Wat je even kwijt wil #60

Het is echt te klam om te sporten. Ik zweet als een otter :hot_face:

1 like

Wat trekt een mens aan met dit weer, sta echt al een uur voor de kast te twijfelen en me dan weer om te kleden :unamused:

2 likes

Culotte met een t shirt :joy:

6 likes

Sodeju ik zit in een krijspaleis, en mijn man heeft sjans met een vrouw die niet weet dat ik bij hem hoor. Die vrouw is echt ongegeneerd aan het flirten zeg.

12 likes

Nee dat merkt hij niet. :joy: Hij zegt dan ‘die vrouw was toch gewoon aardig?’ Ja ze was aardig, maar dit was 10x meer dan nodig was.

Ergens vind ik het wel een geruststellende gedachte dat hij het niet door heeft. :sweat_smile:

10 likes

Ja een huis :smiling_face_with_tear:

3 likes

Moet een examen voorbereiden maar ik ben zó gedemotiveeeeerd :smiling_face_with_tear:🫠

1 like

Nou, en klasgenootje van mijn dochter die ook VWO heeft is nu de grootste druktemaker van de klas. Ze is heel blij dat die volgend jaar in een andere klas zit. Succes ermee zei ze. :laughing:

1 like

Ja idd even flink geschrokken, maar het gaat nu wel weer. Was al lang blij dat ik niemand geraakt heb en dat dus alleen m’n eigen auto schade heeft. Had allemaal veel erger kunnen aflopen.

4 likes

Juist bij Glossier geweest en zit nu op terras van Vyta voor een glas rosé van 13 euro en water. Vind dit wel leuk dat werk alles betaalt.

18 likes

Betalen ze voor je make-up??

1 like

Neen dat niet, voor alle drank en etentjes. Glossier is een persoonlijke uitgave.

5 likes

Oh nam ‘alles’ iets te letterlijk :rofl: maar alsnog heel chill ja

1 like

Vind het bijzonder dat ik niet moest kijken naar goedkoopste hotel, eten en drank. Klant zit in 5-sterrenhotel, dus wij ook.

28 likes

Oh heeerlijk 5 sterren in London dat zal echt onbetaalbaar zijn

Dat is inderdaad een lastig aantal leerlingen om te verdelen over klassen. 30-31 lln per klas is een hoog aantal. Bijzonder gunstig hoe ze het hebben opgelost, een klas met 30 lln lijkt tegenwoordig de normaalste zaak geworden.

1 like

Phishing berichten zijn niet meer wat ze geweest zijn. Als ik van een vaag facebook contact een message krijg met “ben jij dat in de film? :rofl:” overtuigd me dat, tenzij ik een actrice was geweest, niet bepaald om op die link te drukken.

6 likes

Ja joh, op alle basisscholen hier in de stad hebben ze grote klassen, 28-30 kinderen is heel normaal. Maar de prognose voor de komende 10 jaar is dat het weer gaat dalen voor onze regio.

1 like

Ik heb nu 34 kinderen en volgend jaar 26, 8 minder, wat een ruimte ga ik hebben in mn lokaal zeg haha.
Ben er wel achter dat aantal niet alles zegt. Ik heb nu een grote groep waar ik heel fijn mee kan werken, maar heb ook wel eena ooit kleine groepen gehad waar echt zoveel zorg en problematiek in zat dat dat veel moeilijker was dan die grote groep.
Los van je administratie (lees rapportenstress)

5 likes

Ik ga morgen eindelijk weer Shake Shack eten :drooling_face:

16 likes