Vinted verkopers die het pakketje dezelfde dag versturen
Gatverdamme, ik moet zo naar de tandarts. Door nare ervaringen met mijn vorige tandarts schiet ik helemaal in de stress als ik weer eens heen moet en nu ook weer.
ZO irritant al die strontvliegen in huis met dit mooie weer ( klein leed hoor, maar merk nu ik zwanger ben dat ik super snel geïrriteerd ben haha)
Eindelijk de buurman naast ons gezien en gesproken. Hij is erg oud en zag hem niet veel dus ik was blij om hem te zien. We hebben zelfs samen even op de balkon gezeten (die grenzen aan elkaar) en een uurtje gekletst.
Het is zo’n lieve man, hoe hij ook over zijn vrouw blijft praten is echt goals (ze leeft nog, maar is erg slecht ter been).
Ik kreeg ook echt zo veel energie van dit gesprek, helemaal leuk!
nee gelukkig niet, het enige wat ik in mijn bed vond vanochtend was hoofdpijn
Ik wilde mezelf vanmorgen trakteren op een starbucks op Den Haag C. Bleek het gesloten Ben net even van werk gegaan en zit nu lekker bij de starbucks in de stad aan een frappuchino
Ik ben moe want ik ben vanochtend tot 1:30 op gebleven om te kijken hoe het grootste blad van mijn nicolai strelitzia zich ontrolde en ervaring van anderhalf uur maar nu is m’n plant wel over 2 meter. Al meer bereikt dan ik in m’n 23 levensjaren
Er is een Penhaligons, M&S en Uniqlo op 2 minuten van het hotel. Probeer al scenario’s te bedenken om dit als relatiegeschenken in te brengen (grap)
Het is zulk lekker weer vandaag! Het is nu ook precies goed vind ik. Niet te warm gelukkig. Helaas wel gewoon aan het werk haha
Mijn moeder gaat stoppen met roken. Echt zo fijn! Ze is ook echt een hoestje aan het ontwikkelen en gaat op mijn advies wel een foto laten maken. De dokter wilde dat eigenlijk niet doen omdat alles goed klonk, maar mijn moeder wilt gewoon even een apk dus heeft groen licht gekregen. Fijnfijn
Er zijn ergere verslavingen!
Jij had toch een profielfoto van een oranje kat uit een raam ofzo?
Hoera ik heb kaartjes voor de voorstelling van Aaf Brandt Corstius en voor Soundos
Ik had deze middag vrij en mijn pakketje voor Bath & Bodyworks was vandaag binnengekomen. Ik kon niet wachten en ruik nu naar poedersuiker
Ik herken je naam nog wel. Welkom terug!
Aw mijn ouders hadden speciaal flesjes water gekocht, koffie in een thermoskan gedaan en broodjes gesmeerd vanmorgen omdat ze naar ons kwamen (een uur rijden). Uiteindelijk waren ze ruim een uur te vroeg hier haha.
Ze waren bang voor files vanwege de protesten maar dat is best uit de richting haha. Wel schattig.
Ik ga zo spontaan uit eten op het strand.
Een vriendin die ik nu een paar jaar ken, en toch wel een beetje mijn bestie is geworden hier, gaat waarschijnlijk terug verhuizen naar haar thuisland en ik ga haar zo erg missen
edit: Dit klinkt trouwens super dramatisch want het is een land dichtbij maar toch is het kut.
Mijn normaal mentale wandeling na werk waarbij ik mijn hoofd lekker leeg bij kan maken, zorgde vandaag ineens voor het tegenovergestelde effect. Hopelijk werkt netflix beter :’)