Wat je even kwijt wil #60

Ik heb al eens eerder over Bumble Friends verteld hier, dat het gebruik ervan voor mij zo’n enorm succes is tot nu toe. Nou, echt nog steeds zo blij mee! Heb zo twee meiden ontmoet die echt vriendinnen zijn geworden (en dat ook uitgesproken naar elkaar dus voelt wederzijds). En nog een derde meid waar het altijd ook heel gezellig mee is, ik ben vandaag met haar wezen lunchen. En afgelopen week nog iemand voor het eerst ontmoet, 's avonds samen wat gaan drinken in een spelletjes cafe en daar leuk gekletst en spelletjes gedaan. Ik merk dat het me echt goed doet om meerdere contacten dichtbij huis te hebben. Ben super blij met de vrienden die ik al had voor mijn verhuizing maar daar kan ik gewoon helaas niet meer spontaan mee afspreken of hen alleen een middagje/avond zien vanwege de afstand dus dit is helemaal top! En voor het volledige plaatje: ik heb ook meermaals met iemand afgesproken met wie het geen match was in real life dus dat kan natuurlijk ook. Is voor mij geen probleem, maar een logische gebeurtenis want het kan natuurlijk niet met iedereen zo goed klikken!

64 likes

Oef, het werd ondertussen (gratis) aangepast! Nu alleen nog afwachten of de vlucht effectief doorgaat…

3 likes

Waaaat is de deal met deze nieuwe instagram update? M’n feed gedraagt zich nu net zoals reels. Heel irritant dit.

2 likes

Ik heb zon ongewilde fiets. Ik heb hem de hele nacht op t station laten zien met een sleutel dr in. En hij stond er gewoon nog.

13 likes

Heb je expres of per ongeluk de sleutel erin gehouden?

4 likes

Expres. Scheelt ruimte in mn tas en zo hoef ik niet te zoeken naar mn sleutel.

16 likes

Zo’n grijper hoef je niet eens te kopen, zeg gewoon tegen de gemeente dat je afval wilt gaan rapen dan komen ze er gratis één brengen. Echt heel handig voor als er iets achter de kast valt of zo.:innocent:

(Ja ik had wel echt de intentie om afval te gaan rapen hoor. Maar ja tussen droom en daad… enz)

11 likes

Ik weet niet wie er maandag 20 juni nog meer vanuit Schiphol vloog, maar na ruim 3 uur in de rij voor security te hebben gestaan, heb ik mijn vlucht naar Rome gemist. De details bespaar ik jullie, maar m’n koffer is tot op de dag vandaag nog steeds niet terecht. Vanochtend geland vanuit Rome op Schiphol en ons laten informeren dat ie vanmiddag rond 13.15 uur op Rome was aangekomen. Dit terwijl we hebben aangegeven dat de koffer ná 23 juni naar het thuisadres in NL gestuurd moest worden als ie terecht was. Stelletje amateurs…

Dus, ik ben in Nederland en m’n koffer in Rome. Ik hoorde al iets mijn naam roepen toen ik in de lucht zat: het was m’n koffer :pleading_face:

11 likes

Waarom is onze nieuwe woning zo smerig ,:confounded:
Heb net nog weer gedweild en het water is weer bijna zwart.
Man kan wel smetvrees krijgen zo

1 like

Hahaha ik bedoelde dat ik wel smetvrees kan krijgen mijn vriend niet hoor hahahahha

10 likes

Ik heb festivalfomo, dus zit Glastonbury filmpjes te kijken. Heerlijk :heart_eyes:

Oeh en TLC staat erop en net een band die Spice Up Tour Life deed.

3 likes

Ik zit met barstende hoofdpijn in de trein en ik moet nog meer dan een uur. Dit benauwde weer is echt niet goed voor me :frowning:

Ik vond de karaoke van het cafeetje vlakbij al lichtelijk irritant omdat iemand de microfoon zo’n beetje in z’n keel stopt, begint mijn buur ook met karaoke. Ben nu omringd door geblèr. Gelukkig duurt deze competitie maar een avondje :joy:

1 like

Dadelijk houdoe roepen!

Doet me trouwens denken aan een vriendin van me die in het buitenland in de trein zat en mij belde om haar dateleven door te spreken. Toen het juicy werd hoorde ik een man kuchen en daarna zei hij: ‘Hoi sorry maar ik ben Nederlands en versta alles dus misschien wil je op een ander moment je gesprek afmaken.’ En zij zo: ‘Hoi nee is prima!’ En ze vertelde lekker verder.

50 likes

Ja ik zou me nooit kenbaar hebben gemaakt.

8 likes

Ik ben me dan altijd wel hyper bewust van het moment dat een ober/ander iemand me iets vraagt en ik in het Engels dan moet proberen zo min mogelijk als een Nederlander te klinken.

11 likes

Ik had dit ook een tijdje geleden en gelukkig is het nu weer teruggedraaid (maar ik begrijp niet waarom jij het nu hebt?). Heel Twitter ging erop los dus het was duidelijk geen goede zet van IG.

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst het kindje van mijn eerste bevallen vriendin vastgehouden en ben nu (de nodige cocktails later met een andere vriendin) gewoon een beetje emo dat iemand met wie ik vroeger in de lampen hing gewoon een nieuw geinig iemand op de wereld heeft gezet. Dit gevoel verandert vast bij de zoveelste nieuwe baby-van-vrienden maar voor nu is het gewoon echt even mooi en bijzonder (ook omdat ik er zelf geen wil en dus by-proxy hiervan geniet)

64 likes

Na een veels te lange werkdag op de bank in slaap gevallen dus de Appie was al dicht dus geen boodschappen kunnen doen. En nu hou ik een SATC marathon met het enige wat ik nog in huis heb: een fles rode wijn, friet en een diepvriespizza :+1:t2:

16 likes

Ik heb net heerlijk in de stromende regen al bellend naar alle toeristen over de grachten gescheurd met mijn fiets. Ik ging ook aangeschoten weg uit de kroeg maar voel mij nu weer helemaal opgefrist en nuchter. Beetje jammer dat de enige optie nu is mijn bed in :joy:

17 likes