Wat je even kwijt wil #60

Ohhh ik lees Shake en nu heb ik zin in een malted milk milkshake van fiveguys

3 likes

Show us binnenkort wat je hebt gekocht plsšŸŽˆ

8 likes

Doorzichtige/wegwerp poncho meenemen?

1 like

Ik hoop dat ik met die airwrap hetzelfde haar krijg als die prinsessen vandaag, anders ga ik zwaar teleurgesteld zijn.

1 like

Ik kreeg ner een mail met ā€œTrack en trace amsterdam. Wil jij je pakketje betaal dan via deze linkā€

Ah ja zeer overtuigend.

6 likes

Voor een hangmat heb je geen huis nodig, twee bomen in een park zijn voldoende

3 likes

Ondertussen ik

4 likes

Trueee

4 likes

Ik verheug me al de hele dag op mn disco napje.
Maar eerst mn biria tacos naar binnen schuiven.

6 likes

Heuj ik doe mee…vandaag laatste werkdag en nu een week vrij om te studeren. Zo geen zin. Maar goed, voor een goed doel :money_mouth_face:

2 likes

Ja kreeg ik er maar extra loon door :upside_down_face: dan kon ik wel iets meer concentratie opbrengen :smiling_face_with_tear:

1 like

Ik vind mensen die in de supermarkt van die losse broodjes met hun handen pakken echt ranzig, maar vandaag was er zo’n man met zo’n gore oude boodschappen tas en die pakt zo met zijn blote handen een borek en smijt het zo zonder zakje eromheen in die boodschappentas :face_vomiting::face_vomiting:

11 likes

Yaaas save the plannet queeen!

15 likes

Wel goed voor het milieu ja. En waarschijnlijk ook voor zijn weerstand gezien de staat van die tas :smiling_face_with_tear:

1 like

Oeh shit haha, dat krijg ik wel! Moet ik het wel eerst halen natuurlijk… :sweat_smile:
Wanneer is je examen?

4 likes

Donderdag :upside_down_face:. In company is wel heel anders (als ik sommigen moet geloven makkelijker). Heb de casus en ben nu aan het voorbereiden maar ik wil gewoon niks met werk te maken hebben haha. En jij?

Ga je naar Amsterdamse bos?

Ohhh wat leuk wel! Veel plezier!

2 likes

Moet je ook schriftelijk en mondeling?
Ik heb de week erna, maandag en donderdag

1 like

Ik ben vandaag tegen een geparkeerde auto aangereden. Wel heel zachtjes dus waarschijnlijk alleen wat lakschade maar mijn eerste reactie was alsnog paniek en wegwezen. Uur later teruggereden om een briefje onder de ruitenwisser te doen maar toen stond die auto er al niet meer… houd het wel in de gaten komende tijd maar alsnog lullig.

2 likes