Robots
M’n nicht had blijkbaar een lekkende hartklep inclusief flauwvallen, wat werd afgedaan als stress. Nu heeft ze een herseninfarct gehad en bloedproppen rond haar hart en bloedverdunners zijn geen optie. Rechter hersenhelft werkt helemaal niet meer en nu ook nog eens 40 graden koorts en bloedvergiftiging. Hoop zo dat ze dit overleeft, maar ben er bang voor…
Oh man wat heftig zeg. Veel sterkte voor jou en je familie
Zo, wat een klote bericht zeg! Heel veel sterkte
Dit is hoe ik de winkel uitrende van schaamte nadat de cassière niet 1, niet 2 maar 3 keer al mijn boodschappen opnieuw moest scannen omdat mijn saldo telkens te laag was en ik steeds meer producten moest inleveren voor ik eindelijk kon betalen.
WAT een ellende ik ril nog steeds van ongemak.
Ik heb zon lekker rustig weekendje. Mn nieuwe buren zijn fijn aan t klussen met gillende kinderen. Waas ze af en toe liefkozend “Hou jij gvd je K. bek” naar roepen.
Ik had me geen betere buren kunnen wensen. Het leven lacht me toe.
Ik weet niet of die mensen dat vergeten hoor
Gelukkig mag je morgen weer gaan werken
Zo confronterend als netflix vraagt of ik nog kijk. Sorry heb geen leven, laat me.
Ik ging gisteren naar een feestje, en had mn best gedaan om er leuk uit te zien. Kom ik aan lopen, zegt een vriendin goedkeurend: ‘ahh, ziet er goed uit hoor’. Dacht echt, ahh wat lief dat ze dat zegt.
Had ze het over de voorraadkast achter me
/
Heb je nog genoeg boodschappen nu voor de rest van de maand? Anders maak ik graag wat naar je over hoor. Vervelend zo
Neeeee ben je gek. Heel lief hoor maar ik heb genoeg. Moet gewoon even wachten tot dinsdag dan staat mn salaris er weer op.
Ik had vrijdag voor t laatst op mn rekening gekeken en toen stond er nog genoeg op voor wat ik wilde halen maar in de tijd dat ik niet meer heb gekeken is mn telefoon rekening afgeschreven. Zo dom, normaal check ik dat altijd nog voor ik wegga.
Maar alsnog heel lief
Hahaha ja sorry ik snap dat dat sociaal wenselijk is om te zeggen maar ik geloof daar zelf nooit zo in
Oké gelukkig!
Ik dacht dat je sarcastisch was Ik kan me persoonlijk echt niet voorstellen dat ik iemand zou onthouden bij wie dat gebeurt. Mensen zitten toch zo in hun eigen bubbel in supermarkten. Ze lnthouden het wel voor n leuk “irritant mens bij de kassa” verhaal voor bij t avondeten…maar langer dan dat?
Ik ben een paar jaar kassière geweest en heb regelmatig klanten gehad met te weinig saldo of te weinig contanten hoor.
Gezichten heb ik er niet bij onthouden en de details ook niet meer. Het is iets wat zeker vaker voorkomt en ik vond het alleen irritant dat ik dan boodschappen in mijn krappe kassahokje had liggen.
Eens, als caissière (6 jaar verspreid over twee supermarkten) onthield ik vooral de leuke mannen en de mensen met opvallende boodschappen*. No worries hierover.
*bijvoorbeeld:
- de vrouw die voor elke dag van de week een fles Spa kocht, “want je moet elke dag 1,5 liter water drinken toch?”
- een lieve oude man die altijd een tube zalmpaté kocht
- de studentenmaaltijd van tagliatelle, spinazie, roomkaas, spekjes en/of pijnboompitten kan ik nog steeds dromen
Oh nee zeker niet langer dan dat maar het is ook niet zo dat mensen zoiets vergeten zodra je de winkel uitloopt ofzo
De hond en baby hebben 100000 keer gespuugd op het hoogpolige kleed