Wat je even kwijt wil #60

Heuj ik doe mee…vandaag laatste werkdag en nu een week vrij om te studeren. Zo geen zin. Maar goed, voor een goed doel :money_mouth_face:

2 likes

Ja kreeg ik er maar extra loon door :upside_down_face: dan kon ik wel iets meer concentratie opbrengen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind mensen die in de supermarkt van die losse broodjes met hun handen pakken echt ranzig, maar vandaag was er zo’n man met zo’n gore oude boodschappen tas en die pakt zo met zijn blote handen een borek en smijt het zo zonder zakje eromheen in die boodschappentas :face_vomiting::face_vomiting:

11 likes

Yaaas save the plannet queeen!

15 likes

Wel goed voor het milieu ja. En waarschijnlijk ook voor zijn weerstand gezien de staat van die tas :smiling_face_with_tear:

1 like

Oeh shit haha, dat krijg ik wel! Moet ik het wel eerst halen natuurlijk… :sweat_smile:
Wanneer is je examen?

4 likes

Donderdag :upside_down_face:. In company is wel heel anders (als ik sommigen moet geloven makkelijker). Heb de casus en ben nu aan het voorbereiden maar ik wil gewoon niks met werk te maken hebben haha. En jij?

Ga je naar Amsterdamse bos?

Ohhh wat leuk wel! Veel plezier!

2 likes

Moet je ook schriftelijk en mondeling?
Ik heb de week erna, maandag en donderdag

1 like

Ik ben vandaag tegen een geparkeerde auto aangereden. Wel heel zachtjes dus waarschijnlijk alleen wat lakschade maar mijn eerste reactie was alsnog paniek en wegwezen. Uur later teruggereden om een briefje onder de ruitenwisser te doen maar toen stond die auto er al niet meer… houd het wel in de gaten komende tijd maar alsnog lullig.

2 likes

Ik zit op het moment nogal hoog in mijn emotie na de vreselijke uitspraak van het hooggerechtshof in Amerika om het abortusrecht te schrappen :rage:

13 likes

We gaan vrijdag 1/7 voor de eerste keer samen met onze kinderen op vakantie. Ten eerste ben ik bang dat de vlucht eventueel geannuleerd wordt omdat we van Schiphol vertrekken. Ten tweede ontdek ik net typefouten in twee van de familienamen op de reisbescheiden. Ik hoop dat dit nog opgelost kan worden. Iemand hier ervaring mee? We hebben geboekt via de vakantiediscounter en vliegen met tui.

Ik ben sowieso bang om te vliegen maar nu deze stress er nog bij is teveel :worried:.

3 likes

Wij hebben beide mondeling. Vind ik zelf denk ik wel prettiger :upside_down_face:. Succes!!

3 likes

Bel om het aan te passen. (Kost doorgaans wel geld.)

2 likes

Helaas zijn ze pas maandag bereikbaar maar heb al wel gemaild. Maar overal lees ik dat het super druk is en dat stelt niet gerust.

1 like

Oh beter! Schriftelijk vond ik idd moeilijker! En niet meer gewend om 3u non stop te pennen :joy:

Jij ook succes! :muscle:

2 likes

Podverdikkie. Zit ik eindelijk onder de glitter stenen. Ben ik mn teennagels vergeten bij te kleuren pff.

1 like

Lekker als ‘volwassen’ vrouw je ma stalken via whatsapp dat ze even terug moet woordfeuden :upside_down_face: How is your weekend going?

11 likes

Mijn moeder is niet Nederlands en zoekt nog steeds vaak woorden/uitdrukkingen op. Nu kwam ze “van je sokken geblazen” tegen en vroeg of ze ook kan zeggen: Ik ga in je sokken blazen. :joy:

44 likes