Ik ging gisteren naar een feestje, en had mn best gedaan om er leuk uit te zien. Kom ik aan lopen, zegt een vriendin goedkeurend: ‘ahh, ziet er goed uit hoor’. Dacht echt, ahh wat lief dat ze dat zegt.
Had ze het over de voorraadkast achter me
Ik ging gisteren naar een feestje, en had mn best gedaan om er leuk uit te zien. Kom ik aan lopen, zegt een vriendin goedkeurend: ‘ahh, ziet er goed uit hoor’. Dacht echt, ahh wat lief dat ze dat zegt.
Had ze het over de voorraadkast achter me
/
Heb je nog genoeg boodschappen nu voor de rest van de maand? Anders maak ik graag wat naar je over hoor. Vervelend zo
Neeeee ben je gek. Heel lief hoor maar ik heb genoeg. Moet gewoon even wachten tot dinsdag dan staat mn salaris er weer op.
Ik had vrijdag voor t laatst op mn rekening gekeken en toen stond er nog genoeg op voor wat ik wilde halen maar in de tijd dat ik niet meer heb gekeken is mn telefoon rekening afgeschreven. Zo dom, normaal check ik dat altijd nog voor ik wegga.
Maar alsnog heel lief
Hahaha ja sorry ik snap dat dat sociaal wenselijk is om te zeggen maar ik geloof daar zelf nooit zo in
Oké gelukkig!
Ik dacht dat je sarcastisch was Ik kan me persoonlijk echt niet voorstellen dat ik iemand zou onthouden bij wie dat gebeurt. Mensen zitten toch zo in hun eigen bubbel in supermarkten. Ze lnthouden het wel voor n leuk “irritant mens bij de kassa” verhaal voor bij t avondeten…maar langer dan dat?
Ik ben een paar jaar kassière geweest en heb regelmatig klanten gehad met te weinig saldo of te weinig contanten hoor.
Gezichten heb ik er niet bij onthouden en de details ook niet meer. Het is iets wat zeker vaker voorkomt en ik vond het alleen irritant dat ik dan boodschappen in mijn krappe kassahokje had liggen.
Eens, als caissière (6 jaar verspreid over twee supermarkten) onthield ik vooral de leuke mannen en de mensen met opvallende boodschappen*. No worries hierover.
*bijvoorbeeld:
Oh nee zeker niet langer dan dat maar het is ook niet zo dat mensen zoiets vergeten zodra je de winkel uitloopt ofzo
De hond en baby hebben 100000 keer gespuugd op het hoogpolige kleed
1,5 jaar lang achter de kassa gewerkt, ik herinner ze me allemaal.
En de leuke klanten zeker niet.
Ik dacht ik kijk ff op bumble friend. Word ik door allemaal mannen geliked die meer willen dsn vrienden. Ga gewoon op bumble date versie sukkels.
Als je ze niet terugliket kunnen ze toch geen gesprek met je beginnen? Ik swipe mannen gewoon weg, want ik wil geen mannenvrienden.
Oh ik vind mannen vrienden wel leuk. Want er zitten ook mannen tussen met ern andere geaardheid of non binaire mensen.
M’n vriend vroeg of ik de zak m&ms even van 4 hoog naar beneden kon gooien
Nou prima ik heb alleen een kiepraam dus ik gooi die zak door het gat, beland het op een of andere richel
Vriend geïrriteerd WaNt Je KuNt ToCh KiJkEn nou ik zag geen kut door een kiepraam dat naar binnen opent
Nu zal die zak er voor eeuwig staan, Rip m&ms
Ik was op een verjaardag en al het eten werd op een andere tafel gezet waar ik niet bij kon
Ohh is dit nieuw? Toen ik op bumble bff zat, zag ik alleen vrouwen! Misschien gingen ze er stiekem toch vanuit dat mannen meer willen dan alleen vrienden zijn
Ik kon vgm wel aanklikken wat ik wou.