Ik zit op het moment nogal hoog in mijn emotie na de vreselijke uitspraak van het hooggerechtshof in Amerika om het abortusrecht te schrappen
We gaan vrijdag 1/7 voor de eerste keer samen met onze kinderen op vakantie. Ten eerste ben ik bang dat de vlucht eventueel geannuleerd wordt omdat we van Schiphol vertrekken. Ten tweede ontdek ik net typefouten in twee van de familienamen op de reisbescheiden. Ik hoop dat dit nog opgelost kan worden. Iemand hier ervaring mee? We hebben geboekt via de vakantiediscounter en vliegen met tui.
Ik ben sowieso bang om te vliegen maar nu deze stress er nog bij is teveel .
Wij hebben beide mondeling. Vind ik zelf denk ik wel prettiger . Succes!!
Bel om het aan te passen. (Kost doorgaans wel geld.)
Helaas zijn ze pas maandag bereikbaar maar heb al wel gemaild. Maar overal lees ik dat het super druk is en dat stelt niet gerust.
Oh beter! Schriftelijk vond ik idd moeilijker! En niet meer gewend om 3u non stop te pennen
Jij ook succes!
Podverdikkie. Zit ik eindelijk onder de glitter stenen. Ben ik mn teennagels vergeten bij te kleuren pff.
Lekker als āvolwassenā vrouw je ma stalken via whatsapp dat ze even terug moet woordfeuden How is your weekend going?
Mijn moeder is niet Nederlands en zoekt nog steeds vaak woorden/uitdrukkingen op. Nu kwam ze āvan je sokken geblazenā tegen en vroeg of ze ook kan zeggen: Ik ga in je sokken blazen.
Zij mag dat. Wel op eigen risico.
Ik verslikte me net en ik heb het gevoel dat er nog steeds crystal clear in mijn neus en bijholtes zit
Mijn vader is geopereerd en kan daardoor vrij weinig. Hij blijft een weekje bij ons tot het iets beter gaat, maar zelfs mijn kind van 2 jaar doet en kan nog meer. En hij maakt gewoon misbruik van de situatie en ik ben hem na 3 dagen al helemaal zat.
Pff net een melding gemaakt bij de verhuurder omdst de wasmachine kapot is en ik ben nu al gestresst over het gedoe dat dit gaat opleveren. Ik woon hier ook pas net dus hoopte in ieder geval de eerste maanden niks met de beheerder te maken te krijgen. Mijn woning is nog een chaos van de verhuizing, alles staat nog in dozen en ik heb ook nog illegaal een huisdier.
Ik kom net een Reddit groep tegen, waarbij mensen hun persoonlijke bonus delen, inclusief bonuskaart die mensen kunnen gebruiken , ik had gewoon een gratis appeltaart kunnen hebben, afgelopen week
Alleen in eeltsokken blazen lijkt me risicovoller maar misschien raak je dan de velletjes sneller kwijt.
Huur een zaaltje ipv de hele buurt wakker te houden met je geschreeuw en muziek
Ik heb even niet bedacht dat als ik veel zou dansen en zweten dat mn glittersteentjes dan ineens halverwege mn gezicht zitten.
Ik heb voor de 3e keer in 2 maanden ontstoken amandelen en mag weer aan de antibiotica
Vandaag zou ik naar de pride parade gaan,mān 1e tattoo krijgen en op een cocktaildate gaan maar dat gaat dus mooi niet door
Ik: drinkt 3/4e fles cava en 3 shotglaasjes aan zelf gemaakte gore (veel te sterke) limoncello
Ik die te vroeg wakker wordt met hoofdpijn en misselijkheid:
Gelukkig heb ik pannenkoeken over van gisteren als ontbijt
Dacht even dat je je ochtend begon met limoncello.