Wat je even kwijt wil #60

Hahaha ik bedoelde dat ik wel smetvrees kan krijgen mijn vriend niet hoor hahahahha

10 likes

Ik heb festivalfomo, dus zit Glastonbury filmpjes te kijken. Heerlijk :heart_eyes:

Oeh en TLC staat erop en net een band die Spice Up Tour Life deed.

3 likes

Ik zit met barstende hoofdpijn in de trein en ik moet nog meer dan een uur. Dit benauwde weer is echt niet goed voor me :frowning:

Ik vond de karaoke van het cafeetje vlakbij al lichtelijk irritant omdat iemand de microfoon zo’n beetje in z’n keel stopt, begint mijn buur ook met karaoke. Ben nu omringd door geblèr. Gelukkig duurt deze competitie maar een avondje :joy:

1 like

Dadelijk houdoe roepen!

Doet me trouwens denken aan een vriendin van me die in het buitenland in de trein zat en mij belde om haar dateleven door te spreken. Toen het juicy werd hoorde ik een man kuchen en daarna zei hij: ‘Hoi sorry maar ik ben Nederlands en versta alles dus misschien wil je op een ander moment je gesprek afmaken.’ En zij zo: ‘Hoi nee is prima!’ En ze vertelde lekker verder.

50 likes

Ja ik zou me nooit kenbaar hebben gemaakt.

8 likes

Ik ben me dan altijd wel hyper bewust van het moment dat een ober/ander iemand me iets vraagt en ik in het Engels dan moet proberen zo min mogelijk als een Nederlander te klinken.

11 likes

Ik had dit ook een tijdje geleden en gelukkig is het nu weer teruggedraaid (maar ik begrijp niet waarom jij het nu hebt?). Heel Twitter ging erop los dus het was duidelijk geen goede zet van IG.

1 like

Ik heb vandaag voor het eerst het kindje van mijn eerste bevallen vriendin vastgehouden en ben nu (de nodige cocktails later met een andere vriendin) gewoon een beetje emo dat iemand met wie ik vroeger in de lampen hing gewoon een nieuw geinig iemand op de wereld heeft gezet. Dit gevoel verandert vast bij de zoveelste nieuwe baby-van-vrienden maar voor nu is het gewoon echt even mooi en bijzonder (ook omdat ik er zelf geen wil en dus by-proxy hiervan geniet)

64 likes

Na een veels te lange werkdag op de bank in slaap gevallen dus de Appie was al dicht dus geen boodschappen kunnen doen. En nu hou ik een SATC marathon met het enige wat ik nog in huis heb: een fles rode wijn, friet en een diepvriespizza :+1:t2:

16 likes

Ik heb net heerlijk in de stromende regen al bellend naar alle toeristen over de grachten gescheurd met mijn fiets. Ik ging ook aangeschoten weg uit de kroeg maar voel mij nu weer helemaal opgefrist en nuchter. Beetje jammer dat de enige optie nu is mijn bed in :joy:

17 likes

Ik vraag me af waarom er op dit tijdstip al iemand aanbelt bij de buren :sweat_smile:

Ik heb zelf mijn ontbijt al op om te beginnen aan mijn literatuurstudie :nerd_face:

4 likes

Ik vraag me af waarom iemand op dat tijdstip al z’n ontbijt op heeft en aan een literatuurstudie begint

6 likes

Ik heb gewoon een parkeerboete gekregen van handhaving ín de parkeergarage :triumph:

4 likes

Waarvoor? Ik kan me even weinig voorstellen bij een boete ín een parkeergarage :face_with_monocle:. Boetes zijn altijd kutttt

1 like

Handhavers zoeken altijd wel iets :smiling_face_with_tear:

1 like

Uitstelgedrag en nu deadline stress :joy:

1 like

Omg ik heb dit nu ook…hopelijk kan ik vanmiddag ook nog iets doen :sweat_smile:

3 likes

Op zaterdag is het heel druk in de garage en dan zijn alle plekken bezet en dan parkeer ik wel eens op een plek die eigenlijk geen plek is.

1 like

Voor het eerst sinds mijn ziekte (maar ook lang daarvoor niet) uitgeweest en het was zo leuk! Er was zooo’n goede sfeer, lekker dansen met iedereen praten en zelfs weer ouderwets gezoend. Voelde me op zoveel momenten zooo dankbaar dat ik er nog ben en dat alles goed gaat.

48 likes