Wat je even kwijt wil #60

Ik heb vandaag wat oefeningen meegekregen van de podotherapeut en ineens voel ik een grote drang om mij in te schrijven bij een sportschool en het gewoon even goed aan te pakken.

1 like

Rustig blijven zitten tot het zakt :joy:

45 likes

Blijkbaar zat het allemaal heel gek in elkaar dus ik zag de bui al hangen maar de beste man is 2,5 uur bezig geweest met een veer van 16 meter en het is uiteindelijk toch gelukt :star_struck: Ben in lange tijd niet zo blij geweest

25 likes

Drie weken is zonder water is ook wel echt lang! Heb je wel gewoon kunnen koken en afwassen?

3 likes

Ik hoorde vanochtend dat m’n oma plotseling is overleden :disappointed: :disappointed::disappointed::disappointed: ik dacht ik ga wel werken als afleiding maar heb de hele dag zo wiebelig op werk gezeten, als iemand vroeg of het ging dan kwamen de tranen al dus heb de hele dag rooie oogjes gehad, haat dat echt.
CliĂ«nt vroeg zelfs wat ik aan m’n ogen had :stuck_out_tongue_closed_eyes:

21 likes

Ik sprak iemand op een borrel en hij zei dat zijn collega afsprak (als in daten) met de baas van een groot en bekend bedrijf. Ik zei: oh maar hij is getrouwd met kinderen? Hij: geen idee.

Google:
X is getrouwd en woont met zijn vrouw en kinderen in X. Details over zijn privéleven houdt hij voor zichzelf.
:slightly_smiling_face:

Benieuwd of ie gescheiden is of nog getrouwd.
Zou bijna een polletje aanmaken. #mannen

(Disclaimer: ik heb niet gefactcheckt of het verhaal klopt uiteraard, dit is gewoon wat iemand tegen me zei op een borrel dus noem effe geen namen en heb de details niet gekopieerd van internet).

Er kwam net iemand van de verhuurder een opiumcontrole doen. Nog nooit meegemaakt en toen bleef hij maar praten en brandde mijn eten aan :+1:

2 likes

Er liep een stel in de supermarkt die precies voor mij elk pad namen die ik ook nam en ze waren heel heftig in discussie met elkaar, zo ergens bij de koekafdeling begon ik bewust te luisteren (ze waren echt keihard aan t praten alsof ze thuis zaten) en ze waren dus op zoek naar naar “gezonde” snacks omdat de dokter had gezegd dat zijn aderen anders dicht zouden slibben, maar zij werd daar helemaal naar van want ze vonden telkens wel iets voor hem maar nu had zij helemaal niks!! Dat werd vervolgens een mini ruzie want hij vond dat ze zich moest aanpassen aan hem, maar zij vond dat haar aderenen toch al zo waren dichtgeslibd dat de dokter haar arm er al kon afzagen, dus geef haar gewoon koekjes. Ik gebruik overigens geen woorden om het verhaal leuker te maken, dit was echt zoals t gesprek ging.
Ik vond het leuk omdat ze echt geen fuck gaven dat anderen het allemaal konden horen, compleet in hun eigen wereld.

14 likes

M’n vader belde net maar heb echt nul zin om te bellen dus heb niet opgenomen (hij belt om iets liefs te vragen over m’n dag). Ik wil gewoon niemand meer spreken vandaag leave me alooooone

2 likes

Stuur m ff n appie of smsje dat je nu geen zin hebt maar morgen!

4 likes

Ik zit nu gewoon in de negeerstand tot ie het weer probeert :grimacing:đŸ« 

1 like

Koken ging wel, maar dingen afspoelen en afwassen moest in de badkamer, in het kleine wastafeltje :sweat_smile: Maar het wordt nog mooier, een half uur na mijn post belde m’n onder-onderbuurman aan dat het water bij hem door het plafond kwam
 inmiddels is de loodgieter terug en ligt de vloer van m’n onderburen eruit omdat er een gat in de leiding is gekomen tijdens het ontstoppen :weary:

4 likes

Ik ga avondeten met croissants want wie houdt me tegen

41 likes

Haha wow net weer iets aparts meegemaaktđŸ€Ł Ik was aan het wachten op mijn bestelling bij de Italiaan. Er zijn 2 stoelen dus ik zit op 1 stoel. Komt er een vader en een kind (ik schat 4 jaar?) en hij gaat zitten op de andere stoel. Zegt hij tegen mij: ‘mijn zoon mag wel op jouw stoel he? Ga maar Henk. Je mag daar zitten’
Dus ik ??? ‘Sorry?’ ‘Ja mijn zoon wil daar zitten’
Toen heb ik gewoon gezegd ‘nee sorry’, gewoon omdat hij het eiste en de manier waarop hij tegen mij sprak. Neem je kind maar op schoot of ga zelf staan.

105 likes

Peak adult life!!!

4 likes

Wut? Wat een mafketel

3 likes

Simpel figuur ja

2 likes

Ik had net voor het eerst in forever weer eens zo’n iglo roerbaksensatie zak, maar kan me niet herinneren dat ik het zo niet vullend vond? Heb nog best wel trek namelijk. Ik vraag me dan gelijk af of ik nou zo’n grote eter ben :sweat_smile:

3 likes

Neem je zoon op schoot of geef hem je eigen stoel, hond :angry:

3 likes

Huh wat kwamen ze doen dan? Klinkt vaag

1 like