Wat je even kwijt wil #60

Whahah ik was mijn vriend in huis kwijt :joy: in een 2 kamer appartement :rofl: Ik zag hem niet in de slaapkamer dus ik dacht misschien is hij op balkon roken, maar aso dat hij alleen gaat. Er staat momenteel ook een doos voor mijn balkon deur en die stond op zijn plek.

Trek ik de badkamer deur open zat hij op de wc :joy::joy::joy: ja logisch als je nergens anders in huis bent hahah :joy::joy::joy::joy:

10 likes

Dat soort dingen alleen benoemen als iemand het ook direct kan oplossen (bijv. rok in je panty, pleepapier uit je broek), anders heb je er niks aan want je kunt het niet fiksen en voelt diegene zich er alleen maar kut en opgelaten over waarschijnlijk.

28 likes

Ik moet opeens denken aan een tijdje terug dat ik achter een man zat en zijn legging scheen ook door. En hij had geen ondergoed aan👍

4 likes

Net keihard gewonnen met ticket to ride :partying_face:

12 likes

Dit zag ik vandaag toen ik achter een wielrenner stond te wachten voor het stoplicht die een wit!!! fietsbroekje aan had. Ik krijg het beeld niet meer uit uit mijn hoofd :cry::cry::cry:

3 likes

Zo leuk dat de chick achter me in de trein keihard aan het bellen is en dan zegt “ik ga je nu iets vertellen wat je niet mag doorvertellen”. Ik was hier echt ready voor, kom maar op! Maar het gaat over dat ze met een gast was. Anti-climax.

Edit ooo ze gaat vreemd! Oké wel leuk. Ze heeft zelfs al de familie van haar vriend ontmoet

34 likes

Ik: “Ik wil mijn haar kort laten knippen”
Ander: “Ja dan is al dat dode eraf.”
Britney-Dont-Want-to-Cry-GIF-1435016573

5 likes

Hahahah sorry maar i quote “Kevin laat mij zien dat het anders kan” hahahaha dit is net een droom :heart:

Edit sorry context is dus een telgesprek in de trein

25 likes

@Hectometer gaat je schoonvader vreemd?

14 likes

Ik werk inmiddels net iets meer dan een week op mijn nieuwe werkplek en ik was al een paar keer in het voorbijgaan een jongen tegengekomen. Normaal werkt hij op een andere afdeling maar deze week op dezelfde als waar ik zit. Vandaag kwam hij naar me toe en heeft me wat geholpen met wat dingetjes afhandelen etc, en tussendoor hebben we steeds grapjes gemaakt enzo. Na werktijd rookte ik nog even een sigaret en toen kwam hij bij mij staan en vroeg om een vuurtje. Weer aan één stuk door gekletst. Hij vertelde ook dat ie een buddy is van een oude man en daar dan leuke activiteiten mee onderneemt enzo, echt cute. Toen er andere mensen bij aansloten merkte je ook echt dat hij jammer vond haha. We zijn ook nog een stuk samen kletsend naar huis gefietst. Totaal niet mijn type normaal maar ik vind hem ergens wel een schatje.

24 likes

Die had wel een verdomd jonge schoonvader met de naam Kevin ja. :beverage_box: :beverage_box:

3 likes

Wow ik krijg gewoon geld terug van zowel mijn gas als electra!! Ik was als de dood dat ik echt een eindafrekening van €500+ zou krijgen, dus ik ben er super bewust mee omgegaan (soms zelfs wat too much imo)

17 likes

Iets minder nachtelijke hypos graag. Ik zweet me kappot zo.

Wat een cool avontuur :smile:. Een tijd terug overwoog ik nog een tepelpiercing dus wie weet haha. Naar de bakkers ga ik sowieso :blush: ben benieuwd wat voor lekkers ze allemaal hebben!

1 like

Ik heb zoo slecht geslapen vannacht waardoor ik nu enorm moe en misselijk ben. Kijk echt op tegen deze drukke werkdag met allemaal belangrijke afspraken, maar goed, hierna 2 weken vakantie.

2 likes

Normaal ben ik om 6 uur al wakker, maar vandaag sliep ik tot 8 uur. Hoe heb ik dat voor elkaar gekregen? :confused:

1 like

De helft van mijn collega’s heeft deze week vakantie, dus eindstand is dat ik zelf ook bijzonder weinig uitvoer :sweat_smile:

7 likes

Maar heb je ook niet aangegeven dat je weinig kan eten/ welke dingen je wel mag? Lijkt me wel handig.

2 likes

Herkenbaar, bij mij hebben bijna al mijn collega’s deze week vrij en een deel collega’s heeft twee weken vrij (vorige week ook). Nou ging het vorige week best goed en gisteren had ik juist een super productieve dag. Maar vandaav is waardeloos. Gelukkig heb ik na vandaag ook vrij door een combi van vaste vrije dag, verplicht vrij op bevrijdingsdag en en een dag vrij genomen.

3 likes

Ik vind Katja Schuurman echt een schijtwijf en een stomme boomer
Ik zit haar podcast te luisteren (echt God knows why) en ze loopt te janken dat ze geen hoofdrol krijgt in een film waar ze een Indisch personage zou spelen maar dat dat niet door gaat omdat ze zelf geen Indische roots heeft. Dat vind ze onbegrijpelijk en mensen zijn :dizzy: bang :dizzy:

15 likes