Hallooo waarom zegt niemand tegen me dat ik met mijn gulp open loop.
Je gulp staat open
AI gaat weer een stap verder en de banen van fotografen en graphic designers gaan nu ook alweer overbodig worden met Dall-E
Echt wanneer gaat dit āhoera hoera technologieā een keer omslaan? Ik vind elke ontwikkeling die het leven nog āmakkelijkerā en geautomatiseerder maakt deprimerend. Ik begrijp echt niet hoe mensen de gevaren niet kunnen inzien van een mensheid die NIETS meer te doen heeft. Banen zijn straks overbodig, boodschappen doen hoeft niet meer, je huis schoonmaken hoeft niet meer. We doen alsof niet meer hoeven werken en alleen nog maar kunnen ārelaxenā het ultieme is, terwijl ik denk dat we echt een gigantisch probleem gaan krijgen als de hele mensheid niks meer te doen heeft. Op alle mogelijke manieren.
meid het is zondag
Kan alles even doorwaaien
Lekker allemaal in de zorg komen werken.
fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad!
Gaan robots niet jullie werk overnemen?
Je zal het wel niet serieus bedoelen, maar ja: een deel ooit wel, maar met de toenemende zorgvraag komen we dan waarschijnlijk nog steeds mensen tekort.
āAls er meer robots komen dan is er minder werk!!ā
Wie gaat die robots maken dan.
De planeet is toch al naar de klote voordat de robots het komen overnemen joh
Robots
Mān nicht had blijkbaar een lekkende hartklep inclusief flauwvallen, wat werd afgedaan als stress. Nu heeft ze een herseninfarct gehad en bloedproppen rond haar hart en bloedverdunners zijn geen optie. Rechter hersenhelft werkt helemaal niet meer en nu ook nog eens 40 graden koorts en bloedvergiftiging. Hoop zo dat ze dit overleeft, maar ben er bang voorā¦
Oh man wat heftig zeg. Veel sterkte voor jou en je familie
Zo, wat een klote bericht zeg! Heel veel sterkte
Dit is hoe ik de winkel uitrende van schaamte nadat de cassiĆØre niet 1, niet 2 maar 3 keer al mijn boodschappen opnieuw moest scannen omdat mijn saldo telkens te laag was en ik steeds meer producten moest inleveren voor ik eindelijk kon betalen.
WAT een ellende ik ril nog steeds van ongemak.
Ik heb zon lekker rustig weekendje. Mn nieuwe buren zijn fijn aan t klussen met gillende kinderen. Waas ze af en toe liefkozend āHou jij gvd je K. bekā naar roepen.
Ik had me geen betere buren kunnen wensen. Het leven lacht me toe.
Ik weet niet of die mensen dat vergeten hoor
Gelukkig mag je morgen weer gaan werken
Zo confronterend als netflix vraagt of ik nog kijk. Sorry heb geen leven, laat me.