Wat je even kwijt wil #60

Een bericht is samengevoegd naar een bestaand topic: Marktplaats/Vinted

Dan moet ik de ijskast, melkopschuimer en koffiezetapparaat bij m’n bed zetten. Ik drink natuurlijk alleen haverlattes.

Ik woon trouwens op 37m2 dus het koffiezetapparaat staat praktisch al in m’n bed.

5 likes

Ik snap niet waarom je jezelf dit vrijwillig aan zou doen.

9 likes

Brengt mij terug naar de tijd dat ik met de basisschool straat afval moest opruimen op het schoolplein

3 likes

Laat me lekker ff klagen joh

3 likes

Pff waarom zijn er geen traiteurs voor baby’s of krijg je geen verse kant en klaar maaltijden voor kinderen in de ah :triumph: gedoe altijd.

6 likes

Meh ik heb er gisteren 2 uur over gedaan om met de (nacht)trein thuis te komen. Je weet wel; dat domme ding die van Rotterdam naar Den Haag naar Leiden naar Amsterdam naar Utrecht rijdt :disguised_face:

6 likes

Deze nachttrein is de schuld van mijn verwelkende vriendschappen :triumph: Niet te doen, dus altijd als eerst naar huis als het net leuk wordt, om de laatste trein te halen. Woonde aan jouw kant van het traject en nu aan de andere kant.

2 likes

Nou precies dit. Ik dacht nu een keer ga niet zo vroeg naar huis, boeie neem die trein wel :hot_face: stond twee uur lang hutje mutje tussen een mix van lamme studenten, vakantiegangers met koffers en slapende mensen (oké fair ik was zelf ook dronken en half slapend but okay)

Ja maar dat moet ik dan van te voren bestellen. Ik ben meer van het last minute :joy: zo van ohja mn kind moet ook nog eten dadelijk

4 likes

Ik heb al eens eerder over Bumble Friends verteld hier, dat het gebruik ervan voor mij zo’n enorm succes is tot nu toe. Nou, echt nog steeds zo blij mee! Heb zo twee meiden ontmoet die echt vriendinnen zijn geworden (en dat ook uitgesproken naar elkaar dus voelt wederzijds). En nog een derde meid waar het altijd ook heel gezellig mee is, ik ben vandaag met haar wezen lunchen. En afgelopen week nog iemand voor het eerst ontmoet, 's avonds samen wat gaan drinken in een spelletjes cafe en daar leuk gekletst en spelletjes gedaan. Ik merk dat het me echt goed doet om meerdere contacten dichtbij huis te hebben. Ben super blij met de vrienden die ik al had voor mijn verhuizing maar daar kan ik gewoon helaas niet meer spontaan mee afspreken of hen alleen een middagje/avond zien vanwege de afstand dus dit is helemaal top! En voor het volledige plaatje: ik heb ook meermaals met iemand afgesproken met wie het geen match was in real life dus dat kan natuurlijk ook. Is voor mij geen probleem, maar een logische gebeurtenis want het kan natuurlijk niet met iedereen zo goed klikken!

64 likes

Oef, het werd ondertussen (gratis) aangepast! Nu alleen nog afwachten of de vlucht effectief doorgaat

3 likes

Waaaat is de deal met deze nieuwe instagram update? M’n feed gedraagt zich nu net zoals reels. Heel irritant dit.

2 likes

Ik heb zon ongewilde fiets. Ik heb hem de hele nacht op t station laten zien met een sleutel dr in. En hij stond er gewoon nog.

13 likes

Heb je expres of per ongeluk de sleutel erin gehouden?

4 likes

Expres. Scheelt ruimte in mn tas en zo hoef ik niet te zoeken naar mn sleutel.

16 likes

Zo’n grijper hoef je niet eens te kopen, zeg gewoon tegen de gemeente dat je afval wilt gaan rapen dan komen ze er gratis één brengen. Echt heel handig voor als er iets achter de kast valt of zo.:innocent:

(Ja ik had wel echt de intentie om afval te gaan rapen hoor. Maar ja tussen droom en daad
 enz)

11 likes

Ik weet niet wie er maandag 20 juni nog meer vanuit Schiphol vloog, maar na ruim 3 uur in de rij voor security te hebben gestaan, heb ik mijn vlucht naar Rome gemist. De details bespaar ik jullie, maar m’n koffer is tot op de dag vandaag nog steeds niet terecht. Vanochtend geland vanuit Rome op Schiphol en ons laten informeren dat ie vanmiddag rond 13.15 uur op Rome was aangekomen. Dit terwijl we hebben aangegeven dat de koffer ná 23 juni naar het thuisadres in NL gestuurd moest worden als ie terecht was. Stelletje amateurs

Dus, ik ben in Nederland en m’n koffer in Rome. Ik hoorde al iets mijn naam roepen toen ik in de lucht zat: het was m’n koffer :pleading_face:

11 likes

Waarom is onze nieuwe woning zo smerig ,:confounded:
Heb net nog weer gedweild en het water is weer bijna zwart.
Man kan wel smetvrees krijgen zo

1 like