Ik lees dit heel erg op z’n gronings
Kunnen we hier een spraak opname van krijgen want ik kan me totaal niet inbeelden hoe dat zou klinken
Dat vind ik echt heel lief en ook mooi dat je met hem die reis kan maken
Ach, je hebt leu, potleu en stumpkes
Och wat aandoenlijk.
Mijn oma praatte ook altijd tegen de foto van opa als ze thuis kwam en weg ging. Dan zei ze: ik ben er weer hoor. Je kon me opvegen dan.
Ik word hier echt gewoon boos van
Ik neem aan controle ihkv de opiumwetgeving. Dan denk ik eerder aan wietplantjes maar mss ook of er geen methlab zit? Idk
Godver ik heb 9 jaar in het centrum van Antwerpen gewoond in oude gebouwen met krakkemikkige deuren en nooit een probleem gehad.
Nu woon ik in the middle of nowhere in een nieuwbouwappartement en is er op klaarlichte dag ingebroken bij het app naast het mijne En ik was gewoon thuis en heb niks gemerkt, terwijl ze het hele slot hebben opgebroken.
Kijken of ik geen wietplantage in mijn huis heb. Maar hij hoefde niet eens naar binnen. Hij keek een beetje langs me heen en toen was het al oké. En het was dat ik hem ook al eens eerder had gezien. Maar hij zei dat ze dat jaarlijks doen maar ik had ook geen idee.
Hahahahaha dit dacht ik ook en ook even testen of je niet onder invloed bent
Wat een bijzondere en waardevolle reis❤️
Ik heb t gevoel dat ik gek word haha. Ik zou zweren dat er tot verkort een grote vierkante prullenbak stond op station Den Haag op de kopse kant bij spoor 3-4 maar hij is restloos verdwenen en je ziet niet eens een afdruk op de grond? Was de prullenbak er wel? Was hij er niet? Word ik gek? Zal wel gewoon weggehaald zijn maar why? Nu kan ik nergens mijn koffiebeker kwijt op weg naar de tram
Daarom kan je altijd beter 2 kittens nemen! Dan spelen ze met elkaar en word je niet helemaal gek haha!
Ik vond zelf het verschil tussen 1 of 2 echt enorm, aan 1 heb je zoveel meer werk en die spelen ook altijd agressiever en bijten in je vingers enzo
Vanuit Brabant zijn der al een hoop trekkers onderweg, jeetje, schrok echt van die hoeveelheid haha! Succes voor de mensen die hierdoor in de file staan vandaag.
Ik heb zo mondeling examen (5 min) en ineens sptingen de broeksknopen van mijn pantalon??? Wat een timing hopelijk valt het de prof niet op
Me: draagt een keer hakken naar werk
Also me: het zou best kut zijn als vandaag de apocalypse is want ik kan niet rennen op deze dingen
ik heb me nog nooit zo oud en zo jong tegelijk gevoeld als toen ik gisteren tijdens het kotsen werd getroost door de 24-jarige die met me naar huis wilde. als dertiger een kwart fles goldstrike drinken op een dinsdag, why echt why
Ik werk in de buurt van het Maliveld en heb nog geen een boer gezien. Ik hoop dat het zo blijft!
Ik vind dit echt een super tip! Heb met m’n lange nagels steeds meer moeite mijn lenzen uit te krijgen en probeerde het zo gisteravond en het werkte in 1 keer
Er is ook een protest op het Malieveld!