1,5 jaar lang achter de kassa gewerkt, ik herinner ze me allemaal.
En de leuke klanten zeker niet.
Ik dacht ik kijk ff op bumble friend. Word ik door allemaal mannen geliked die meer willen dsn vrienden. Ga gewoon op bumble date versie sukkels.
Als je ze niet terugliket kunnen ze toch geen gesprek met je beginnen? Ik swipe mannen gewoon weg, want ik wil geen mannenvrienden.
Oh ik vind mannen vrienden wel leuk. Want er zitten ook mannen tussen met ern andere geaardheid of non binaire mensen.
Mân vriend vroeg of ik de zak m&ms even van 4 hoog naar beneden kon gooien
Nou prima ik heb alleen een kiepraam dus ik gooi die zak door het gat, beland het op een of andere richel
Vriend geĂŻrriteerd WaNt Je KuNt ToCh KiJkEn nou ik zag geen kut door een kiepraam dat naar binnen opent
Nu zal die zak er voor eeuwig staan, Rip m&ms
Ik was op een verjaardag en al het eten werd op een andere tafel gezet waar ik niet bij kon
Ohh is dit nieuw? Toen ik op bumble bff zat, zag ik alleen vrouwen! Misschien gingen ze er stiekem toch vanuit dat mannen meer willen dan alleen vrienden zijn
Ik kon vgm wel aanklikken wat ik wou.
Ja is echt sinds een paar dagen pas ineens! Het was heel lang alleen zelfde gender
Nee kun je zelf instellen
In de horeca komt dit dus best vaak voor en hoewel ik niet vergeet dat het af en toe gebeurd vergeet ik het hoofd erbij wel hoor. Tenzij je al een vaste klant/bekende bent denk ik niet dat ze specifiek jou gezicht erbij onthouden.
Ik had 1,5 geleden dat een vrouw met haar vader kwam eten bij ons, moment om te betalen zegt vader âik betaalâ. Dus die vrouw ânee pap, dit is mijn vaderdagscadeau dat moet jij niet betalen!â. 4 pasjes zonder saldo verder moest vader toch voor eigen etentje betalen Dat was wel een beetje awkward haha
Ben geen 18 meer maar vannacht voelde dat wel even zo, tot 5.30 doorgefeest
Nu ligt er afwas, was, een koelkast vol beschimmelde producten, een stapel niet nagekeken toetsen en denk ik echt. Ellende.
Maar ik ga die ellende nu ff aanpakken.
Ik hou van op de grond liggen. Sinds ik thuis ben (50 minuten nu) heb ik de hele rijd pp de grond gelegen.
Ik kan me nog geel goed het gezicht van de Engelse vrouw herinneren dat ook met te weinig saldo aan mijn kassa kwam. Ze was heel enthousiast allemaal eten weg aan het leggen (voornamelijk babyvoeding) om tot het juiste bedrag te komen, toen ze verschrikt op keek en riep âWAIT, I CAN NOT LET THE BABY NOT EATâ Die vrouw was net moeder en zag die voeding eerst niet aan als priotiteit
Morgen ondergaat mân broertje een flinke hersenoperatie. Ik probeer niet in paniek te raken en net zo rustig te blijven als hij zelf is, maar ik vind het verdomd moeilijk.
Ik zeg gemiddeld 1 ĂĄ 2 keer per maand dat ik noooit meer drink. Vandaag is zoân dag.
Gelukkig kon ik de hele dag in mijn nestje blijven liggen.
Sterkte, lijkt me heel heftig
Lief, dank je!
Hoe ouder ik word, hoe slechter ik tegen mân verlies kan. Net een potje Ticket to Ride verloren en ben echt teleurgesteld in mezelf .