Wat je even kwijt wil #60

Ik herinner me die naam ook nog wel! Maar we hadden nooit interactie denk ik dus jij mij waarschijnlijk niet. Maar welkom terug :smile:

Doet me er trouwens aan denken dat ik heel veel namen van egf nooit meer heb gezien, als ze hier nog met een andere naam zitten dan herken ik ze niet lol.

1 like

Jij bent een van de weinige die hun egf naam nog heeft of niet?
Wacht dit ga ik even na vragen met een polletje haah

4 likes

Ja klopt. Nja zo weinig zijn het niet maar toch ook veel actieve mensen (namen) van vroeger die ik nu niet meer zie!

Oke en of degenen met een nieuwe naam die ertoe bereid zijn hun oude egf-naam even aan mij door willen geven okthnx

3 likes

Nee hoor, ik heb ook dezelfde username gehouden! :raising_hand_woman:t4:

2 likes

Omg vgm ben ik alleen met mn sportcoach. Zin om m vol op zn bek te pakken het is toch de laatste les van t seizoen

37 likes

Ik start vandaag met sporten, heb ik spijt? JAA

11 likes

Wacht maar tot morgen. Dan heb je nog meer spijt, want spierpijn is niet leuk

1 like

Bedenk me ineens dat de langste dag van dit jaar alweer voorbij is. In mn hoofd is het nog steeds maar februari ofzo. Helemaal error

15 likes

Vind ik wel, das pijn met voldoening

2 likes

We hebben eindelijk nieuwe tuinmeubelen en ik ben helemaal in m’n nopjes met hoe ik voor relatief weinig geld toch een leuke tuin heb gecreëerd. Heb ook echt lang gezocht naar een leuke loungeset en tuinstoelen die niet te duur waren en niet van dat geweven plastic.

28 likes

Hier nog een going strong met m’n eerste username ooit :relieved:

9 likes

gvd er zit hier een of andere fucking sprinkhaan op het balkon te mekkeren? Ik woon in de stad ja, ga weg

8 likes

Hier al een half uur op jacht naar een mug die me uit m’n slaap houdt :face_with_symbols_over_mouth:

1 like

Oeh! Foto in het kaarsentopic?

3 likes

Helaas geen kaarsen. Ik vind geurkaarsen ontzettend vies.

1 like

Wat heb je besteld wat naar poedersuiker ruikt? Ik had op de gok een bodymist besteld die naar versgebakken ijswafel en vanilleijs ruikt…Ben er niet helemaal van overtuigd of dat mn ding is haha.

3 likes

Dat heb ik in de show je laatste aankopen topic gezet. Maar ik gok dat het de Pear Creme brulee bodylotion is. Ik ruik nu nog licht zoetig.

2 likes

Ughh zo naar als de wekker je midden uit een droom haalt

4 likes

Dit is hun geuromschrijving:
"Hoe het ruikt: opkrullen in warm, knus kasjmier om de zon te zien opkomen.

Geurnoten: gouden perzik, lelieblaadjes, glinsterende vanille en kasjmier musk"

Opkrullen van de wespensteken en anafylactische shock ja!!!

5 likes

Brandalarm van het hotel is om 1uur ‘s nachts afgegaan we moesten evacueren en met alle hotelgasten buiten staan in afwachting van de brandweer. Bleek dat er iemand aan het alarm geprutst had.
Wel grappig om te zien hoe mensen soms volledig gekleed waren en anderen gewoon half

3 likes