Wat je even kwijt wil #60

Ik herken je naam nog wel. Welkom terug!

2 likes

Aw mijn ouders hadden speciaal flesjes water gekocht, koffie in een thermoskan gedaan en broodjes gesmeerd vanmorgen omdat ze naar ons kwamen (een uur rijden). Uiteindelijk waren ze ruim een uur te vroeg hier haha.

Ze waren bang voor files vanwege de protesten maar dat is best uit de richting haha. Wel schattig.

32 likes

Ik ga zo spontaan uit eten op het strand.:heart_eyes:

27 likes

Een vriendin die ik nu een paar jaar ken, en toch wel een beetje mijn bestie is geworden hier, gaat waarschijnlijk terug verhuizen naar haar thuisland en ik ga haar zo erg missen :frowning_face:

edit: Dit klinkt trouwens super dramatisch want het is een land dichtbij maar toch is het kut.

15 likes

Mijn normaal mentale wandeling na werk waarbij ik mijn hoofd lekker leeg bij kan maken, zorgde vandaag ineens voor het tegenovergestelde effect. Hopelijk werkt netflix beter :’)

3 likes

Ik herinner me die naam ook nog wel! Maar we hadden nooit interactie denk ik dus jij mij waarschijnlijk niet. Maar welkom terug :smile:

Doet me er trouwens aan denken dat ik heel veel namen van egf nooit meer heb gezien, als ze hier nog met een andere naam zitten dan herken ik ze niet lol.

1 like

Jij bent een van de weinige die hun egf naam nog heeft of niet?
Wacht dit ga ik even na vragen met een polletje haah

4 likes

Ja klopt. Nja zo weinig zijn het niet maar toch ook veel actieve mensen (namen) van vroeger die ik nu niet meer zie!

Oke en of degenen met een nieuwe naam die ertoe bereid zijn hun oude egf-naam even aan mij door willen geven okthnx

3 likes

Nee hoor, ik heb ook dezelfde username gehouden! :raising_hand_woman:t4:

2 likes

Omg vgm ben ik alleen met mn sportcoach. Zin om m vol op zn bek te pakken het is toch de laatste les van t seizoen

37 likes

Ik start vandaag met sporten, heb ik spijt? JAA

11 likes

Wacht maar tot morgen. Dan heb je nog meer spijt, want spierpijn is niet leuk

1 like

Bedenk me ineens dat de langste dag van dit jaar alweer voorbij is. In mn hoofd is het nog steeds maar februari ofzo. Helemaal error

15 likes

Vind ik wel, das pijn met voldoening

2 likes

We hebben eindelijk nieuwe tuinmeubelen en ik ben helemaal in m’n nopjes met hoe ik voor relatief weinig geld toch een leuke tuin heb gecreëerd. Heb ook echt lang gezocht naar een leuke loungeset en tuinstoelen die niet te duur waren en niet van dat geweven plastic.

28 likes

Hier nog een going strong met m’n eerste username ooit :relieved:

9 likes

gvd er zit hier een of andere fucking sprinkhaan op het balkon te mekkeren? Ik woon in de stad ja, ga weg

8 likes

Hier al een half uur op jacht naar een mug die me uit m’n slaap houdt :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Oeh! Foto in het kaarsentopic?

3 likes

Helaas geen kaarsen. Ik vind geurkaarsen ontzettend vies.

1 like