben ik zo erg in paniek.

1 like

Vanavond naar een metalconcert geweest en nu zie ik dat morgen TLC in Tivoli speelt en nu wil ik stiekem ook daar nog naartoe omdat ik vroeger twee cds van ze kapot speelde. Maar ja wel zonder Left :eye: .
:upside_down_face:

10 likes

Een vlucht missen is niet leuk maar ook niet het einde van de wereld. Ik heb dat wel eens gehad en dan ga je gewoon met de volgende mee. Misschien helpt dat relativeren? :hugs:

12 likes

Ik baalde altijd zo als ik tijdens mijn rijles die horror rotonde over moest :weary:
Een van de meest gevaarlijke verkeerssituaties in Nederland, mensen snappen die rotonde niet.

1 like

Adviesbedrag energie is €97,- hoger. En het vorige bedrag stond hoog zodat ik elk jaar een flink bedrag terug zou krijgen😭

1 like

Ik denk dat ik ziek begin te worden :disappointed_relieved: en ik heb helemaal geen tijd voor deze onzin joh
Kan het me momenteel echt niet permitteren, doe maar over drie weken wanneer het schooljaar voorbij is

1 like

Oh ik weet zeker dat de meeste het herkennen van ooit, maar wanneer je een gebroken hart hebt en je wakker wordt … kutste moment van de dag. Heel even 2 seconde niks en dan verschijnt die donkere wolk boven je en die steen in je maag. Bam, reality.

27 likes

Dag 5 met hoofdpijn. Ik trek het echt niet meer.

Bij mij helpt Excedrin heel goed tegen hardnekkige hoofdpijn (ik heb er altijd last van in mijn stopweek). De huismerkvariant zijn APC tabletten. Beide zijn in elk geval verkrijgbaar bij Kruidvat.

2 likes

Ik heb afgelopen zondag gevlogen, rond twee uur vertrok onze vlucht. We waren vier uur van te voren aanwezig, maar met ongeveer 25 min door de security heen. Het kan dus nog steeds ook heel prima gaan, misschien geeft dat wat rust?

3 likes

Mijn vriend en ik hebben ons ingeschreven voor een prachtig nieuwbouw appartement hier in de buurt. We zijn al best ver in het proces en horen waarschijnlijk vandaag of het van ons is. Ik had er eerst een heel goed gevoel bij maar inmiddels niet meer. Ik ben echt op van de zenuwen.

37 likes

Sterkte met wachten vandaag! :heart: Lijkt me idd slopend!

3 likes

Heb vorige week gevlogen en was echt prima te doen. Helemaal niet druk en geen lange rijen!

2 likes

@Blush exedrin is top, echt een paardenmiddel. Toen ik nog aan de pil was had ik abnormaal veel hoofdpijn die soms dagen aanhield en soms zo heftig was dat ik er jankend van wakker werd. Ibuprofen en paracetamol deed echt niks. Exedrin hielp wel

1 like

Oh dankjewel, top! Het is nu idd al dagen zo, ook rondom menstruatie. Ga straks gelijk even halen.

1 like

Mijn broeken passen niet meer om alle snickersijsjes in mijn buik heen urghhh

14 likes

1.5wk terug nog een paar verpakkingen papadums gekocht voor geloof bijna 2.50 per stuk. Zie ik ze nu bij die Grenze liggen voor 0.39ps en 3 voor 1.00 :upside_down_face: Heb je er zo’n 7 voor diezelfde prijs, ga er morgen dus nog een aantal halen haha

1 like

JALOERS

4 likes

Net gekocht, ben heel benieuwd… weet jij zo hoe die huismerk eruit ziet? Zag het zo snel niet.

1 like

We hebben het gekregen!!!

126 likes