Hopelijk heeft hij ervan geleerd. En het hondje maar een beetje geruststellen als die nog een beetje bang is.
Er zijn hier opnames voor een film bezig en ze filmen ook met een drone alleen gaan de meeuwen echt heeeelemaal loco met zân allen als ze dat ding zien haha.
Oh ik snap dat je ongerust was, het hele voortraject buiten beschouwing gelaten; hij is gewoon lekker schuilen bij iemand thuis ipv onder een boom of met de hond in een greppel gaan liggen dus opzich wel los vertrouwd
Hij heeft het op zich ook verstandig aangepakt, maar had het zeer zeer gewaardeerd als ie had bedacht zân eigen telefoon te bellen of desnoods zân moeder (enige nummer wat ie uit zân hoofd kent) die dan mij weer kon inlichten dat ze veilig waren. Maar goed, eind goed al goed.
Oh het is voor een Nederlandse Netflix-filmâŠsensatie!
Late to the party, maar ik zou een haakje in de muur timmeren vlak bij de deur en daar je sleutel aan hangen. Of om de deurklink heen. De deur blijft niet alleen op slot met de sleutel erin toch? Sleutel erin laten zitten is echt heel onhandig, maar dat had je zelf al ontdekt.
Ik ben ook wel benieuwd naar de oordopjes trouwens. Die moet ik hebben (en dan mag mijn vriend ze niet gebruiken zodat nog iemand het geluid kan horen).
Ik zou je huurbaas nog berichten inderdaad, als het goed is kan hij wat regelen met zijn verzekering.
19 leerlingen in een klas is echt bijzonder tegenwoordig. Een gemiddelde school kan dat eigenlijk financieel niet rondkrijgen, dus ik ben wel benieuwd hoe deze school dat doet. Desalniettemin fantastisch voor haar natuurlijk, hopelijk kan ze er goed landen!
Ik heb vandaag contact gezocht met de studentpsycholoog van mijn studie omdat ik merk dat er toch wel wat terugkomende dingen zijn in mijn leven waar ik nu ook wel wat last van begin te krijgen. Toch wel weer een stap en ik weet niet of er ĂŒberhaupt plek voor me is, maar het voelt wel goed
Wat eeen kutnieuws zeg! Knuffel
Ik krijg een mailtje van Kinepolis âHey jij, met je graftakkefaceâ
Huh?
Ja dat dacht ik ook.
Ik ken de film verder niet, dus het zal wel een referentie zijn naar iets daar.
⊠grappig
Het regent en onweert nu, dus nu lig ik wakker en hoop dat het weer ophoudt
Ik moest even naast mijn hondje in de badkamer zitten, want onweer is eng. Ze begint de snurken, dus hopelijk kan ik wegsluipen
Jezus ik word net wakker van keihard onweer en volgens mij is het ook zo ongeveer precies boven me, ik vind dat altijd zo eng. Hopelijk is het snel weg, lig toch een stuk minder rustig in mân bed nu.
Hen zoo slecht geslapen niet te doen.
Pff ik heb ook geen oog dichtgedaan, tis net een sauna hier
Vandaag de laatste presentatie van dit jaar, voor 250 man. Straks eerst nog 2 uur rijden. En hoe lang heb ik geslapen? ĂĂ©n uur in totaal
Ah ben gelukkig niet de enige die wakker heeft gelegen vannacht. Ben in slaap gevallen toen t begon te regenen (02:30, toen koelde het pas af) wekker ging weer om 06:00