Hahaha nee wel hoe het hoort, gelukkig maar voor alle arme zieken. Maar die van mij kwam van roopram dus daar kan niks tegenop
Oh wat grappig haha! In de exporuimte of zag je hoe ik heel ongemakkelijk een half uur te laat binnenkwam?
Haha ik zag een foto van Hans Klok en zn vriend en moest opeens denken aan dat verhaal dat iemand op egf ook een keer zo’n foto tegenkwam en haar ex blijkbaar dus met Hans Klok samen was hahha vond dat zo komisch. Al twijfel ik nu opeens of dit wel echt gebeurd is of dat ik dit heb bedacht
Jaa klopt. Vgm poste iemand toen een foto van hans klok en zn vriend. En toen zei iemand van hey dat is mn ex
Ik kon net onverwachts bij de HA meteen een uitstrijkje laten maken (leuk verjaardagscadeau voor je 30ste). Kon dus ook niet zenuwachtig zijn en het viel me alles mee!
Iedereen die twijfelt: gaan!
Ohja dat moet ik nog steeds eens gaan doen
Kan ook een zelftest doen, als het maar doet
Ik was 2 weken geleden naar een wijnproeverij op een wijngaard. Vooraf werd er vanalles uitgelegd over de wijngaard door een vrouw die daar als bioloog werkte. Ik denk nu al 2 weken lang “shit…ik heb echt mn roeping gemist”.
Via het STAP budget kan je een cursus tot vinoloog volgen
Ze is net overleden
Sterkte
Wat verschrikkelijk. Sterkte
Wat verschrikkelijk. Heel veel sterkte.
Oh nee, sterkte!
Wat vreselijk verdrietig heel veel sterkte en kracht gewenst
Jaa, de operatie is klaar! Geen complicaties en hij is zo ver als ik kan horen zelfs alweer goed bijgekomen. Over de effecten valt nog niet zoveel te zeggen, dat is afwachten. Man, wat ben ik opgelucht.
Wat heftig, heel veel sterkte voor jou en jullie familie!
Waarom gaat de tijd zooo sloom
Zodra het regent komen er ineens overal auto’s opduiken en zijn de groep fietsers en wandelaars binnen no time klein. Grappig fenomeen.
@Soy.peor misschien nu dan een magnum eten?
Oei tijd voor een zelf-rijdende hipster e-bike met dak erop
Oh wacht