Ik zit bij de kapper en de verf is aan het intrekken. Maar het JEUKT ZO ERG.
Ik zie het mezelf niet per se niet doen maar ik denk niet dat vandaag de ochtend voor limoncello is
Je begint dan de ochtend wel met een stevig ontbijt. Alleen niet handig als je die dag nog wat moet doen.
Ik heb niet zo handig in de zon gezeten waardoor m’n nek niet bruin is geworden maar de rest wel. Nu lijkt het aan de rechterkant net alsof ik m’n kaaklijn te donker heb gecontourd met make-up links valt het gelukkig wel mee
Ik ben zo misselijk. Waarschijnlijk van de autorit. Dat ik nu om 09.00 Maccie ga vreten in de hoop dat het zakt. Dit kan echter ook een heel slecht idee zijn
Morgen een weekje naar Ibiezzzz <3 zoveel zin in
Had uiteraard al een blik naar binnen gegoten.
Mijn broek komt net uit de was dus zit echt super strak dus ik ben op kantoor rek en strek oefeningen aan het doen om m wat losser te maken, maar het helpt nog niet echt.
Wimperlijm gebruikt?? Dat was vorige keer de oplossing van een vriendin voor mij.
Lol ik las autoriteit
Er is nu een Anne & Max in mijn buurt. Dus gaan alle yuppenmoeders daarnaartoe en kan ik weer rustig, zonder gillende kinderen, weer koffiedrinken in mijn favoriete zaakje
Even kwartiertje in de Asian squat zitten werkt bij mij als een tiet.
Omg ik werd net achtervolgd door zo’n enge man! Hij riep iets toen hij voorbij liep terwijl ik uit de auto stapte, maar daar besteedde ik niet echt aandacht aan en het leek alsof hij het in het luchtledige riep. Even verderop stop hij bij een huis en ik loop hem voorbij. Gaat hij vervolgens vlak achter me lopen! Zo dichtbij dat als ik m’n arm naar achter zou zwaaien ik hem gewoon zou raken. Wth! Hij riep dingen naar me als ‘je zou wel willen dat je hier kon wonen hè?’ en ‘kom je nou hier over het hek schijten?’. Helemaal van de wereld.
Ben uiteindelijk iemands tuin in gelopen om van hem af te komen. Gatver!
Ik was al weken ticketswap in de gaten aan het houden voor een concertkaartje maar echt bij elke melding waar ik METEEN op klikte was ik te laat. Maar nu is het net gelukt omdat ik de app gewoon de hele tijd open had en er nog geen melding was geweest dus ik ga maandag lekker in mijn eentje naar Big Thief Die wilde ik echt zo graag live zien
Het enige moment dat ik echt baal dat ik alleen woon is als ik tot 03:15 gewerkt heb en nu nog in bed lig en echt alleen koffie krijg als ik het zelf ga maken
Pff sinds gisteravond ineens ziek. Ik blijf vandaag lekker in m’n bed.
Ik heb een bruin vlekje in mijn oog (denk David Bowie maar dan een vlekje ipv het hele iris) en soms krijg je daar wonderlijke reacties op. Afgelopen maandag viel mijn tandarts het een keer op en hij vroeg letterlijk.
“Heb je daar geen last van”
En echt op een manier alsof mijn iris zwaar beschadigd is. Joh ik heb daar net zoveel last van als van de sproeten op mijn hand. Heb ook een keer gehad dat iemand dacht dat mijn vlekje hetzelfde is als een vlekje op je t-shirt dat je er zo af kan vegen.
Dus het maakt niet uit wat je heb gestudeerd. Domme opmerkingen heb je in alle lagen van de samenleving.
wat doe je zo laat nog met die kleuters?
drillen
Ahh wat naar! Klinkt idd eng . Klinkt ook als een heel verward iemand, misschien goed om een melding te maken? Kan bij Meldpunt Zorgwekkend Gedrag.